Zdravím a děkuji za podrobnosti.
Víte, může to být jen interní kontrola, ke které nejsou potřeba žádné další dokumenty, možná byl váš účet nějak označen, což znamená, že interní systém našel možné problémy a takové věci musí pokrýt zaměstnanci. V některých případech jsou další kontroly namátkové, ale musí být provedeny před odebráním.
Snažím se říct, že tady můžeme jen spekulovat, a chápu, že nemáte moc rád čekání.
Když už jsme u toho, jak dlouho jste zatím čekali? Nebo lépe, kdy jste prosím odeslali žádost o výběr?
Hello, and thanks for the details.
You know, it just might be an internal check for which no additional documents are needed, maybe your account got somehow flagged, meaning the internal system has found possible issues and that sort of thing needs to be covered by employees. In some cases, further checks are random, but they must be done before the withdrawal takes place.
I'm trying to say we can only speculate here, and I understand you are not very fond of waiting.
Speaking of which, for how long have you been waiting so far? Or better, when did you submit the withdrawal request, please?
Automaticky přeloženo: