FórumKasina7Signs Casino - všeobecná diskuze

7Signs Casino - všeobecná diskuze

před rokem od cgutiereez319
|
2192 zobrazení 14 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s 7Signs Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Kasino klame 7 znameními. Vyhrál jsem částku více než 3000 eur, odmítli mi zaplatit a zablokovali můj účet. Když jsem jim napsal, operátor chatu odpověděl, že jste neprošel ověřovací kontrolou, porušil jste odstavec 9.1. Sice jsem nic neporušil, ale všechny dokumenty, které jim byly předloženy k ověření, byly spolehlivé. Na můj dotaz, na základě čeho jsem neprošel ověřením, mi nikdo neodpověděl. Píšou jen to samé a ty jsi neprošel ověřením. Je to poprvé, co narážím na takové kasino, že pokud neprojdete ověřením, je váš účet zablokován.

Automaticky přeloženo:
SERZ15
před rokem

Ahoj,

Je smutné, že kasino nedokázalo vysvětlit, co bylo špatně. Někdy je důvodem jakási bezpečnostní záležitost a kasino už nemá zájem hráči poskytovat své služby. Stále platí, že aby hráč získal výhru, musí projít ověřením. Nebudu spekulovat, co se pokazilo, místo toho, pokud máte pocit, že potřebujete pomoc, protože si nejste vědomi ničeho neobvyklého a hráli jste a chovali se podle podmínek a pravidel, stížnost je nyní vaší nejlepší volbou.

Poskytněte prosím Nickovi vše, co od kasina máte, a připravte se, že bude pravděpodobně nějakou dobu trvat, než budete pokračovat. 🙏


Automaticky přeloženo:
před rokem

Mám účet otevřený ve více než jednom kasinu. Nikdy jsem neměl takové problémy, pokud jsem neprošel ověřením hned, kasino znovu poslalo žádost o potřebné dokumenty. Účet ale nikdo nikdy nezablokoval. Nemohl jsem nic zlomit. Ano, poslal jsem Niku vše, co mi přišlo na poštu.

Automaticky přeloženo:
SERZ15
před rokem

Aniž bych se ptala kasina, myslím, že je to jen otevřený prostor pro představivost, nyní je čas zjistit o tomto problému více. Uvidíme, co nám stížnost přinese.

Automaticky přeloženo:
před rokem

podal jsem stížnost

reklamace byla zamítnuta

Kasino mě obviňuje, že jsem vložil peníze od přítele


Mám potvrzené výpisy z bankovního účtu, které ukazují, že jsem měl na svém bankovním účtu peníze k uložení

a vysvětlil jsem jim, že mi tento přítel dluží peníze a dokázal jsem jim, že přítel mi ty peníze vrátí

Proto byl můj účet zablokován a bylo mi zadrženo 1000 EUR


Casino Guru mi nedalo žádnou další možnost, uvěřili kasinu a mou stížnost uzavřeli

Předložil jsem několik důkazů, ze kterých je jasné, že mám 100% pravdu, ale mou stížnost ignorují


nechtějí znovu otevřít moji stížnost

Pokud bude tento případ objasněn z hlediska mých práv, omluvím se tomuto kasinu a Casino Guru. Do té doby počkám a uvidím




Automaticky přeloženo:
Sabrina61
před rokem

Je mi líto, že vás vidím v této nepříjemné situaci. Pokud mohu poskytnout radu, nikdy nepoužívejte platební možnosti někoho jiného. Podle stížnosti je ale hlavní komplikace jinde.

Cituji ze stížnosti :

"Vážená Sabrino61 , byl jsem v kontaktu se zástupcem kasina a byl mi předložen důkaz, že jste použili prostředky z dříve uzavřeného účtu patřícího jiné osobě k vkladu v jednom z kasin . To je zakázáno podle podmínek služby kasina, a proto v této záležitosti vám nebudeme moci dále pomoci. Z výše uvedených důvodů bude nyní tato stížnost zamítnuta. Děkujeme za pochopení, je nám líto, že jsme vám v této věci nemohli více pomoci. Neváhejte kontaktujte nás, pokud v budoucnu narazíte na nějaké problémy s tímto nebo jiným kasinem."


To je něco, co byste už nikdy neměli dělat. Souhlasíte s tím, že toto není běžné chování, které by příležitostný hráč vyjádřil? Zejména z pohledu kasina?


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Pokud v té době mám na svém účtu 300 € a obdržím 100 € od osoby a vložím 50 plus 50 v kasinech


Jak teď víte, jaké peníze jsem použil?

to nedává smysl

je to velmi snadné spočítat


Také vám mohu říci, že live chat je největší podvodník a lhář


Nahrál jsem několik důkazů, které o tom svědčí, dnes vyplaceno, zítra vyplaceno, vše je v pořádku, zamíchali jsme je, potvrďte prosím svůj účet, ověřte, napište prosím e-mail, dále vám nemohu pomoci , právě absolutně zakázáno v této společnosti

je smutné, že kasino guru po tolika špatných komentářích z hodnocení zákazníků stále dává společnosti tak dobrý příjem


pomoc pomoc

Nedoporučoval bych nikomu hrát zde v této administraci

budou mít jen problémy

S touto administrativou mám nejhorší zkušenost


nikdy vám neodpoví, pokud se vyskytnou nějaké problémy s výběrem nebo ověřením


možná s velkým štěstím, když podají stížnost Casino Guru

šance jsou 95%-5%

není to na Casino Guru, je to na společnosti těchto kasin



Automaticky přeloženo:
před rokem

CHCI VRÁTIT VŠECHNY SVOJE VKLADY, KTERÉ JSEM ZAPLATIL SPOLEČNOSTI

Automaticky přeloženo:
před rokem

JAK POZNÁTE, ŽE TOTO JE BLOKOVANÁ OSOBA MÁTE O TOM DŮKAZ

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pokud v té době mám na svém účtu 300 € a obdržím 100 € od osoby a vložím 50 plus 50 v kasinech


Jak teď víte, jaké peníze jsem použil?

to nedává smysl

je to velmi snadné spočítat


Také vám mohu říci, že live chat je největší podvodník a lhář


Nahrál jsem několik důkazů, které o tom svědčí, dnes vyplaceno, zítra vyplaceno, vše je v pořádku, zamíchali jsme je, potvrďte prosím svůj účet, ověřte, napište prosím e-mail, dále vám nemohu pomoci , právě absolutně zakázáno v této společnosti

je smutné, že kasino guru po tolika špatných komentářích z hodnocení zákazníků stále dává společnosti tak dobrý příjem


pomoc pomoc

Nedoporučoval bych nikomu hrát zde v této administraci

budou mít jen problémy

S touto administrativou mám nejhorší zkušenost


nikdy vám neodpoví, pokud se vyskytnou nějaké problémy s výběrem nebo ověřením


možná s velkým štěstím, když podají stížnost Casino Guru

šance jsou 95%-5%

není to na Casino Guru, je to na společnosti těchto kasin



Automaticky přeloženo:
před rokem

Chápu, že máte pocit, že máte stále právo požadovat, aby vaše vysvětlení pokrylo všechny otázky. Ale měli byste se zaměřit na hlavní bod: Porušili jste podmínky kasina způsobem, který je absolutně nepřijatelný:

" Byl mi předložen důkaz , že jste použili prostředky z dříve uzavřeného účtu patřícího jiné osobě k vkladu v jednom z kasin."

Takže zbytek jako "Jak teď víte, jaké peníze jsem použil?" vlastně nezáleží.

Viděl jsi to?

file

Podívejte se prosím na termíny 9 - 9,1.

Automaticky přeloženo:
před rokem

JAK POZNÁTE, ŽE TOTO JE BLOKOVANÁ OSOBA MÁTE O TOM DŮKAZ

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jak je uvedeno ve stížnosti: Byly nám předloženy důkazy.

Automaticky přeloženo:
před rokem

CHCI VRÁTIT VŠECHNY SVOJE VKLADY, KTERÉ JSEM ZAPLATIL SPOLEČNOSTI

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vím, že chcete, ale cítíte se oprávněně mít pravdu – pokud jde o refundace vašich vkladů?

Obávám se, že je to otázka spravedlnosti, nikoli přání. 🙁

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, podařilo se někomu vybrat peníze z tohoto kasina?

Automaticky přeloženo:
MRN93
před 3 měsíci

Pro více informací si vždy můžete procházet uživatelské recenze jednotlivých kasin. Zde je odkaz na tento .

Chcete-li být informováni, četba stížností může mnohokrát pomoci. Pro toto kasino jichzde máme 14.

Doufám, že to nějak pomůže.

Je něco, co bychom mohli udělat, abychom vám pomohli? Máte snad nějaký problém?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky