FórumKasinaB kasino podvodné

B kasino podvodné

před 2 roky od zeeeeeee1987
|
7361 zobrazení 24 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 2 roky

Ahoj všichni, měl jsem výhru 1300 R, která byla k dispozici pro výběr, výběr jsem provedl, jen abych zjistil, že to bylo zamítnuto.... měl jsem dlouhou diskuzi s několika agenty, kteří mi řekli, že to byl waiger, poté odmítli odpovědět na moje e-maily nebo požadavky.

Nyní, pokud tam byl waiger bonus, který jsem nemohl vybrat, bylo by to říci bonusové prostředky a toto řeklo dostupné prostředky na výběr R1300, může mi někdo prosím pomoci

Automaticky přeloženo:
zeeeeeee1987
před 2 roky

Ahoj,

můžete vložit odkaz na kasino, prosím? V našem seznamu jsem to nenašel.

Pokud jsem pochopil, vzali jste si nějaký bonus a nesplnili jste požadavek na sázení napoprvé, takže výběr byl zamítnut. Zbytek bohužel nechápu. Jen se ujistěte, že jste dokončili sázení, výběr splňuje bonusová pravidla, jako je maximální výběr, a že váš účet byl ověřen.

Můžete prosím upřesnit, jaký bonus jste si vzali?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj Radko

Podle mé stížnosti, když jsem chtěl vybrat, byla uvedena dostupná částka pro výběr R1300 a nic o výši bonusu. Legrační je, že jsem si stále nechal nějaké prostředky, se kterými jsem si také mohl hrát, takže jsem se nepokoušel vybrat všechno, co tam bylo, jen věřím ve spravedlnost, takže chci, aby mi byly peníze vyplaceny. Pořád nemůžu uvěřit, že by se to stalo, nikdy měl problém s vkladem peněz na hraní, ale když se stane tato podvodnice, nenechám je tam. Dluží mi peníze a já je chci. Pokud se nepletu, mluvilo se o 10 bezplatných zatočeních. A chtějí si ponechat můj R1300, nejsou si jisti, ale je to směšné, pokud mi to ukázalo částku k výběru, takže je to ke krádeži peněz lidí. Nyní jsem také viděl mnoho lidé se stejným problémem, takže to musí být podvodný způsob, jak věci dělat.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

https://www.bcasino.com/en

Automaticky přeloženo:
zeeeeeee1987
před 2 roky

Děkuji za odkaz.

Nevidím, že jste stížnost podali dříve (podali jste zde ?), ani jsem nedostal informace o bonusových podmínkách.

Jsem si jistý, že pochopení bonusových podmínek je v tomto případě docela důležité.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj Radko

Děkuji za váš čas a věřím, že máte pravdu, pokud jde o znalost podmínek. Prostě nesouhlasím s krádeží mých peněz, pokud existuje nějaký důvod, proč jsem musel hrát více a nemohl jsem vybrat, proč to nebylo zvýrazněno v sekci výběru? včetně skutečnosti, že kasino tusk vám ukazuje a zdůrazňuje skutečnost, že při sázení nemůžete nic vybrat. Pak také u bcasina ukazovali částku výběru Dostupné proč zobrazovat moji částku dostupnosti výběru, když nebylo k dispozici k výběru? To je stinné ...z toho, že chápete, co říkám, ještě jednou nejsem šťastný a nebudu znovu podporovat tento web ani odkazovat na jiné lidi. Mám pocit, že pokud to byl můj případ, kdy jsem sázel, přidejte svůj fond do herní sekce a nechte mě hrát, proč chcete oklamat lidi při výběru, pokud to nikdy nebyla možnost a vaše podmínky již nejsou přesné a bylo by být smyčková díra...


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jste součástí jejich skupiny?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jste součástí jejich skupiny?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Radka není součástí jejich skupiny,

Je adminkou na této platformě a jedním ze zástupců kasinových guru, kteří vám pomohou vyřešit vaše problémy/problémy s kasiny, pokud s vámi jednali neférově, také tato platforma vám pomůže zjistit, ve kterém kasinu je bezpečné hrát a v jakých kasinech nejsou.


Doufám, že váš problém bude vyřešen, můžete otevřít stížnost.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj Hafsate

Děkuji za odpověď, jak to posunout na další úroveň, protože jsem si jistý, že se dějí stinné věci, jak bylo vysvětleno.

Prosím, pomozte mi to napravit

Automaticky přeloženo:
Hafsat
před 2 roky

Hafsate, děkuji za vaše komentáře. Poté, co se „vypořádali" s Lucky Creek, nepochybovali by o tom, že by mohli vytvořit „skořápkovou" stránku s odpovědí a odpovídat na dotazy, jako by pocházely od objektivní strany – jinak také známé jako „shamming"...


Radko, děkuji také za vaše upřímné odpovědi; Stále budu hledat peníze, které mi dluží z Lucky Creek. V tuto chvíli nepotřebuji dalších 1200 $, které mi dluží (ale stále mi dluží, ale chtějí ostatním upozornit na potíže s přimět organizace jako Lucky Creek, aby dělaly „správnou věc".


A děkuji vám všem za doporučení, které weby jsou renomované – buď pro online hazardní hry, nebo hry „zdarma".

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Prosím pomozte co mám dělat

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj! A zkontroloval jsem Vostok Casino, hrál online hry na automatech a víte, při mé první zkušenosti s RV Casino Vostok jsem vyhrál spoustu peněz, i když jsem byl v Rusku

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

?

Automaticky přeloženo:
zeeeeeee1987
před 2 roky

Je zde sekce stížností, kde napíšete kasino a zapíšete svou stížnost, admin vaši stížnost zkontroluje a pomůže vám kontaktovat kasino, poté budete komunikovat při řešení vaší stížnosti.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Poznamenáno, děkuji

Automaticky přeloženo:
Geneva321
před 2 roky

Vidím, že kasino nereagovalo na vaši stížnost zde, myslím, že budete muset kontaktovat jeho licenční úřad a podat mu svou stížnost.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj Radko

Děkuji za váš čas a věřím, že máte pravdu, pokud jde o znalost podmínek. Prostě nesouhlasím s krádeží mých peněz, pokud existuje nějaký důvod, proč jsem musel hrát více a nemohl jsem vybrat, proč to nebylo zvýrazněno v sekci výběru? včetně skutečnosti, že kasino tusk vám ukazuje a zdůrazňuje skutečnost, že při sázení nemůžete nic vybrat. Pak také u bcasina ukazovali částku výběru Dostupné proč zobrazovat moji částku dostupnosti výběru, když nebylo k dispozici k výběru? To je stinné ...z toho, že chápete, co říkám, ještě jednou nejsem šťastný a nebudu znovu podporovat tento web ani odkazovat na jiné lidi. Mám pocit, že pokud to byl můj případ, kdy jsem sázel, přidejte svůj fond do herní sekce a nechte mě hrát, proč chcete oklamat lidi při výběru, pokud to nikdy nebyla možnost a vaše podmínky již nejsou přesné a bylo by být smyčková díra...


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj zéeeeee1987,

za prvé, stále se snažím zjistit, jaký bonus jste vzali a jaká pravidla byla uplatněna - Můžete mi prosím odpovědět? To nevím, protože nejsem zaměstnanec kasina, viďte?

Bohužel každé kasino pravděpodobně funguje na jiné platformě, což znamená, že bonusy a vizuální prvky, dokonce i pravidla, se budou lišit. Hraní v jednom kasinu nebude stejný zážitek jako hraní v jiném.

Vždy zkontrolujte pravidla kasina, stejně jako pravidla bonusů, která se s největší pravděpodobností liší v jiné skupině.

Zkontroloval jsem recenzi BCasino , abych zjistil, že existují dvě související kasina:

file

Vaši stížnost prověřím, jakmile budu mít příležitost, v tuto chvíli čeká na přezkoumání, takže nemohu zkontrolovat, co je uvnitř.



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Hafsate, děkuji za vaše komentáře. Poté, co se „vypořádali" s Lucky Creek, nepochybovali by o tom, že by mohli vytvořit „skořápkovou" stránku s odpovědí a odpovídat na dotazy, jako by pocházely od objektivní strany – jinak také známé jako „shamming"...


Radko, děkuji také za vaše upřímné odpovědi; Stále budu hledat peníze, které mi dluží z Lucky Creek. V tuto chvíli nepotřebuji dalších 1200 $, které mi dluží (ale stále mi dluží, ale chtějí ostatním upozornit na potíže s přimět organizace jako Lucky Creek, aby dělaly „správnou věc".


A děkuji vám všem za doporučení, které weby jsou renomované – buď pro online hazardní hry, nebo hry „zdarma".

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Pokud někdy budete chtít znovu otevřít svou stížnost podanou proti Lucky Creek, můžete tak učinit, je mi líto, že to skončilo takto, je to stěží fér.

Rádi bychom slyšeli o jakémkoli možném pokroku, nejlépe zde – ve vašem vláknu .

Jakékoli zkušenosti jsou oceňovány, navštěvujte nás často, abyste zůstali v kontaktu s novými kasiny a jejich reputací 🙂

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Radka (předejte také krajanům Zeeeeeee1987 & Hafsat na vašich stránkách);

Dnes večer jsem od Lucky Creek dostal další polopatickou odpověď – dnes večer (úterý 25. října 2022) jim dal poměrně přímou odpověď. Bez jakéhokoli e-mailového upozornění mi Lucky Creek poměrně nedávno zpracoval požadovaný výběr na můj bankovní účet, jak se mělo stát před MĚSÍCI.

"Dostal jsem od nich": ZAPLATIL JSEM za účast v amerických dolarech a KONEČNĚ jsem byl "proplacen" v kanadských dolarech - významný procentuální pokles. Na pětihvězdičkové škále bych je nyní ohodnotil ........ méně než jednou hvězdičkou na pětihvězdičkové stupnici. Plýtvali mým časem (stejně jako svým vlastním časem a zdroji) tím, co mělo být jednoduchou transakcí. Mnozí by to vzdali, ale já jsem důsledný a upřímný, takže jsem je nechtěl pustit z háku.

V tuto chvíli mě nezajímá snížení $$ (které mohlo být součástí jejich celkové obchodní strategie). Nakonec mi bylo poskytnuto požadované odstoupení od smlouvy. Poznámka: Jsem si jistý, že nashromáždili úroky z finančních prostředků, které byly drženy s odkladem.....

Thx, Casino Gurus Folks - tady..!! Mike C.

Automaticky přeloženo:
Geneva321
před 2 roky

Ahoj Miku,

bylo kasino schopno vysvětlit, proč provedlo výběr v kanadských dolarech? Vím, že jsi psala, že ti na úbytku nezáleží, jen mám pocit, že ti mělo být sděleno alespoň nějaké vysvětlení. Tak to chci vědět.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky