FórumKasina30 Bet Casino - všeobecná diskuze

30 Bet Casino - všeobecná diskuze

před 9 měsíci od Pascal_W
|
1719 zobrazení 17 odpovědí |
|
před 9 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s 30 Bet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 9 měsíci

Nedávno jsem zde začal hrát. Webové stránky vypadají a působí čistě pekelně.

Až budu mít nějaké novinky, aktualizuji tento příspěvek.

Automaticky přeloženo:
Pascal_W
před 9 měsíci

Ahoj a díky, je to docela nové kasino, takže nějaké zkušenosti by se určitě hodily. Doufám, že budou jen pozitivní.

Počkáme na aktualizaci. 😊

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Nedávno jsem hrál v tomto kasinu a vyhrál nějaké peníze. Požádal jsem o výběr a po nahrání povinných dokumentů jsem měl peníze na svém bankovním účtu do 2 hodin!

Automaticky přeloženo:
mk3245987
před 9 měsíci

Páni! Myslím, že to je přesně to, co potřebujeme vědět!

Děkuji za sdílení. Řekl bych, že taková rychlost by měla být také zmíněna v uživatelské recenzi, takže ji ostatní mohou snadno najít. 🤔. Pokud se vám nápad líbí, zkustetento odkaz 👈

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Nemůžete hrát z Ukrajiny

Automaticky přeloženo:
vanya.tkach
před 6 měsíci

Dobrý den, jak jste tuto informaci zjistil? Samozřejmě to ověřím u našeho datového týmu a pokud tomu tak je, určitě to změní. Chtěli jste zde hrát a nemohli jste se zaregistrovat?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ano

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Odmítl zaplatit 28 000 $


Dobrý den, potřebuji pomoc.


S 30bet jezdím tam a zpět od 10. července – nyní je 10. srpna.

Měsíc nepřetržité zdržovací taktiky KYC, aby se zabránilo platbě.


Udělal jsem 3 vklady kryptoměn na jejich webové stránky.

Na začátku mě požádali o normální věci; moje ID a doklad o adrese.

Nahrál jsem dokumenty na jejich web, poslal jsem jim to do jejich zákaznického chatu a poslal jsem jim dokumenty e-mailem.

I poté mě museli o doklady žádat ještě třikrát. Nemají žádnou kontrolu.

Poté, co jsem několikrát mluvil s VIP manažery, se ujistili, že dokumenty prošly a vše bylo v pořádku.

Poté mě požádali, abych si udělal selfie se svým průkazem totožnosti, který jsem poslal.

Platbu odmítli.

Poté po mně chtěli, abych prokázal vklady kryptoměn.

Poslal jsem jim screenshoty VŠECH tří krypto vkladů, které jsem provedl, s ID transakce, datem a částkou. Všechny informace o všech vkladech tam byly.

To nepřijali.

Chtěli "výpis z BANKY" se všemi vklady.

*Bankovní* výpis zobrazující vklady kryptoměn.

Typ dokumentu, který neexistuje.

Jakmile jim to bylo vysvětleno a oni to pochopili, platbu znovu odmítli.


Pak mě požádali, abych prokázal svůj zdroj financí.

Poslal jsem jim své roční daňové přiznání a výhry z jiného kasina.

Opět zamítnuta platba.


V tomto okamžiku jsem prokázal svou totožnost, svůj doklad o adrese, své kryptografické vklady a zdroje finančních prostředků.


Nyní mi říkají: "Úplný bankovní výpis z června až července 2024 zobrazující vklady provedené na naší platformě."


Opět bankovní výpis pro prokázání krypto vkladů. Již jsem jim zaslal doklady prokazující vklady, dokumenty, které přijali. Poté, co přijali dokumenty, požádali o další dokumenty a nyní se vracejí a žádají o stejné věci jiným způsobem.


Nemohl jsem napsat všechno, čím jsem si musel projít, protože bych tu byl celý den. To je možná 15-20% všeho.


Žádají mě o doklad. Pokud by ten dokument nemělo být možné získat, musím jim to vysvětlovat. Pak se mě ptají na něco jiného. Dělají to dál a nepřestávají. Poslal jsem jim tolik dokumentů a mluvil jsem s nimi alespoň 60-80krát prostřednictvím pošty/chatu. Potřebuji teď pomoc. Vyhrožují mi uzavřením mého účtu a zabavením peněz. Poskytl jsem všechny dokumenty, o které požádali, a přesto mi odmítají vyplatit mé peníze.

Automaticky přeloženo:
Paracellus
před 3 měsíci

Dobrý den, přečetl jsem si vaši situaci a omlouvám se za situaci, ve které se nacházíte. Připadá mi nenormální, pokud po vás kasino stále žádá dokument, který nedává absolutně žádný smysl, a vy jste udělali dobrý krok podáním stížnosti .

Ověření může být zdlouhavý proces, ale rozhodně by tomu tak být nemělo a rozhodně by nemělo být, když jste dodali vše potřebné a spolupracovali. Pojďme se tedy podívat, zda vám náš tým pomůže, a pevně věřím, že ano, získat vaše peníze.

Pokud dojde k nějaké změně, určitě mi dejte vědět.

Budu ti držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Kasino vypadá dobře před registrací. Bohužel mají stejný problém s novými uživateli, kteří nemají mobilní linku.

Dostal jsem se k zákaznickému servisu, abych našel alternativní způsob, jak dokončit registraci a vyzkoušet kasino. Ale počítač řekl ne.

Automaticky přeloženo:
petitgamer
před 2 týdny

Ahoj, požádalo kasino o číslo, když jste se registrovali? Pokud ano, tak je to v dnešní době většinou běžné, tak nevím, jaká alternativa by se dala použít. A pokud vám robot dokonce napsal, že se bez něj nepohnete dál, pravděpodobně je to tak a budete muset zkusit jiné kasino.

ty nemáš telefon?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 týdny

Mám telefon, ale ne linku na mobil. Chtějí, abych měl mobil, aby mi posílal spoustu otravných sms 😉. No nebudou, protože nemám linku na mobilní telefon.

Automaticky přeloženo:
petitgamer
před 2 týdny

Ahoj!

Jak to vidím já, v dnešní době kasina používají toto číslo také například pro účely ověření a dvoufázové autentizace. Mohu vědět, kolik kasin přijalo vaši registraci bez telefonního čísla? Opravdu bych rád věděl.

Podle mého názoru potřebuje pouze jednu náhradní předplacenou SIM kartu vyhrazenou pro kasina, aby nebyl spamován. I když samozřejmě soucítím s naším názorem!

Automaticky přeloženo:
petitgamer
před 2 týdny

Chápu a bez toho se neobejdete, to ano, ale je to škoda, ale zřejmě hodně kasin vyžaduje právě toto. Někde to není nutné a jinde ano. Asi je lepší přejít na další.🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ahoj!

Jak to vidím já, v dnešní době kasina používají toto číslo také například pro účely ověření a dvoufázové autentizace. Mohu vědět, kolik kasin přijalo vaši registraci bez telefonního čísla? Opravdu bych rád věděl.

Podle mého názoru potřebuje pouze jednu náhradní předplacenou SIM kartu vyhrazenou pro kasina, aby nebyl spamován. I když samozřejmě soucítím s naším názorem!

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

„Daddy Casino, CasinoRewards Network, Casumo, Slotbox – seznam je obrovský. Autentizaci stop-step lze použít u telefonního hovoru, zatímco možnost SMS má tendenci vás spamovat otravnými zprávami. Byl jsem tam v minulosti, a jejich reklamní SMS mohou být velmi agresivní Jak pokračuji v testování jiných kasin, budu poskytovat komentáře k jejich recenzím jako důležité detaily."

Upraveno autorem před 2 týdny
Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 týdny

Jako já 😉

Automaticky přeloženo:
petitgamer
před 2 týdny

Je docela zajímavé, že některá kasina to takto dělají také. Možná se na to v budoucnu podívám více a přemýšlím, jakými jinými způsoby by mohli ověřit hráče, když nepotřebují telefonní číslo. Určitě to bude zajímavé. 🙂

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky