FórumKasina22bet Casino - všeobecná diskuze

22bet Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 roky od juanasillo18
|
18287 zobrazení 97 odpovědí |
|
12 3 45
Picche084
před 10 měsíci

Dobrý večer, objevili jste náhodou něco?

Automaticky přeloženo:
Picche084
před 10 měsíci

Ahoj!

Bylo mi řečeno, že odpověď by měla přijít přímo sem. Zkusím to trochu popohnat. 🙏

Automaticky přeloženo:
Radka
před 10 měsíci

Děkuji!

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Včera jsem si aktivoval 50% vkladový bonus na sport a získal 100 bonusových kreditů. Moje sázky zvýšily bonusový zůstatek ze 100 na 180. Když jsem však splnil sázkové požadavky na převedení bonusu na skutečné peníze, nechal jsem převést pouze 100 místo 180. Rozhodl jsem se však nekontaktovat zákaznický servis, protože podpora není. t obzvlášť dobré a stejně ne v němčině.

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
Picche084
před 10 měsíci

Dobrý den, v případě výher získaných na autorizované stránce AAMS/ADM není nutné je uvádět v 730, protože výhry jsou již zdaněny. V praxi je to samotné kasino, které zaplatí částku, kterou musí hráč odvést jako daň do pokladny. Bohužel jiná situace je u 22bet, který není autorizovanou stránkou AAMS/ADM, takže vše vyhrané je nutné uvést v daňovém přiznání pod "Ostatní příjmy". V této souvislosti uvažuji: v Itálii jsou hazardní hry legální pouze pro stránky autorizované ADM, takže pokud vyhlásíte výhru na neautorizované stránce, je to, jako byste prohlásili přestupek. Rada, kterou vám mohu dát a která, jak doufám, pro vás bude užitečná: obraťte se na účetního, abyste pochopili, jak na to; zkuste hrát pouze na autorizovaných stránkách ADM. CasinoGuru odvedlo skvělou práci, když u každého kasina specifikovalo, zda získalo italskou licenci, takže tyto stránky jsou odtud snadno identifikovatelné

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Děkuji!

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Žádný problém 🙂

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Včera jsem si aktivoval 50% vkladový bonus na sport a získal 100 bonusových kreditů. Moje sázky zvýšily bonusový zůstatek ze 100 na 180. Když jsem však splnil sázkové požadavky na převedení bonusu na skutečné peníze, nechal jsem převést pouze 100 místo 180. Rozhodl jsem se však nekontaktovat zákaznický servis, protože podpora není. t obzvlášť dobré a stejně ne v němčině.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Chápu, škoda. Dobrá podpora by měla být v kasinu/sázkové kanceláři nezbytná. 🤔

Automaticky přeloženo:
Anonymized556
před 9 měsíci

Může mi prosím někdo pomoci s tímto problémem, prosím o odpověď na tuto otázku?

Automaticky přeloženo:
Anonymized556
před 9 měsíci

Ahoj, pro začátek bych řekl, že otevření více účtů je vážným porušením podmínek kasina. V případě duplicitních účtů rozhodne kasino, zda si můžete ponechat některý ze svých účtů a jaký bude váš zůstatek. Některá kasina mohou přijít o zůstatek na obou účtech, zatímco jiná vám mohou bránit v dalším hraní. Kromě toho, protože jste zmínil, že jste závislý na hazardních hrách, doporučil bych vám, abyste se zcela zdrželi hraní v jakémkoli online kasinu a požádali o sebevyloučení.

Viděl jsem však, že jste u nás otevřel stížnost na tento problém, takže by bylo dobré odpovědět Veroniko. Docela dobře vysvětlila celou vaši situaci

Zde jí můžete odpovědět.

Přesto bych se chtěl zeptat, zda můžete stále používat jeden z účtů nebo zda kasino oba uzavřelo?


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj všichni


Nejprve bych vás rád informoval o aktuálním stavu, abyste pochopili, jaký zločinecký gang stojí za touto organizací.


V roce 2021 jsem požádal 22bet přes live chat, aby mě zablokoval kvůli mé nadměrné závislosti na hazardních hrách. Pak mi bylo řečeno, že to není možné, se suchou odpovědí: to není možné, to nemůžeme.

Samozřejmě, jak říká pohádková kniha, pořád jsem vkládal, hrál a prohrával. 1. bod: Problémy s hazardem neberete vážně a vyděláváte na nemoci, kterou mám já.


Když jsem otevřel stížnost s Casino Guru, nemohl jsem poskytnout žádný důkaz, protože jsem v tu chvíli rozhodně nepořídil fotku ani snímek obrazovky. Kasino, které má licenci od Kahnawake Gaming Commission, však musí uchovávat všechna moje data a interakce se mnou po dobu nejméně 5 let. Jsi hloupý a nechceš mi poslat data. Nyní má moje stížnost největší vliv na hodnocení kasina.


Když jsem si uvědomil, že je to také slepá ulička, kontaktoval jsem KGC, protože tak dobře polarizujete lidi a jste profesionál. Kasino porušilo celkem 3 předpisy KGC:

  1. Nezablokoval mě, když jsem se zeptal
  2. Neposílají mi údaje z důvodu GDPR
  3. Data uchovávejte minimálně 5 let

Všechny tyto věci jsou trestány podle pravidel KGC. Moje stížnost však byla uzavřena docela dobře, protože jsem se po 6 měsících neozval. Co je to za prohlášení? Po několika telefonátech tam a zpět mi bylo oznámeno, že případ byl uzavřen, i když jsem poslal všechny důkazy, které jsem měl.


Kluci, prosím, držte se dál od těchto banditů. Nikdy tam nehrajte, zablokujte si účty, pokud nějaký máte, a vyhněte se všem interakcím s nimi. Všichni jsou ve spojení, včetně KGC.


Abych byl upřímný, také mě zklamal Matěj, který vyřizoval moji stížnost. Napsal jsem několik e-mailů a obdržel jsem pouze pomalou odpověď nebo žádnou odpověď.


Je škoda, že lidé podporují takové zločinecké gangy.

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
brate123
před 9 měsíci

Dobrý den, viděl jsem, že vaše stížnost byla uzavřena před několika měsíci a kasino ve vašem případě neposkytlo dostatek důkazů, takže získalo černé body, které výrazně ovlivnily hodnocení kasina.

Pokud jde o důkazy, myslím, že budete vědět, že v případech, jako je tento, je vždy dobré mít svůj názor něčím podložený, protože někdy je těžké se bez toho obejít.

Každopádně děkuji, že jsi své zkušenosti popsal zde na fóru ostatním hráčům.

Dodal bych, že stížnost byla uzavřena a dokud kasino neposkytlo, co bylo potřeba, nemohl Matej udělat víc. To je pro mě docela smutné.

A koneckonců tento druh chování kasina rozhodně nepodporujeme a snažili jsme se pomoci, jak nejlépe jsme mohli. Bylo by perfektní, kdyby kasino dodalo potřebné dokumenty a stížnost mohla být znovu otevřena a vyřešena, ale po všech těch měsících si nejsem jistý, že se tak stane.

Ať tak či onak, přeji vám lepší zážitek a už nikdy se do této situace nedostanete. 😕

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Požádal jsem Matěje o úpravu částky, ale nevyhověl. Požadovaná částka je vyšší, než je uvedeno. Podle mého názoru by kasino mělo získat potřebné černé body, které získalo.

Automaticky přeloženo:
brate123
před 9 měsíci

Víte, Matej je momentálně nemocný. Nejsem si jistý, zda jste dostali odpověď nebo ne, ale řekl bych, že se vám ozve, jakmile se bude opět cítit lépe, pokud tomu tak je.

Všichni jsme znepokojeni, zvláště když kasina nemají zájem poskytnout dostatek důkazů.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Samozřejmě mě to mrzí, přeji mu brzké uzdravení!

To by nemělo být obvinění proti Matějovi, nemůže si pomoct, že kasino takto reaguje.


Jen mě štve toto kasino, které zdržuje bez ohledu na problém a nechce se mnou hledat řešení.


Protože se zajímám o historii živého chatu, kontaktoval jsem operátora živého chatu. Podle operátora jsou všechny chaty uloženy na serveru a trvají navždy! Ale 22bet se nechce obtěžovat, protože chce celou záležitost zakrýt.


Matějovi se zase brzy uzdrav!


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Samozřejmě mě to mrzí, přeji mu brzké uzdravení!

To by nemělo být obvinění proti Matějovi, nemůže si pomoct, že kasino takto reaguje.


Jen mě štve toto kasino, které zdržuje bez ohledu na problém a nechce se mnou hledat řešení.


Protože se zajímám o historii živého chatu, kontaktoval jsem operátora živého chatu. Podle operátora jsou všechny chaty uloženy na serveru a trvají navždy! Ale 22bet se nechce obtěžovat, protože chce celou záležitost zakrýt.


Matějovi se zase brzy uzdrav!


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Matěj by vám v tomto případě jistě poděkoval.

A rozhodně chápu, že jsi z toho všeho frustrovaný, protože já bych byl taky, abych byl upřímný.

Pevně však věřím, že se vám co nejdříve ozve a odepíše na váš email.

Kéž by celý váš případ dopadl pozitivněji. 😕

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci
Příspěvek od Anonymized556 byl odstraněn
před 9 měsíci

Rozumím tomu, co říkáte, a když jsem si přečetl vaši odpověď, napadlo mě, že by pro vás mohla být užitečná tato příručka o zodpovědném hraní .

Pokud jde o vaši situaci, vidím, že si uvědomujete, že to byla chyba, a nyní bude důležité, kam se náš tým ve vaší otevřené stížnosti dostane.

Přeji vám spravedlivé řešení.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Odpadkové kasino Požádal jsem o výběr před více než 8 hodinami prostřednictvím pix bylo schváleno, zatím nepřišly žádné peníze

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Můžete prosím Matěje znovu požádat o úpravu částky dle mého emailu?


dík

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Odpadkové kasino Požádal jsem o výběr před více než 8 hodinami prostřednictvím pix bylo schváleno, zatím nepřišly žádné peníze

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj. Mohu se zeptat, zda máte nějaké aktualizace ohledně vaší žádosti o výběr? Je zde váš účet plně ověřen nebo to byl váš první pokus o výběr?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Pomoc, pomozte mi někdo s tím zlodějským kasinem. Peníze mi nevložili, objednal jsem přes pix zatím nic.

Automaticky přeloženo:
12 3 45

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky