Dobrý den, mrzí mě vaše zkušenost s kasinem, zvláště když vidím, že vás okradli o peníze a kasino s vámi nemá zájem komunikovat. Chtěl bych se zeptat, zda váš případ souvisí se sportovním sázením, protože jak jsme již v minulosti diskutovali, nezabýváme se tím, protože nemáme odborníky v této oblasti.
Pokud jde o vaši uživatelskou recenzi, jak říkám, pokud se týká sportovního sázení, není fér, aby kasino získalo špatnou recenzi. Samozřejmě pokud se to netýká jen té oblasti, tak si myslím, že by neměl být problém to schválit. Můžete také varovat hráče zde na fóru, stejně jako jste to udělali nyní, takže si myslím, že jste udělali správnou věc.
Jste stále v kontaktu s kasinem a snažíte se zjistit, proč vzali vaše výhry? Docela by mě to zajímalo, protože brát peníze bez udání důvodu určitě není správné.
Hi, I'm sorry to hear about your experience with the casino, especially seeing that you've been robbed of your money and the casino has no interest in communicating with you. I would like to ask if your case is related to sports betting, because as we have discussed in the past, we do not deal with it because we do not have experts in this field.
As far as your user review is concerned, as I say, if it is related to sports betting, it is not fair for a casino to get a bad review for it. Of course, if it doesn't apply only to that area, I don't think it should be a problem to approve it. You can also warn players here on the forum just like you did now, so I reckon you did the right thing.
Anyway, are you still in contact with the casino and trying to find out why they took your winnings ? I would be quite interested to know because it is certainly not right to take money without giving any reason.
Automaticky přeloženo: