DomůFórumKasina22bet Casino - všeobecná diskuze

22bet Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před 3 roky od juanasillo18
|
34 850 zobrazení 151 odpovědí |
|
1...5 6 78
Přidat příspěvek
Radka
před 6 měsíci

Problém je zatím v tom, že nemohu projít procesem ověření, protože stále přicházejí s různými výmluvami. Posílám jim fotografii transakce mého vkladu, ale také mě žádají, abych ji poslal tak, aby na stejném dokumentu bylo vidět i mé jméno a moje aplikace online bankovnictví takovou funkci nenabízí, takže jsem ztracen co mám dělat. Chci jen, aby mi zaplatili peníze, které jsem vydělal. Ale myslím, že jsou to podvody.

Automaticky přeloženo:
keremozdinc
před 6 měsíci

O tento druh dokumentu obvykle můžete požádat banku a oni by vám jej měli zaslat ve formátu PDF, který většina online kasin vyžaduje.

Věřím, že měsíční výpis není nic neobvyklého.

Zkoušel jste se zeptat ve své bance?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Nyní se mi podařilo získat tento dokument a ověření je nyní hotovo. Čekám na přijetí mého výběru 10 hodin. Z jejich strany však nejsou žádné zprávy. Zdá se, že tato žádost o stažení zabere hodně času.

Automaticky přeloženo:
keremozdinc
před 6 měsíci

Je dobře, že se vám podařilo účet ověřit.

Zkuste prosím být trpěliví a dejte nám vědět, zda jste své peníze obdrželi bez problémů.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Podařilo se mi získat peníze z kasina a poté jsem podal druhou žádost o výběr, i když řekli, že transakci provedli, a přestože to bylo pár dní, moje peníze tu stále nejsou. Když mi poprvé poslali e-mail, že provedli transakci, trvalo mi to jen pár hodin, než jsem dostal peníze

Automaticky přeloženo:
keremozdinc
před 6 měsíci

Dobře, a tentokrát jste se také stáhli stejným způsobem a jak dlouho to přesně trvá? Někdy je trpělivost vítána a není třeba být hned skeptický.

Pokud to bude trvat příliš dlouho, pokusíme se vám pomoci.

Myslíte si tedy, že zachováte chladnou hlavu a chvíli počkáte?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

22bet aktualizoval své webové stránky a umožnil cashback pro všechny sázky od registrace! Vyhrál nebo prohrál!

Žádné požadavky na sázení a okamžitý výběr bez kyc, žádný limit.

Ti, kteří mají účet, si to prohlédněte a možná najdete nějaké milé překvapení.🤑

Z nabídky přejděte na vipcashback , spočítejte a odeberte!

Nemáte zač a používejte jej zodpovědně😊



Automaticky přeloženo:
lauarual
před 6 měsíci

Ahoj a vítej zpět! Jak ses celou dobu měl? 🙂

Děkujeme za upozornění na cashback.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Žádám vás o pomoc, abyste pochopili, zda mi můžete pomoci.

Měsíce žádný problém, pak výběr 1779 moje banka zrušila, protože na kartě, na kterou jsem to vkládal přes IBAN (Postepay) jsem dosáhl limitu pro převody ze zahraničí.

Podpora 22bet mě informovala, že výběr se proto vrátil do jejich pokladny a že bude brzy připsán zpět na můj účet.

Mezitím zablokují mé výběry a zahájí proces ověření přes a posílám všechny dokumenty, dokud mi neřeknou, že proces je úspěšně dokončen a můj účet je ověřen

Následující den je můj účet zablokován, protože tvrdí, že jsem měl v minulosti problémy s hraním a že k jeho opětovné aktivaci potřebujete dopis od lékaře a specialisty na patologické stavy hráčské závislosti, že nemám závislost na hazardních hrách. Takže dost absurdní. (před 4 lety jsem je požádal o uzavření starého účtu po velké ztrátě ..).

říkají mi, že moje peníze jsou na účtu a že si je mohu vybrat, když napíšu na .

Škoda, že na dva dny neodpovídá, psal jsem jim několikrát, ale nic... myslíte, že jsem byl podveden a peníze si nechají?

Automaticky přeloženo:
federicolovison123
před 5 měsíci

Ahoj.

Představuji si, že se cítíte rozpolceni a je pro mě docela těžké pochopit takový požadavek kasina. I když jste byli závislí, myslím, že kasino není v pozici, aby vás poslalo k lékaři pro potvrzení. Ve zcela opačné situaci závislý hráč také nemusí vlastnit oficiální zdravotní posouzení, aby mohl uzavřít účet pro závislost.

Předpokládám, že jste je již informovali e-mailem, že si přejete, aby byl váš zůstatek vybrán, a nyní čekáte na odpověď. Také bych předpokládal, že kasino váhá znovu otevřít váš účet, tedy lékařskou žádost, i když výběr peněz nevyžaduje znovuotevření vašeho účtu. Naznačilo zatím něco jinak?

Vím, že je to stresující, ale dejte jim ještě pár dní, aby na vaši žádost odpověděli. Informujte nás, prosím.

Automaticky přeloženo:
federicolovison123
před 5 měsíci

Stalo se mi to samé, po pár měsících jsem poslal e-mail, znovu mi otevřeli účet, aby vybrali částku, kterou jsem na něm měl a poté ho znovu uzavřeli, když byla platba zpracována. V tomto ohledu ke mně byli féroví, v jiných se to stále snažím vyřešit.

Automaticky přeloženo:
Garas příspěvek smazal/a
Garas
před 5 měsíci

Hej, stalo se ti to? Při registraci v kasinu pak zřejmě nemusíte vyplňovat svůj věk, že? Bohužel bych řekl, že kasina často provádějí ověření až při prvním výběru a někdy ani potom. Každopádně, můžete mi o tom říct více, protože jsem viděl, že máte stížnost, ale ne přesně o tomto problému.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci






Mám problém s vkladem

Číslo hráčského účtu 1002941573 ID UŽIVATELE


(Upozorňujeme, že účet musí být propojen s e-mailem, přes který nás kontaktujete)

1- Datum provozu (2. 7. 2025)

2- Čas, kdy byla operace dokončena ve 4:48


3. Hodnota operace je 5000

4- Číslo odesílatele 01554164671

5- Telefonní číslo, na které jste poslali peníze (01114473092)

6- Jasná kopie zálohy s uvedením telefonního čísla nebo účtu příjemce kromě hodnoty zálohy

Automaticky přeloženo:
alaaeldi
před 5 měsíci

Dobrý den, žádá vás kasino o to, aby se mohlo podívat na vklad, který byl zřejmě chybný a nedorazil na váš hráčský účet? Nebo jsem to špatně pochopil a je tu nějaký jiný problém? Neváhejte a dejte mi vědět, protože jste pravděpodobně právě zkopírovali část konverzace.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Řeší někdo můj případ, kdy kasino porušilo předpisy?

Automaticky přeloženo:
Garas
před 5 měsíci

Samozřejmě je, ale Veronika na tebe nemá jedinou výtku, takže budeš muset vydržet. V pravé horní části stížnosti máte časovač, na který musí strana odpovědět, takže trpělivost bude vítána.

Automaticky přeloženo:
Jaroslav
před 5 měsíci

Ano, pane, toto jsou podrobnosti o procesu vkladu, který nedorazil na účet, prosím o pomoc

Automaticky přeloženo:
alaaeldi
před 5 měsíci

A kontaktovali jste zpracovatele plateb, zda bylo s vaším vkladem vše v pořádku?

A co o tomto problému řeklo kasino? Máte s nimi nějaký rozhovor?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Toto kasino je největší podvod, o který jsem požádal o uzavření účtu v roce 2021, dali mi pouze 3 možnosti 1 měsíc 6 měsíců a 1 rok, zatímco jsem požádal o jeho trvalé uzavření, zatímco účet byl uzavřen, kasino mi poslalo propagační a reklamní e-maily, účet byl znovu otevřen, aniž bych měl jakékoli informace nebo souhlas, účet nebyl nikdy identifikován Mám všechny konverzace s kasinem od roku 2021 a porušil jsem všechny informace o vrácení peněz a peníze jsem požadoval. účet kasino nikdy neodpovídá na e-maily a zavěsí na mě, takže je nemohu kontaktovat

Automaticky přeloženo:
1...5 6 78
Jít na stránkuz 8 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky