FórumKasinabet O bet Casino - všeobecná diskuze

bet O bet Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od dafredoc
|
3918 zobrazení 34 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 11 měsíci

Podvodné kasino, zkontrolovali můj účet, požádal jsem o výběr prostředků, zablokovali mě, ponechali si mé peníze, které jsem vložil, a můj zisk!

Automaticky přeloženo:
yanceypro
před 11 měsíci

Byl váš účet ověřen? Hráli jste s bonusem nebo pouze o skutečné peníze? Zkusili jste kontaktovat podporu, abyste věděli, proč byl účet zablokován?

Stížnost můžete podat zde:https://casino.guru/complaints/all

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Podvodné kasino, zkontrolovali můj účet, požádal jsem o výběr prostředků, zablokovali mě, ponechali si mé peníze, které jsem vložil, a můj zisk!

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj, přehrávač SunsetGaze se v podstatě zeptal na vše potřebné.

Domnívám se, že pokud se domníváte, že jste nic špatného neudělali, bylo by moudré podat stížnost na výše uvedeném odkazu.

Kasino však také uvedlo, proč zablokovalo účet?

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před 11 měsíci

Stížnost zaeviduji, příteli moc děkuji.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Moc děkuji za pomoc, reklamaci zaeviduji

Automaticky přeloženo:
yanceypro
před 11 měsíci

Neváhejte nás informovat o průběhu. Hodně štěstí!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Zdravím všechny, již více než 3 měsíce se snažím vybrat všechny své peníze.


Vložil jsem 100 dolarů, splnil požadavky na jejich převrácení... a se skutečnými penězi jsem pokračoval v sázení a hraní rulety. Můj zůstatek vzrostl na 1922 USD...když jsem se pokusil vybrat peníze, zaplatili mi pouze 627 USD...jejich odpověď byla "Všimněte si, že se nám podařilo vyplatit částku vašeho vkladu, bylo to rozhodnutí rizikového oddělení"


Se zbývajícím zůstatkem (1295 $) jsem pokračoval v sázení na ruletu a další online kasinové hry a můj zůstatek vzrostl na 1522 $


Nechtějí mi zaplatit 1522 $, to je... moje žádost o výběr ještě nebyla zpracována... A když pošlu e-maily, vědí, jak odpovědět pouze na toto: "Upozorňujeme, že váš účet je vyšetřován Rizikové oddělení.."


Můj účet je plně ověřen a nemají žádný argument, proč mi nechtějí vyplácet mé spravedlivé výhry (za sportovní sázení a online kasino)



Od této chvíle jsem se zmínil, že mě omezili ve sportovním sázení (nemohl jsem vsadit více než 2 dolary). Ale oni to udělali a stále mě nechali používat kasino.

Automaticky přeloženo:
SantiagoMB
před 4 měsíci

Ahoj, začnu tím, že to nebyla nejlepší volba kasina, protože jeho index bezpečnosti je poměrně nízký.

Nicméně podle toho, co jsem slyšel, jste ověřeni a váš účet je v současné době v šetření. Řeklo vám kasino alespoň přibližně, kdy by mělo skončit a dalo vám vědět? Zjevně kontrolují hru nebo něco podobného, takže budete muset být trpěliví.

Každopádně, hrál jsi na začátku s nějakým bonusem, když jsi řekl, že musíš splnit podmínky?

Jelikož už jsou to ale 3 měsíce, moc bych nepřemýšlel a otevřel stížnost zde na tomto odkazu a náš tým by se vám snažil nějak pomoci.

Myslíš, že do toho půjdeš?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Ahoj


Vážím si vaší podpory a reakce


a. Kasino mi pouze sdělilo: "I když rozumíme vaší touze po informacích, rádi bychom vás informovali, že nemůžeme poskytnout konkrétní časový rámec pro dokončení vyšetřování."


b. Ano, splnil jsem všechny bonusové požadavky. Dodržel jsem všechny její podmínky. Pak peníze, které jsem vyhrál... Vydělal jsem si je sázením na sportovní sázení a online ruletu.


Nakonec jsem napsal e-mail Curacao Gaming a oni mi odpověděli následujícím způsobem:


"Vážený pane / paní,



Obdrželi jsme váš e-mail.



Vyplňte prosím přiložený formulář. Zahrňte také všechny e-maily, chaty nebo jakoukoli korespondenci, která podporuje váš problém. Potřebujeme také ověřenou kopii vašeho státem vydaného průkazu totožnosti/ověření adresy.


Požadujeme také kopii zdroje finančních prostředků pro uzavření sázky v souladu se zásadami boje proti praní peněz.



Jakmile obdržíme informace, kontaktujeme našeho držitele licence.



Pozdravy,



Gaming-Curacao.com




Ještě jednou děkuji za odpověď a pomoc.



Automaticky přeloženo:
SantiagoMB
před 4 měsíci

Děkuji také za odpověď. Takže jste to předal licenčnímu úřadu z toho, co vidím. Dal jsi jim vše, oč žádali? Docela by mě zajímalo, kdy a co ti odepíšou.

Pokud jde o zodpovězené otázky, chápu, že pokud kasino stále vyšetřuje, nemohou vám zatím nic konkrétního říci, aby vás zbytečně nepletli, a nemohou vám dát časový rámec, i když by to bylo důležité ke mě. Je důležité, aby jim to netrvalo několik měsíců, ale mohli by vás alespoň trochu ujistit.

Jediné, co tedy můžeme v tuto chvíli udělat, je počkat a doufejme, že se vám kasino brzy ozve s výsledkem. Pokud ne, můžete využít naši bezplatnou funkci, kterou jsem již zmínil a dal vám na ni odkaz – stížnost, alternativně můžete počkat, až vám úřad odepíše.

Pokud máte nějaké novinky, určitě mi dejte vědět.

Budu držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Ahoj


Chystám se poslat dokumentaci, i když se mi zdá divné, že po mě žádají "kopii zdroje finančních prostředků k umístění"... když můj vklad byl pouhých 100 dolarů. Ale myslím, že budu


Každopádně moc děkuji, svou stížnost napíšu do odkazu, který jste mi dal. Protože je to více než 3 měsíce, je to pro mě příliš dlouho a stále mi chodí stejné e-maily: "Upozorňujeme, že váš účet je v šetření rizikového oddělení..."

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Aktualizace:


Podal jsem stížnost, ale nemohl jsem nahrát všechny soubory a důkazy (říkalo se, že došlo k chybě a že soubor nelze nahrát)

Jak jsem to mohl udělat?

Automaticky přeloženo:
SantiagoMB
před 4 měsíci

Dobře, díky za aktualizaci z vaší strany.

Pokud jde o stížnost , zkuste zveřejnit důkazy, pokud můžete poslat pouze 3 v jednom příspěvku a pak napsat nový s dalšími třemi a tak dále.

Také si myslím, že je správné, když jim pošlete, co chtějí a snad to bude brzy po všem a vy budete znát výsledek.

Přál bych si, aby to bylo spravedlivé a vy mi můžete říct, co nového se dozvíte.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj všichni. Viděl jsem zde spoustu problémů a chtěl jsem se jen zeptat, zda někdo skutečně někdy získal své prostředky z tohoto kasina.

Automaticky přeloženo:
tm1025
před měsícem

Dobrý den, podle toho, co jsem viděl v naší recenzi , bych řekl, že nemá cenu zde hrát. Index bezpečnosti je velmi nízký, takže bych to opravdu nezkoušel, abych se vyhnul problémům. Také stížnosti, které hráči na kasino podali, jsou většinou nevyřešené a kasino nám vůbec nereaguje, takže pokud by se něco stalo, pravděpodobně nemáte moc možností pomoci.

Velmi dobře si tedy rozmyslete, zda chcete na takovém místě vkládat či nikoliv.

Je dobře, že jste si sem přišli pro informace.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky