FórumKasina22bet Casino - všeobecná diskuze

22bet Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 2 roky od juanasillo18
|
14422 zobrazení 88 odpovědí |
|
1...3 4 5
Přidat příspěvek
Jaro
před 7 měsíci

Můžete prosím Matěje znovu požádat o úpravu částky dle mého emailu?


dík

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Odpadkové kasino Požádal jsem o výběr před více než 8 hodinami prostřednictvím pix bylo schváleno, zatím nepřišly žádné peníze

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj. Mohu se zeptat, zda máte nějaké aktualizace ohledně vaší žádosti o výběr? Je zde váš účet plně ověřen nebo to byl váš první pokus o výběr?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Pomoc, pomozte mi někdo s tím zlodějským kasinem. Peníze mi nevložili, objednal jsem přes pix zatím nic.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Můžete prosím Matěje znovu požádat o úpravu částky dle mého emailu?


dík

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj, mluvil jsem s ním a řekl, že ti odepíše, takže jestli tě můžu požádat o trochu trpělivosti.

Děkuji mnohokrát.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Anonymized556 byl odstraněn
Anonymized556
před 6 měsíci

Ahoj, řekla bych, že by sis měl vždy přečíst pravidla a snažit se je neporušovat, aby nedocházelo k podobným situacím. Náš tým se také snažil pomoci, ale viděl jsem to bez úspěchu.

Myslím si však, že v takovém psychickém stavu bych peníze v kasinech určitě neutrácel. Nestojí to za to, protože kasina mají vždy výhodu nad hráčem.

Řekl bych, že tento průvodce – zodpovědné hraní vám může pomoci, pokud máte podobné myšlenky. Chápu vaši frustraci a to, že máte evidentně složitou životní situaci, ale to, co jste napsal, není nikdy řešení. I když je to v takových chvílích těžké, vždy musíte myslet pozitivně, že všechno bude v pořádku a vrátíte se na správnou cestu. Nic netrvá věčně, ani špatné časy. Zkuste bojovat a být tu pro lidi, kteří si to zaslouží.

Pevně věřím, že vše zlé se v dobré obrátí.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Anonymized556 byl odstraněn
Anonymized556
před 6 měsíci

Veronika pro vás ve vaší opatrnosti podtrhla přesně ty věty, které říkají přesně to, co říkáte. Je na kasinu, jak se k takovým situacím postaví.

Viděl jsem však, že se vám podařilo znovu otevřít stížnost , takže byste měli poskytnout nějaké informace. Tak uvidíme, jestli ti pomůžeme nebo ne.

Určitě mi dejte vědět, pokud budete mít něco nového.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

22Bet vyniká jako maják dokonalosti ve světě online sázení. Nabízí komplexní sadu funkcí přizpůsobených potřebám nás sázkařů.

Díky svým rozsáhlým možnostem sportovního sázení, intuitivnímu rozhraní, konkurenčním kurzům, rozmanitému hernímu portfoliu, štědrým bonusům, špičkovému zabezpečení a pohodlným platebním možnostem poskytuje 22Bet jedinečný zážitek ze sázení, díky kterému se hráči vracejí pro více. Za své letité zkušenosti na jejich platformě jsem nikdy neměl problém. A navíc, dnes mám toho nejlepšího Vip Managera, jakého můžete mít, vím, že kdybych něco potřeboval, Tyler je tu, aby reprezentoval to nejlepší z 22bet.

Automaticky přeloženo:
luistome
před 6 měsíci

To vše mi zní spíše jako reklama, obecně řečeno hráč kasina. Jsem to jen já?🤷‍♀️

Jaké hry tedy ze strany kasin rádi hrajete, nebo je to pro vás jen sportovní sázení?

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Anonymized556 byl odstraněn
Příspěvek od Anonymized556 byl odstraněn
Anonymized556
před 5 měsíci

Ahoj, vidím, že jsi nespokojená a taky že tvoje reklamace u nás nedopadla podle tvých představ.

Slyšel jsem však také, že jste porušili pravidla v kasinu a měli jste více účtů, což není nejšťastnější věc, protože v takových případech kasina obvykle berou výhry od hráčů.

Je mi líto, že to tak dopadlo, ale nejlepší by asi bylo vyhledat pomoc, protože jde také o hazard a viděl jsem, že vám byly také doporučeny nějaké zdroje.

Doufám, že se to zlepší a přestanete hrát kasina. 😥

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Přicházím oznámit svým přátelům, co se mi stalo v domě 22bet, v domě nejsou žádná zodpovědná hazardní opatření, v e-mailu je následující: „Sázející může jednoduše přestat používat účet a nepředávat přístupové údaje k účtu ( heslo a přihlašovací jméno) třetím stranám. Pokud k účtu nedojde do 3 měsíců, bude považován za „neaktivní" a bude zablokován." S tak pitomou odpovědí bych se ani neobtěžoval požádat o smazání účtu... a tak, přátelé, smazat ho nechcete. Děkujeme a buďte opatrní, protože vzít naše peníze je snadné, nyní RTP, omezení a pravidla a pravidla pro ztrátu peněz existují v houfech,

Automaticky přeloženo:
MarlonMK
před 5 měsíci

Opravdu jste zkusili uzavřít svůj účet v tomto kasinu? Jaký důvod jste jim uvedl, smím-li se zeptat? Chápu přístup kasina, samozřejmě pouze v případě, že při žádosti o uzavření účtu není spojen žádný problém s hazardem.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Jsem velmi zklamaný 22Bet.


Zatímco vklad je rychlý a nekomplikovaný, výběr je velmi komplikovaný a zdlouhavý. Poté, co jsem požádal o výběr a požádali mě o ověření, jsem tak učinil a kontaktoval podporu, kde se musím ověřit, protože neexistuje žádný e-mail ani nic podobného.


Poté, co mi podpora poskytla e-mailovou adresu „S ecurity@22bet.com " Zkusil jsem tam poslat e-mail. Po 1 dni jsem nedostal odpověď a znovu jsem se zeptal podpory, proč mi neodpovídají. Pak si poprvé všimli, že jsem se k bezpečnostní podpoře dostal pouze přes GMAIL adresa (taky není nikde uvedena) .


Když jsem napsal na bezpečnostní podporu s adresou Gmailu (se všemi dostupnými dokumenty, jako je , ID, bydliště a selfie), rychle mi přišla odpověď, že si mám udělat selfie tak, že jednou rukou držím své ID a druhou rukou můj Mobilní telefon s otevřeným emailem od S ecurity@22bet.com . Zkoušel jsem to mnohokrát a pokaždé se objevila nová omluva: nemohl jsem použít webovou kameru nebo obrázek nemohl být menší než 1 MB nebo by to měl být JPGM dadai. Splnil jsem všechny požadavky a to, co mi bylo řečeno na konci.... Bude zasláno specialistovi k dalšímu zpracování a oni se ozvou.


V podstatě jsem zadržován před každým, což má za následek pozitivní ověření, kde bylo vše správně.


Všechny dokumenty a výpisy jsem uložil prostřednictvím snímku obrazovky a v případě potřeby je také předám úřadům.


Zdá se, že nejprve chcete, abych prohrál kredit a výhry (bez nároku na bonus) a pak pokračoval dále.


Pokud porovnáte kurzy jednotlivých sázek, objeví se i negativní komentář. Než se přihlásíte, hodnocení jsou vyšší, než když jste se přihlásili. Zkoušel jsem to dost často a pokaždé byly qutens opět nižší. Působíte defenzivním dojmem, že byste v tomto kasinu neměli nic vyhrát, pouze prohrát.


I nadále ponechám svůj zůstatek a výhry nedotčené, dokud nebude můj účet schválen k ověření.

Automaticky přeloženo:
raphaelhirsch0
před 5 měsíci

Tento druh ověření není opravdu nic neobvyklého, pokud jde o online kasina. Jak dlouho jste s tímto procesem začali, mohu-li se zeptat? Kasinům obvykle dáváme 14 celých dní na dokončení ověření. Musíte však poskytnout všechny dokumenty požadované z webu kasina ve správném formátu. Pozitivní je, že s vámi kasino komunikuje a radí vám, jak vytvořit ty správné dokumenty. Pokuste se naslouchat jejich radám, abyste si svůj účet mohli brzy nechat ověřit.

Je nám líto, že vám nemůžeme pomoci, pokud jde o sportovní sázení, protože se na tuto sekci kasina nespecializujeme. Možná byste měli udělat nějaké snímky obrazovky těchto snížených kurzů a poslat je na podporu kasina, aby vám mohli poskytnout nějaké vysvětlení, proč se to děje.

Doufám, že brzy budete moci ověřit svůj účet, informujte nás prosím.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

22Bet byl vždy dobrý dům, ale z jednoho okamžiku na druhý začal mít spoustu problémů. Vklady, které nepřicházejí, výběry trvají dny, než budou k dispozici. Nikdy to netrvalo tak dlouho a nyní trvá vstup na účet minimálně 4 až 5 dní. To je velmi nepříjemné, když předtím byl dostupný během několika minut, protože byl okamžitý v zálohách a bylo mnoho technických problémů. Měli by to urychleně přezkoumat, protože již existuje mnoho stížností.

Automaticky přeloženo:
Soraya33
před 4 měsíci

Mohu se zeptat, zda máte v tomto kasinu nějaké problémy, se kterými bychom vám mohli pomoci? Vysvětlili vám, jaké technické problémy zaznamenali, a již to opravili? Všechny tyto informace mohou být pro ostatní opravdu užitečné.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Dobré odpoledne. Kromě toho, že nyní neustále co nejvíce oddalujeme výběry, vklady někdy na účet nevstupují a my musíme posílat e-maily celé dny, protože je nulová podpora. Nikdy nic nevyřeší. Vždy posílají e-maily a v kasinových hrách padají, někdy se částka na účtech zakolísá nebo zmizí. Bonusy jsou hrozné, protože pokud jsou obrácené a mají značnou hodnotu, odeberou hodnotu a ponechávají pouze hodnotu, kterou dali. Získal jsem více než 300 EUR v obrácení bonusu 20 EUR, což byl bonus 50 % z částky vkladu, kterou někdy dávají ve středu, a můj vklad byl 40 EUR. Nadměrnou hodnotu cen si ponechávají. Hrozné bonusové podmínky a teď nejhorší je, že výběry jsou schváleny a částky dorazí 4/5/6/7 dní a jsou případy, kdy se čeká 15 dní. 22bet bylo dobré místo, ale v tuto chvíli je to velmi špatné!

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu