DomůFórumKasinabcgame podvodné kasino

bcgame podvodné kasino

 od serzkezus8372xf
|
4 453 zobrazení 12 odpovědí |
|

Je to možné? 4 měsíce vyčerpat vše do posledního haléře. Zůstat bez nového roku. Jak může blázen běhat v noci a hledat bankomat, pak ho najít a vzít si lavičku?

při první návštěvě bylo takové znamení:

typ uvítacího bonusu

viděl jsem po registraci tento bonus, pouze za vklad 80 USD bylo slíbeno 150 % (120 USD) Provedl jsem vklad 87 USD (všechny prostředky jsou nedávné), bonus za vklad jsem neviděl.

Podpora nesla nějaký nesmysl, za každých odložených 500 dolarů se účtuje 1 dolar, začal jsem hledat manažery na žádost bcgame ve skypu a telegramu - rozeslal jsem přihlášky přátelům na skype všem. Viděl jsem 2 skupiny, kde hráči komunikují na jedné 17 tisíc lidí https://t.me/bcgameofficial , na druhé 7 tisíc https://t.me/bcgameofficiaI (přihlášeno k oběma) kde 7 tisíc lidí vidělo, že existuje správce ve skupině https://t.me/BCGame_Max


Odhlásil jsem ho – myslel jsem, že už potřebuji vybrat své prostředky zpět. Sázím na platbu, odmítají, píšou, že je potřeba udělat obrat x1. Začal jsem úhledně kroutit za 10 centů. A tady je začátek. Můj zůstatek je 110 usd (zbývá dokončit obrat 25 usd, aby platba proběhla úspěšně), píše mi administrátor jejich skupiny. https://t.me/BCGame_Max

Nezadal jsem žádná hesla. Na můj mail je dvoufaktorová ochrana. Právě jsem sledoval odkaz http://url2010.bc.game

napsalo to typ rcn je blokován na základě článku

Zavřel jsem stránku

, zapnul VPN a znovu kliknul na tento odkaz - byl jsem převeden na off site

na tomto odkazu byl také nápis s bonusem a úplný popis informací o bc hře

na toto a podle toho

další pokus o přihlášení - požaduji dvoufaktorový kód klíče

vázané na můj účet to nebylo. Opakuji, nezadal jsem heslo a byl autorizován pouze na https://bcfun .games/


Začínám se přihlašovat k účtu, kde jsem hrál



píše, že heslo je nesprávné



na můj e-mail nepřišly žádné zprávy s resetováním hesla



Email a heslo z účtu jsem mu neřekl, v mailu je dvoufaktorový identifikátor



v důsledku toho jsem obnovil heslo a vidím, že můj zůstatek je 0



Jsem v šoku. Jdu do historie her a on vše prozradil v nějaké minihře

Automaticky přeloženo:
serzkezus8372xf

Dobrý den, je mi líto, že nyní čelíte takovým problémům s kasinem. Pokud tomu dobře rozumím, váš účet je ověřený, ale máte problém vybrat peníze. Po chybě a opravě hesla a po novém přihlášení váš zůstatek náhle zmizel. Mám pravdu? 🤔 To je zvláštní. Jste nyní v kontaktu s kasinem? Řekl jsi jim, co se stalo? Bohužel nevidím komunikaci, co vám odpověděli. Mohu vám nabídnout podání stížnosti zde na webových stránkách Casino Guru a popsat situaci našemu týmu stížností, který se vám pokusí pomoci.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Magda


Ano, po resetování hesla jsem ztratil zůstatek. Napsal jsem stížnost, ale ty jsi ji nezveřejnil

Automaticky přeloženo:
serzkezus8372xf

Ahoj,

bohužel tým stížností vyhodnotil vaši stížnost - obě - jako nesmysl. Požádal jsem Daniela, aby to prověřil s týmem a zdá se, že důvodem bylo, že jste právě vložili nějaký přepis, takže byl detekován jako spam.

Podejte tedy prosím novou stížnost - zkuste situaci vysvětlit vlastními slovy, NEVKLÁDEJTE do žádných automatických překladů nebo skriptů.

Související komunikaci laskavě poskytněte po posouzení reklamace. Tohle by mělo fungovat.

Jen jsem chtěl říci, že bych se vyhnul jakýmkoli speciálním nabídkám prezentovaným na Telegramu nebo jiných sociálních médiích, protože vidíte, že to není něco, co můžeme hodnotit. Internet je plný nepoctivých poboček a dalších druhů lidí, kteří hledají oběti peněz.

Vždy komunikujte pouze prostřednictvím oficiálního kasinového chatu + pořizujte snímky obrazovky a ukládejte všechny oficiální e-maily.

V každém případě spousta kasin ve svých obecných pravidlech uvádí, že je to hráč, kdo by si měl své přihlašovací údaje uchovávat v bezpečí, aby je nemohlo zneužít. 🙁

Tak uvidíme, co z reklamace vzejde. 🤞


Upraveno
Automaticky přeloženo:

Tento hráč s největší pravděpodobností narazil na preventivní opatření proti zneužívání bonusů ze strany BC.game a pak byl podveden někým na tele, kdo phishingoval.... bcgames.fun (<-- not legit) NENÍ spojen s BC.game (<-- legit) nebo jeden z jejich zrcadlových stránek, jako je bc.fun (<-- legit)


Na druhou stranu, kdokoli vás podvedl, prob se také nemohl stáhnout

Upraveno
Automaticky přeloženo:
kcolvin2929

Zdravím,

Asi to zní docela realisticky 🙁 - i když na můj vkus až moc...

Zažili jste někdy něco podobného?

Zdá se, že se dobře orientujete.

Automaticky přeloženo:
Radka

bylo to tak. Podvodník přišel o všechny prostředky v minihře

Automaticky přeloženo:
Radka

Jsem unavený a nebudu podávat další stížnost. Odeslal jsem již 3 z nich. Jste podvodníci, kteří podváděli s bonusem za nesprávné informace. A přítel podvodník mi právě ukradl peníze

Automaticky přeloženo:
serzkezus8372xf

I když chápu vaše pocity, věřím, že nejsme podvodníci. Požádal jsem vás, abyste znovu podali stížnost na toto kasino:

„Podejte tedy prosím novou stížnost – zkuste situaci vysvětlit vlastními slovy, nevkládejte do žádných automatizovaných překladů nebo skriptů.

Související komunikaci laskavě poskytněte po posouzení reklamace. Tohle by mělo fungovat."

Nemohu vás nutit, abyste nám dali šanci vám pomoci.

Třetí případ se týkal jiného kasina a vy jste jednali jménem jiné osoby, je mi líto, ale to nemůžeme akceptovat. I stížnosti mají svá pravidla.

Je nám líto, že se cítíte podvedeni, v případě, že si to rozmyslíte, budeme tady.

Automaticky přeloženo:
Radka

můžete za mě podat stížnost? Text dodám zde. fakt je, že neumím anglicky a je pro mě těžké se orientovat

Automaticky přeloženo:
serzkezus8372xf

Upřímně řečeno, nemohu - je to stále stejný problém, viďte? Prostřednictvím stížnosti nemůžete jednat například jménem svého přítele, takže pro mě je to stejné, nemohu zde za vás podat stížnost.

Zkontroloval jsem nastavení vašeho profilu a měli byste vidět celý web v ruštině, ale místo toho nastavíte PŘEDVOLBU PŘEKLADU na angličtinu, ale nikdo vás nenutí používat anglický jazyk.

Pro lepší orientaci si tedy laskavě změňte jazyk a poté klidně podejte stížnost v ruském jazyce.

Chcete-li změnit zemi nebo preferovaný jazyk, použijte tyto ikony vedle stránky vašeho profilu:

file

Dej mi prosím vědět, jestli ti to trochu pomůže.



Upraveno
Automaticky přeloženo:

Ano, jsou podvodníci. Nejhorší kasino vůbec

Automaticky přeloženo:
Retard

Možná bychom vám mohli nabídnout nějakou pomoc? Bylo by možné popsat problém, který máte s tímto kasinem?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky