FórumKasina22bet Casino - všeobecná diskuze

22bet Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 2 roky od juanasillo18
|
18272 zobrazení 97 odpovědí |
|
1...4 5
mondis97
před 6 měsíci

Jen se ujistěte, že všechny dokumenty jsou ve správném formátu, aby prošly ověřením. Vím, že vám to může lézt na nervy, ale je opravdu důležité plně spolupracovat s kasinem a projít KYC, abyste mohli přijímat své výhry.🙏

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Velmi pochybuji, že mi zaplatí, ověřovací proces již trvá 19 DNÍ, požádali o:

-selfie mě s ID kartou a PC poblíž mě, kde jsou naše e-maily

-3 poslední účty za energie na mé adrese

- řidičský průkaz z obou stran

-cestovní pas

-Snímky obrazovky z aplikace Crypto, odkud jsem poslal peníze

Poté, co jsem jim poslal každý dokument, odpověděli po 3 celých dnech, v současné době poté, co jsem poslal všechny výše uvedené, požadují selfie papíru s dnešním datem a mým obličejem...


AKTUALIZACE: Později dnes jsem obdržel všechny své výhry, nakonec jsem byl plně vyplacen 22Bet 😀😀😀

Obdržel jsem e-mail, že mohu odeslat žádost o výběr a že moje ověření je dokončeno.

Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
mondis97
před 5 měsíci

To je skutečně skvělá zpráva, i když jste museli čekat déle. Zjistili jste, co způsobilo zpoždění?

Aktualizujte prosím svou stížnost , kdykoli najdete možnost.😉

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Vložil jsem Inr1600 do aplikace, která měla problém, a byl uložen na můj účet poté, co jsem je poslal do 2 dnů. Hrál jsem několik zápasů s částkou a nyní mám přibližně 6500 inr, ale když se pokusím vybrat, vždy selže a při jejich odeslání dostanu stejnou automatickou odpověď. Bylo to více než 15 dní posílání více e-mailů denně, ale stále se mi nepodařilo dostat své peníze na můj účet. Prosím pomozte

Automaticky přeloženo:
rohangupta2812
před 4 měsíci

Dobrý den, mrzí mě situace, do které jste se dostal. Musím však zjistit jednu důležitou věc, než vám doporučím pomoc, mluvíte o sportovním sázení nebo jste hráli nějaké automaty, stolní hry atd.?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj Joro, děkuji za odpověď. V odpovědi na otázku jsem hrál pouze sportovní sázení


Automaticky přeloženo:
rohangupta2812
před 4 měsíci

Děkuji, doporučím Vám odkazy, kde můžete podat stížnost a pokusit se situaci řešit. Byl bych velmi rád, kdyby se vám to podařilo, ale neslibuji, že se vám to podaří.

Najdete je zde:

https://www.safebettingsites.com/complaints/

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Kdyby se ti něco stalo, klidně mi dej vědět.

Přeji Vám hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Toto je nejlepší stránka, na které jsem kdy hrál! Spousta slotů a spousta zápasů ze všech sportů. Podpora je prvotřídní a dostávám spoustu bonusů. U mě platba trvá asi 5 minut a peníze jsou v peněžence. Doporučuji všem!

Automaticky přeloženo:
pita93
před 3 měsíci

Dobrý den, vidím, že máte pozitivní zkušenost s kasinem. Jakou platební metodu používáte, když máte peníze na účtu tak rychle? Máte oblíbeného poskytovatele her nebo sport, na který sázíte?🙂

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

Obávám se, že nebylo možné otestovat toto kasino, protože je pro hráče povinné mít linku na mobilní telefon. A já nemám a nebudu mít linku na mobil.

Automaticky přeloženo:
petitgamer
před 3 týdny

Tak co, potvrdili jste to podpoře, že neexistuje způsob, jak mít účet?

Automaticky přeloženo:
petitgamer
před 3 týdny

Lepší takhle.

Za kasinem stojí celý pochybný a zločinecký gang.

Jen se podívejte na moji stížnost, jen stěží se můžete ubránit smíchu té směšnosti

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 týdny

Potvrzuji, že tam nelze mít účet. je povinné mít mobilní linku

Upraveno autorem před 3 týdny
Automaticky přeloženo:
petitgamer
před 3 týdny

Děkuji za tuto informaci. 👌

Určitě to pomůže někomu, kdo nemá mobil. Právo?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 týdny

Nemám mobil 🙂

Automaticky přeloženo:
petitgamer
před 3 týdny

Teď už to vím a přesně to jsem měl na mysli. Pokud je někdo ve stejné situaci jako vy, tato informace se opravdu hodí.😉

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Teď už to vím a přesně to jsem měl na mysli. Pokud je někdo ve stejné situaci jako vy, tato informace se opravdu hodí.😉

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

zvláště když testujete spoustu kasin a zaplaví váš telefon (bez vašeho souhlasu spoustou zpráv s marketingem). Takže už žádné spamové sms a žádné telefonáty.

Automaticky přeloženo:
petitgamer
před 3 týdny

Určitě skvělá volba.

Automaticky přeloženo:
1...4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky