FórumKasinaAlphabook Casino - všeobecná diskuze

Alphabook Casino - všeobecná diskuze

před 10 měsíci od Robin
|
2226 zobrazení 29 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 10 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Alphabook Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 10 měsíci

Dobry den, cekam na vyber uz dva tydny, nekontaktovali me, myslim, ze se jedna o podvod a bude mit daleji dny a nezaplati mi.

Automaticky přeloženo:
Robin
před 10 měsíci

Dobrý den, vidím, že jste v kasinu narazili na problémy s výběrem. 2 týdny je čas, který dáváme kasinům na vyřešení tohoto procesu a zdá se, že se zatím nic nehnulo.

Bylo však dobrým krokem, že jste podali stížnost , protože náš tým se vám pokusí pomoci.

Mimochodem, je váš účet již plně ověřen? Měli jste nějaké úspěšné výběry v kasinu?

Dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Je to tak, snažím se komunikovat, říkají mi ještě dva týdny. Chtěl bych, aby kontaktovali kasino, protože je to podvod, pánové, podívejte se, už jsou to tři týdny a dávají mi výmluvy, abych zaplatil. Píšu email a oni nereagují, ale pořád mi posílají akce. Byl bych rád, kdybyste mi pomohli. s touto žádostí

Automaticky přeloženo:
Robin
před 10 měsíci

To nejlepší, co nyní můžete udělat, abyste se pohnuli vpřed, je vyřešit vaši stížnost, je to docela naléhavé, protože na odpověď máte ještě jeden den. Takže prosím neodkládejte odpověď; použijte tento zelený odkaz k aktualizaci stížnosti .

Děkuji a bedlivě sledujte svou stížnost, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

i když jsou splněny všechny podmínky kasina, odmítají výběry, neposkytují přesné informace na podporu, mezi podpůrnými sektory je obrovský rozpor a bohužel se zdá, že jde o nevyřešený problém, je to extrémně stresující a nepříjemná zkušenost, v tomto kasinu Alphabook, pokud jej budete potřebovat, výběr vašich výher bude mít vážné potíže

Automaticky přeloženo:
tatodcampos
před 9 měsíci

Ahoj, co se stalo v kasinu, když říkáš, že jsou tvé výběry zamítnuty, uvedlo ti k tomu kasino nějaký důvod? Máte již ověřený účet v tomto kasinu? Jak dlouho trvá vaše situace s odnětím?

Popište prosím trochu více, abychom se vám mohli pokusit pomoci.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Vše je v pořádku, účet ověřen, vklad proveden, podpora říká, že je třeba provést další kontroly, ale nepožadují žádné další dokumenty, jen říkají, že potřebují více času a toto časové období nikdy neskončí a říkají neznají přesné datum. To se může stát.

Automaticky přeloženo:
tatodcampos
před 9 měsíci

Zdravím a děkuji za podrobnosti.

Víte, může to být jen interní kontrola, ke které nejsou potřeba žádné další dokumenty, možná byl váš účet nějak označen, což znamená, že interní systém našel možné problémy a takové věci musí pokrýt zaměstnanci. V některých případech jsou další kontroly namátkové, ale musí být provedeny před odebráním.

Snažím se říct, že tady můžeme jen spekulovat, a chápu, že nemáte moc rád čekání.

Když už jsme u toho, jak dlouho jste zatím čekali? Nebo lépe, kdy jste prosím odeslali žádost o výběr?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Ještě pár dní počkám, ale pokud nebude odpověď nebo řešení, vyjádřím se zde znovu, představuji si, že netransparentní kasina zde nejsou podporována.


Automaticky přeloženo:
tatodcampos
před 9 měsíci

Nemyslím si, že by to byl špatný nápad a pokud vás kasino ignoruje nebo vám neposkytne žádné relevantní informace, pokusíme se vám pomoci. Ale zkusme doufat v to nejlepší a že se situace nakonec vyřeší. Pokud bude něco nového, určitě nám dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci


Zajímalo by mě, zda můžete poskytnout nějaký zásah do tohoto kasina, na mé otázky od nich žádná odpověď, moje přezdívka je tatocampos

Automaticky přeloženo:
tatodcampos
před 9 měsíci

Pokud kasino neodpovědělo a vy stále nevíte nic nového, můžete podat stížnost zde:https://casino.guru/complaints/all

Podívejme se, kam se náš tým může dostat a zda bude váš případ vyřešen. Přikládám také průvodce, abyste věděli, co můžete očekávat, když podáváte stížnost: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Budu držet palce, aby se Vaše situace co nejdříve vyřešila. Pokud máte nějaké nové informace, určitě nám je dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Alphabook casino udělalo, co jsem očekával, a řekl, že z „tajných" důvodů můj účet porušil podmínky kasina, ale nemohou mi říct, proč se to stalo. Rozumět? Nemohou mi jen tak říct, že nezaplatí.

Automaticky přeloženo:
tatodcampos
před 9 měsíci

Chápu, co popisuješ. V některých situacích kasino nemůže prozradit, proč se tak rozhodlo z bezpečnostních důvodů.

Protože jste však podali stížnost , náš tým se vám v tomto případě pokusí pomoci a dozvědět se více.

Bude tedy možné nás aktualizovat, pokud také zjistíte nějaké informace?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

file

file


Kasino nabízí pro výběry více možností virtuální měny, ale ve skutečnosti přijímají pouze USDC ERC20.

Myslel jsem, že mé problémy s výběrem byly vyřešeny, když jsem podal předchozí stížnost, ale poté mi bylo výběr z neznámých důvodů opakovaně zamítnut.

Myslím, že to zde musí vysvětlit zástupce kasina a vyřešit hlavní příčinu problému.

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
andandjonnyx
před 9 měsíci

Vážený hráč!

Je to nešťastné, ale dostupnost platební možnosti není něco, co bychom mohli vyřešit na fóru. Bylo by hezké získat zde zástupce kasina, ale nemůžeme takový požadavek vznést - jak jsem si jistý, že už víte 🙂

Ještě jednou, pokud máte potíže získat své výhry, odešlete stížnost. 🙏

Nejsem schopen vysvětlit význam těch "neznámých důvodů" - Jste schopen to udělat?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Toto kasino se zpočátku zdálo skvělé, ale mýlil jsem se, zpočátku jsem sportoval a vše bylo v pořádku, dokud mi nesebrali sportovní bonus poté, co jsem tam trochu vyhrál a pak jsem se rozhodl hrát nějaké automaty a vidím, že se počítá uvítací bonus je odcizen (například vsadíte 1000 BRL, že se na vaší bonusové stránce pro převrácení bonusu počítají mnohem méně). Bonusové podmínky neurčují absolutně nic o konkrétních hrách, které se počítají 100% nebo ne do rolloveru a zdá se mi, že všechny sloty se počítají za méně než slibovaných 100%. Hráči pozor!!!!


Automaticky přeloženo:
rafaelsanchesdepieri
před 2 měsíci

Kontaktovali jste kasino v této věci? Tento druh informací by měl být vždy uveden v bonusových podmínkách, a pokud je nikde nenajdete, zkuste se zeptat podpory. Měli by vám dát vysvětlení.

Dejte nám prosím vědět, pokud o tom něco zjistíte.

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Problém byl vyřešen, když jsem kontaktoval podporu, ale trvalo to chvíli, než jsem se vyřešil. Někteří poskytovatelé her chvíli nepočítali stejně jako ostatní, to mi přišlo divné!


Po nějaké době opravili všechny poskytovatele stejně.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky