FórumKasina8Bet.io Casino - všeobecná diskuze

8Bet.io Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od thatmanadam187
|
3850 zobrazení 39 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
czibakjanos1995
před 11 měsíci

Ahoj. Musím říct, že zobrazování screenshotů je naprosto chytré řešení. Teď, když o tom přemýšlím, viděl jsem to již dříve zde na fóru a jsem si zcela jistý, že to byl stejný problém, kterému nyní čelíte.

Udělám malý průzkum, abych vám pomohl. Mezitím používáte ve svém prohlížeči nějaké pluginy? Mám pocit, že nějaký aktivní plugin překladače by mohl způsobit takové hloupé chování při psaní příspěvku sem.


Pokud jde o váš problém, jsem rád, že mluvíme pouze o výhrách z bonusu bez vkladu, protože alespoň můžete zvážit, zda se v kasinu vyplatí vklad.

Ano, s největší pravděpodobností budete muset provést vklad, abyste ověřili svou platební možnost, aby ji bylo možné později použít k výběru.

Nicméně bych váhal. Zní to riskantně vkládat peníze v kasinu, které vás podle všeho ignoruje déle než týden. neřekli byste?


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

nyní mohu psát přes prohlížeč (Opera)! Jednoduše toto kasino 8bet.io nikde nereaguje. ano převedl jsem 100 $ z bonusu bez vkladu na skutečné peníze a nyní nemohu zahájit výběr nějakou chybovou zprávu. Ve skutečnosti jsem nikdy provedl vklad v kasinu 8bet.io. možná je to chyba, proto jsem nemohl zahájit výběr.+ je možné, že je vyžadována i identifikace, ale neexistuje žádná taková možnost, kde bych ji mohl podat. možná bych měl poslat klasické doklady totožnosti e-mailem? pro kasino 8bet.io? podívejte se, jestli na to reagují..může mi někdo pomoci, proč kasino nereaguje? jak zde mohu zahájit výběr? 100 $ v bonusu bez vkladu, který portál mohu použít ke kontaktování kasina 8bet.io?

Automaticky přeloženo:
czibakjanos1995
před 11 měsíci

Ahoj.

Jsem ráda, že zde skutečně píšete 🙂. Jen nápověda, nemusíte přepínat prohlížeč; stačí odmítnout možnost „přeložit tuto stránku" prostřednictvím prohlížeče Google.

Pokud jde o odstoupení od smlouvy, přečtěte si prosím můj předchozí příspěvek. Zde je citát:

„Pokud jde o váš problém, jsem rád, že se bavíme pouze o výhrách z bonusu bez vkladu, protože alespoň můžete zvážit, zda se v kasinu vyplatí vklad.

Ano, s největší pravděpodobností budete muset provést vklad, abyste ověřili svou platební možnost, aby ji bylo možné později použít k výběru.

Nicméně bych váhal. Zní to riskantně vkládat peníze v kasinu, které vás podle všeho ignoruje déle než týden."

Počkal bych, až se s vámi někdo z kasina spojí jako první.

Mohl byste sdílet snímek obrazovky znázorňující chybu, kterou jste právě zmínili?

Navíc posílání dokumentů e-mailem vypadá jako dobrý nápad, ale předpokládal jsem, že jste se již pokusili kontaktovat kasino prostřednictvím e-mailu, že?

Budu tady kvůli aktualizaci. Děkujeme 🙏


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

file ano, už jsem jim poslal e-mail, ale neodpovídají. Myslím, že platba je nutná .... + ověření ... pak pokud odpoví, pouze v tomto případě jste ochoten mi zaplatit. Identifikační doklady zašlu emailem... . možná odpovíš dříve

Automaticky přeloženo:
czibakjanos1995
před 11 měsíci

Jsem zvědavý, jak to celé dopadne a co vám kasino řekne. Vidím, že pro výběr peněz je vyžadováno ověření účtu, takže je asi nejlepší spolupracovat s kasinem zde.

Pokud jde o váš výběr, zpráva říká, jaký je váš týdenní limit výběru, který, pokud se pokoušíte vybrat 100 $, je více, než vám ukazuje. Ale řekl bych, že je to dost málo, což není moc fér. Pravděpodobně však budete muset dokončit ověření účtu, a jakmile to bude hotové, uvidíme, zda budete moci vybrat. Mohl byste dát aktualitu, jak to jde, protože pokud budete mít problémy i nadále, tak vám doporučím další postup, tedy podání stížnosti.

Dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

ano, problém přetrvává. Ještě dnes podám reklamaci a pošlu e-mailem identifikační oktávy. možná odpoví na konci. Co jiného bych podle vás měl dělat?

Automaticky přeloženo:
czibakjanos1995
před 11 měsíci

Nejmoudřejší by bylo obrnit se trpělivostí a počkat, jak ověření nakonec dopadne a zda se vám ho podaří úspěšně projít. Pak budeme chytřejší.

Podali jste stížnost, tak se podíváme, kam to jde. Držím Vám palce a pokud budou nějaké nové informace, dejte vědět. Budu čekat.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

nic z toho nebude... 8bet.io kasino odmítá odpovědět. Myslím, že mohou mít finanční potíže. Blízko bankrotu?

Automaticky přeloženo:
czibakjanos1995
před 11 měsíci

Takže se omlouvám, pokud vás kasino ignoruje a neodpoví vám. Nevím, jestli mají finanční potíže, ale stále máte otevřenou stížnost, takže uvidíme, kam se s tím náš tým dostane. Musíte být chvíli trpěliví, i když vím, že to není jednoduché. Bylo by to možné?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Stal se zázrak! odpověděl 8bet.io v e-mailu s žádostí, abych znovu zahájil výběr a nyní se mi konečně podařilo 74 usdt. zahájit výběr pomocí coinbase. Napjatě čekám, zda byla moje cena skutečně odeslána. Jsem si jistý, že teď budu odpovídat častěji. Dám všem vědět, až dostanu svou cenu. Očekávám znovu to samé, doufám, že tentokrát ne tolik. možná dnes

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

kluci, pozitivně zklamaní kasinem 8bet.io! Dostal jsem cenu 74 usdt, dorazila! .toto je dobré kasino .ať je případ uzavřen díky!

Automaticky přeloženo:
czibakjanos1995
před 11 měsíci

Ahoj. Vidím, že jste z obdržení peněz docela nadšeni! To je v pohodě, samozřejmě.

Vsadím se, že už nejste přesvědčeni, že kasino čelí finančním problémům, že? Víte, někdy stačí být trochu uvolněnější.

Takže teď, když víte, že kasino je schopno platit, co přijde dál? 🙂

Chci říct, zůstáváš?

Automaticky přeloženo:
czibakjanos1995
před 11 měsíci

Teď je to perfektní zpráva. 🎉🎉😊

Jak se říká „trpělivost růže přináší" a v tomto případě se to také potvrdilo. Jsem rád, že jste dnes dostali své peníze a kasino vám odpovědělo. Někdy stačí chvíli počkat, než se vše zpracuje.

Každopádně, plánujete zůstat v tomto kasinu?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Ano ano ano

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Ano, dobré kasino

Automaticky přeloženo:
czibakjanos1995
před 11 měsíci

Kasino si tedy svého hráče ponechalo podle toho, co píšete.

Chtěl bych se vás však zeptat ještě na jednu věc a to, bylo by možné vaši stížnost aktualizovat a napsat, že jste již obdrželi peníze, aby to náš tým mohl uzavřít? Bylo by to jistě vhodné. Děkuji a přeji mnoho příjemných sezení 🙂

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dostal jsem svou cenu! V kasinu 8bet.ió jsem byl pozitivně zklamán. Už jsem dostal 74usdt bez zálohy. Mohu jen doporučit. Toto téma můžete nyní uzavřít! Děkuji za všechny! 😉

Automaticky přeloženo:
czibakjanos1995
před 11 měsíci

Myslím, že jsme se možná špatně pochopili, bylo by vhodné to napsat sem do vaší stížnosti: https://casino.guru/8bet-io-casino-player-s-withdrawal-issue-with-no-response

Klidně zkopírujte to, co jste napsal sem na fórum. Užijte si svou výhru. 😁☘️

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

20


Automaticky přeloženo:
SabeloNxumaloo
před 7 měsíci

Ahoj. Řekněte nám více, prosím.🙂

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky