Ahoj, můžeš to napsat jako normální příspěvek a nemusíš to psát do překladače a dávat sem printscreeny.
Pokud jde o váš problém s výběrem, zkusili jste napsat do živého chatu a jaký by mohl být problém, když neodpovídají na e-maily? Máte plně ověřený účet, když říkáte, že jste v kasinu ještě nevybírali, protože pokud nemáte, je docela možné, že budete muset nejprve projít tímto procesem? Jak dlouho už situace trvá? Prosím dej mi vědět.
Hi, you can write it as a normal post and you don't have to write it in the translator and put the printscreens here.
As for your problem with the withdrawal, did you try to write to the live chat and what could be the problem if they don't answer the emails ? Do you have a fully verified account when you say you haven't made a withdrawal in the casino yet because if you haven't it is quite possible that you will have to go through this process first. How long has the situation been going on? Please let me know.
Automaticky přeloženo: