před 9 měsíci
Dobrý večer, objevili jste náhodou něco?
Good evening, have you by any chance discovered something?
Buonasera, per caso hai scoperto qualcosa?
0
Dobrý večer, objevili jste náhodou něco?
Good evening, have you by any chance discovered something?
Buonasera, per caso hai scoperto qualcosa?
Včera jsem si aktivoval 50% vkladový bonus na sport a získal 100 bonusových kreditů. Moje sázky zvýšily bonusový zůstatek ze 100 na 180. Když jsem však splnil sázkové požadavky na převedení bonusu na skutečné peníze, nechal jsem převést pouze 100 místo 180. Rozhodl jsem se však nekontaktovat zákaznický servis, protože podpora není. t obzvlášť dobré a stejně ne v němčině.
Yesterday I activated a 50% deposit bonus for sports and received 100 bonus credit. My bets increased the bonus balance from 100 to 180. However, when I met the wagering requirements to convert the bonus into real money, I only had 100 converted instead of 180. However, I decided not to contact customer service because the support isn't particularly good and not in German anyway.
Ich habe gestern einen 50% Einzahlungsbonus für Sport aktiviert und habe 100.- Bonusguthaben erhalten. Durch meine Wetten stieg das Bonusguthaben von 100 auf 180 an. Als ich jedoch die Umsatzbedingungen erfüllt habe, um den Bonus in Echtgeld umzuwandeln, wurden mir nur 100.- umgewandelt anstatt 180.-. Ich habe dann jedoch darauf verzichtet mich beim Kundendienst zu melden, da der Support nicht besonders gut ist und auf Deutsch sowieso nicht.
Dobrý den, v případě výher získaných na autorizované stránce AAMS/ADM není nutné je uvádět v 730, protože výhry jsou již zdaněny. V praxi je to samotné kasino, které zaplatí částku, kterou musí hráč odvést jako daň do pokladny. Bohužel jiná situace je u 22bet, který není autorizovanou stránkou AAMS/ADM, takže vše vyhrané je nutné uvést v daňovém přiznání pod "Ostatní příjmy". V této souvislosti uvažuji: v Itálii jsou hazardní hry legální pouze pro stránky autorizované ADM, takže pokud vyhlásíte výhru na neautorizované stránce, je to, jako byste prohlásili přestupek. Rada, kterou vám mohu dát a která, jak doufám, pro vás bude užitečná: obraťte se na účetního, abyste pochopili, jak na to; zkuste hrát pouze na autorizovaných stránkách ADM. CasinoGuru odvedlo skvělou práci, když u každého kasina specifikovalo, zda získalo italskou licenci, takže tyto stránky jsou odtud snadno identifikovatelné
Hi, in the case of winnings obtained on an AAMS/ADM authorized site it is not necessary to declare them in the 730 because the winnings are already taxed. In practice, it is the casino itself that will pay the amount that the player must pay as a tax to the treasury. Unfortunately, the situation is different for 22bet which is not an AAMS/ADM authorized site so everything won must be declared in the tax return under "Other income". On this, I make this consideration: in Italy gambling is legal only for ADM authorized sites, so if you declare a win on an unauthorized site, it is as if you were declaring an offense. The advice I can give you and which I hope will be useful to you: contact an accountant to understand how to do it; try to play only on ADM authorized sites. CasinoGuru has done a great job specifying for each casino whether they have obtained the Italian license, so these sites are easily identifiable from here
Ciao, nel caso di vincite ottenute in un sito autorizzato AAMS/ADM non è necessario dichiararle nel 730 perché la vincita è già tassata. In pratica, è il casinò stesso che verserà all'erario la quota che il giocatore deve pagare come tassa. Purtroppo, il discorso è diverso per 22bet che non è un sito autorizzato AAMS/ADM quindi tutto ciò che viene vinto deve essere dichiarato nella dichiarazione dei redditi alla voce "Reddito diverso". Su questo, faccio questa considerazione:in Italia il gioco d'azzardo è lecito solo per i siti autorizzati ADM, quindi se tu dichiari una vincita su un sito non autorizzato, è come se stessi dichiarando un illecito. I consigli che ti posso dare e che, spero ti possano essere utili: rivolgiti ad un commercialista per capire come fare; cerca di giocare solo su siti autorizzati ADM. CasinoGuru ha fatto un ottimo lavoro specificando per ogni casinò se hanno ottenuto la licenza italiana, quindi questi siti sono facilmente identificabili da qui
Včera jsem si aktivoval 50% vkladový bonus na sport a získal 100 bonusových kreditů. Moje sázky zvýšily bonusový zůstatek ze 100 na 180. Když jsem však splnil sázkové požadavky na převedení bonusu na skutečné peníze, nechal jsem převést pouze 100 místo 180. Rozhodl jsem se však nekontaktovat zákaznický servis, protože podpora není. t obzvlášť dobré a stejně ne v němčině.
Yesterday I activated a 50% deposit bonus for sports and received 100 bonus credit. My bets increased the bonus balance from 100 to 180. However, when I met the wagering requirements to convert the bonus into real money, I only had 100 converted instead of 180. However, I decided not to contact customer service because the support isn't particularly good and not in German anyway.
Ich habe gestern einen 50% Einzahlungsbonus für Sport aktiviert und habe 100.- Bonusguthaben erhalten. Durch meine Wetten stieg das Bonusguthaben von 100 auf 180 an. Als ich jedoch die Umsatzbedingungen erfüllt habe, um den Bonus in Echtgeld umzuwandeln, wurden mir nur 100.- umgewandelt anstatt 180.-. Ich habe dann jedoch darauf verzichtet mich beim Kundendienst zu melden, da der Support nicht besonders gut ist und auf Deutsch sowieso nicht.
Ahoj, pro začátek bych řekl, že otevření více účtů je vážným porušením podmínek kasina. V případě duplicitních účtů rozhodne kasino, zda si můžete ponechat některý ze svých účtů a jaký bude váš zůstatek. Některá kasina mohou přijít o zůstatek na obou účtech, zatímco jiná vám mohou bránit v dalším hraní. Kromě toho, protože jste zmínil, že jste závislý na hazardních hrách, doporučil bych vám, abyste se zcela zdrželi hraní v jakémkoli online kasinu a požádali o sebevyloučení.
Viděl jsem však, že jste u nás otevřel stížnost na tento problém, takže by bylo dobré odpovědět Veroniko. Docela dobře vysvětlila celou vaši situaci
Přesto bych se chtěl zeptat, zda můžete stále používat jeden z účtů nebo zda kasino oba uzavřelo?
Hi, for a start I would say that opening multiple accounts is a serious violation of the casino's Terms and Conditions. In the case of duplicate accounts, the casino decides whether you can keep any of your accounts and what your balance will be. Some casinos may forfeit the balance on both accounts, while others may prevent you from playing any further. Furthermore, since you have mentioned that you are addicted to gambling, I would advise you to refrain from playing in any online casino altogether and request self-exclusion.
However, I saw that you have opened a complaint about this problem with us, so it would be good to answer Veronika. She explained your whole situation quite well
Nevertheless, I would like to ask if you can still use one of the accounts or if the casino has closed both of them ?
Ahoj všichni
Nejprve bych vás rád informoval o aktuálním stavu, abyste pochopili, jaký zločinecký gang stojí za touto organizací.
V roce 2021 jsem požádal 22bet přes live chat, aby mě zablokoval kvůli mé nadměrné závislosti na hazardních hrách. Pak mi bylo řečeno, že to není možné, se suchou odpovědí: to není možné, to nemůžeme.
Samozřejmě, jak říká pohádková kniha, pořád jsem vkládal, hrál a prohrával. 1. bod: Problémy s hazardem neberete vážně a vyděláváte na nemoci, kterou mám já.
Když jsem otevřel stížnost s Casino Guru, nemohl jsem poskytnout žádný důkaz, protože jsem v tu chvíli rozhodně nepořídil fotku ani snímek obrazovky. Kasino, které má licenci od Kahnawake Gaming Commission, však musí uchovávat všechna moje data a interakce se mnou po dobu nejméně 5 let. Jsi hloupý a nechceš mi poslat data. Nyní má moje stížnost největší vliv na hodnocení kasina.
Když jsem si uvědomil, že je to také slepá ulička, kontaktoval jsem KGC, protože tak dobře polarizujete lidi a jste profesionál. Kasino porušilo celkem 3 předpisy KGC:
Všechny tyto věci jsou trestány podle pravidel KGC. Moje stížnost však byla uzavřena docela dobře, protože jsem se po 6 měsících neozval. Co je to za prohlášení? Po několika telefonátech tam a zpět mi bylo oznámeno, že případ byl uzavřen, i když jsem poslal všechny důkazy, které jsem měl.
Kluci, prosím, držte se dál od těchto banditů. Nikdy tam nehrajte, zablokujte si účty, pokud nějaký máte, a vyhněte se všem interakcím s nimi. Všichni jsou ve spojení, včetně KGC.
Abych byl upřímný, také mě zklamal Matěj, který vyřizoval moji stížnost. Napsal jsem několik e-mailů a obdržel jsem pouze pomalou odpověď nebo žádnou odpověď.
Je škoda, že lidé podporují takové zločinecké gangy.
Hello everyone
First I would like to inform you about the current status so that you understand what kind of criminal gang is behind this organization.
In 2021, I asked 22bet via live chat to block me due to my excessive gambling addiction. I was then told that this wasn't possible, with a dry answer: that's not possible, we can't do that.
Of course, as the storybook says, I kept depositing, playing and losing. 1st point: You don't take gambling problems seriously and you make money from an illness that I have.
When I opened the complaint with Casino Guru, I couldn't provide any proof because I definitely didn't take a photo or screenshot at that moment. However, the casino, which is licensed by the Kahnawake Gaming Commission, must keep all my data and interactions with me for at least 5 years. You are being stupid and don't want to send me the data. Now my complaint has the greatest influence on the rating of the casino.
When I realized that this was also a dead end, I contacted the KGC because you polarize people so well and are professional. The casino violated a total of 3 KGC regulations:
These things are all punished according to the KGC rules. However, my complaint was closed quite nicely as I didn't get in touch after 6 months. What kind of statement is that? After several phone calls back and forth, I was informed that the case was closed even though I sent all the evidence I had.
Guys, please stay away from these bandits. Never play there, block your accounts if you have one and avoid all interactions with them. They're all in cahoots, including the KGC.
To be honest, I also feel let down by Matej, who handled my complaint. I wrote several emails and received only a slow response or no response at all.
It's a shame that people support such criminal gangs.
Hallo Zusammen
Zuerst möchte ich euch mal über den aktuellen Stand informieren, damit ihr überhaupt versteht was für eine kriminelle Bande hinter dieser Organisation steckt.
Ich habe im Jahr 2021 per Live-Chat 22bet aufgefordert, mich aufgrund meiner exzessiven Spielsucht zu sperren. Daraufhin wurde mir mitgeteilt das dies nicht geht, eine trockene Antwort: that's not possible, we can't do that.
Natürlich, wie es im Bilderbuch steht, habe ich weiter eingezahlt, gespielt und verloren. 1. Punkt: Sie nehmen Glücksspiel Probleme nicht ernst und verdienen an einer Krankheit, die ich aufgewiesen habe.
Als ich die Beschwerde bei Casino Guru eröffnet habe, konnte ich keinen Beweis liefern, da ich ja in diesem Moment definitiv kein Foto oder Screenshot gemacht habe. Jedoch muss das Casino, was bei der Kahnawake Gaming Comission lizensiert ist, alle meine Daten und Interaktionen mit mir, mindestens 5 Jahre lang aufbewahren. Sie stellen sich blöd und wollen mir die Daten nicht senden. Jetzt hat meine Beschwerde den grössten Einfluss auf die Bewertung des Casinos.
Als ich merkte, dass das hier auch eine Sackgasse ist, habe ich die KGC kontaktiert, dass Sie ja so schön polarisieren professionell zu sein. Das Casino hat insgesamt gegen 3 Richtlichen der KGC verstossen:
Diese Sachen werden gemäss den Regeln der KGC alle bestraft. Jedoch wurde meine Beschwerde ganz schön abgeschlossen, da ich mich nicht nach 6 Monaten gemeldet habe. Was ist denn das für eine Aussage? Nach mehrmals hin und her telefonieren, wurde mir mitgeteilt das der Fall geschlossen wurde, obwohl ich alle Beweise die ich hatte gesendet habe.
Leute, bitte haltet euch Fern von diesen Banditen. Spielt dort nie, sperrt eure Konten falls ihr eins habt und umgeht alle Interaktionen mit denen. Die stecken alle unter einer Decke, auch die KGC.
Ehrlich gesagt fühl ich mich auch von Matej, der meine Beschwerde bearbeitet hat, im Stich gelassen. Ich habe im mehrere Mails geschrieben und nur schleppend oder gar keine Antwort erhalten.
Schade, dass man solche kriminellen Banden unterstützt.
Dobrý den, viděl jsem, že vaše stížnost byla uzavřena před několika měsíci a kasino ve vašem případě neposkytlo dostatek důkazů, takže získalo černé body, které výrazně ovlivnily hodnocení kasina.
Pokud jde o důkazy, myslím, že budete vědět, že v případech, jako je tento, je vždy dobré mít svůj názor něčím podložený, protože někdy je těžké se bez toho obejít.
Každopádně děkuji, že jsi své zkušenosti popsal zde na fóru ostatním hráčům.
Dodal bych, že stížnost byla uzavřena a dokud kasino neposkytlo, co bylo potřeba, nemohl Matej udělat víc. To je pro mě docela smutné.
A koneckonců tento druh chování kasina rozhodně nepodporujeme a snažili jsme se pomoci, jak nejlépe jsme mohli. Bylo by perfektní, kdyby kasino dodalo potřebné dokumenty a stížnost mohla být znovu otevřena a vyřešena, ale po všech těch měsících si nejsem jistý, že se tak stane.
Ať tak či onak, přeji vám lepší zážitek a už nikdy se do této situace nedostanete. 😕
Hello, I saw that your complaint was closed a couple of months ago and the casino did not provide enough evidence in your case, so it got black points which significantly affected the casino's rating.
As far as evidence is concerned, I think you'll know that it's always good to have something to back up your opinion in cases like this, because sometimes it's hard to do without it.
Anyway, thank you for describing your experience here on the forum to other players.
I would add that the complaint was closed and until the casino provided what was needed, Matej could not do more. That's pretty sad for me.
And after all, we certainly don't support this kind of casino behavior and we tried to help as best as we could. It would have been perfect if the casino had supplied the necessary documents and the complaint could have been reopened and resolved, but after all these months I'm not sure that will happen.
Either way, I wish you have a better experience and never run into this situation again. 😕
Požádal jsem Matěje o úpravu částky, ale nevyhověl. Požadovaná částka je vyšší, než je uvedeno. Podle mého názoru by kasino mělo získat potřebné černé body, které získalo.
I asked Matej to adjust the amount, but he didn't comply. The amount requested is higher than stated. In my opinion, the casino should receive the necessary black points that they have earned.
Ich habe Matej gebeten den Betrag anzupassen, dem ist er nicht nachgekommen. Der geforderte Betrag ist höher als angegeben. Meiner Meinung nach soll das Casino die nötigen Schwarzen Punkte erhalten die sie verdient haben.
Víte, Matej je momentálně nemocný. Nejsem si jistý, zda jste dostali odpověď nebo ne, ale řekl bych, že se vám ozve, jakmile se bude opět cítit lépe, pokud tomu tak je.
Všichni jsme znepokojeni, zvláště když kasina nemají zájem poskytnout dostatek důkazů.
You know, Matej is currently ill. I'm not sure whether you have gotten a response or not, but I'd say he will get back to you once he's feeling better again if this is the case.
We are all concerned, especially when casinos don't care to provide enough evidence.
Samozřejmě mě to mrzí, přeji mu brzké uzdravení!
To by nemělo být obvinění proti Matějovi, nemůže si pomoct, že kasino takto reaguje.
Jen mě štve toto kasino, které zdržuje bez ohledu na problém a nechce se mnou hledat řešení.
Protože se zajímám o historii živého chatu, kontaktoval jsem operátora živého chatu. Podle operátora jsou všechny chaty uloženy na serveru a trvají navždy! Ale 22bet se nechce obtěžovat, protože chce celou záležitost zakrýt.
Matějovi se zase brzy uzdrav!
Of course I'm sorry, I wish him a speedy recovery!
This shouldn't be an accusation against Matej, he can't help it that the casino reacts like this.
I'm just annoyed by this casino that delays no matter what the issue and doesn't want to find a solution with me.
Since I'm concerned with live chat histories, I contacted the live chat operator. According to the operator, all chats are stored on the server and last forever! But 22bet doesn't want to bother because they want to cover up the matter.
Get well soon again to Matej!
Das tut mir natürlich leid, ich wünsche ihm eine schnelle Genesung!
Dies sollte auch keine Anschuldigung gegen Matej sein, er kann ja nichts dafür dass das Casino so reagiert.
Ich bin einfach genervt von diesem Casino, dass egal welches Anliegen hinauszögert und mit mir keine Lösung suchen will.
Da es bei mir um Live-Chat Historien geht, habe ich den Live-Chat Betreiber kontaktiert. Gemäss dem Betreiber sind alle Chats auf dem Server gespeichert, unendlich lang! Die Mühe will sich aber 22bet nicht machen, da sie die Angelegenheit vertuschen wollen.
Nochmals gute Besserung an Matej!
Samozřejmě mě to mrzí, přeji mu brzké uzdravení!
To by nemělo být obvinění proti Matějovi, nemůže si pomoct, že kasino takto reaguje.
Jen mě štve toto kasino, které zdržuje bez ohledu na problém a nechce se mnou hledat řešení.
Protože se zajímám o historii živého chatu, kontaktoval jsem operátora živého chatu. Podle operátora jsou všechny chaty uloženy na serveru a trvají navždy! Ale 22bet se nechce obtěžovat, protože chce celou záležitost zakrýt.
Matějovi se zase brzy uzdrav!
Of course I'm sorry, I wish him a speedy recovery!
This shouldn't be an accusation against Matej, he can't help it that the casino reacts like this.
I'm just annoyed by this casino that delays no matter what the issue and doesn't want to find a solution with me.
Since I'm concerned with live chat histories, I contacted the live chat operator. According to the operator, all chats are stored on the server and last forever! But 22bet doesn't want to bother because they want to cover up the matter.
Get well soon again to Matej!
Das tut mir natürlich leid, ich wünsche ihm eine schnelle Genesung!
Dies sollte auch keine Anschuldigung gegen Matej sein, er kann ja nichts dafür dass das Casino so reagiert.
Ich bin einfach genervt von diesem Casino, dass egal welches Anliegen hinauszögert und mit mir keine Lösung suchen will.
Da es bei mir um Live-Chat Historien geht, habe ich den Live-Chat Betreiber kontaktiert. Gemäss dem Betreiber sind alle Chats auf dem Server gespeichert, unendlich lang! Die Mühe will sich aber 22bet nicht machen, da sie die Angelegenheit vertuschen wollen.
Nochmals gute Besserung an Matej!
Matěj by vám v tomto případě jistě poděkoval.
A rozhodně chápu, že jsi z toho všeho frustrovaný, protože já bych byl taky, abych byl upřímný.
Pevně však věřím, že se vám co nejdříve ozve a odepíše na váš email.
Kéž by celý váš případ dopadl pozitivněji. 😕
Matej would certainly thank you in this case.
And I definitely understand that you're frustrated by this whole thing because I would be too, if I'm honest.
However, I firmly believe that he will get back to you as soon as possible and write you back to your email.
I wish your whole case had turned out more positively. 😕
Rozumím tomu, co říkáte, a když jsem si přečetl vaši odpověď, napadlo mě, že by pro vás mohla být užitečná tato příručka o zodpovědném hraní .
Pokud jde o vaši situaci, vidím, že si uvědomujete, že to byla chyba, a nyní bude důležité, kam se náš tým ve vaší otevřené stížnosti dostane.
Přeji vám spravedlivé řešení.
I understand what you are saying and when I read your reply I thought that this guide about responsible gambling might be helpful for you.
Regarding your situation, I can see that you realize that this was a mistake and it will be important now where our team gets to in your open complaint.
I wish you a fair resolution.
Odpadkové kasino Požádal jsem o výběr před více než 8 hodinami prostřednictvím pix bylo schváleno, zatím nepřišly žádné peníze
Rubbish casino I asked for a withdrawal over 8 hours ago via pix it was approved so far no money came in
Casino lixo pedi saque faz mais 8 horas via pix foi aprovado até agora dinheiro não entrou
Můžete prosím Matěje znovu požádat o úpravu částky dle mého emailu?
dík
Can you please ask Matej again to adjust the amount according to my email?
Thanks
Können Sie bitte Matej nochmals bitten den Betrag gemäss meiner Mail anzupassen?
Danke
Odpadkové kasino Požádal jsem o výběr před více než 8 hodinami prostřednictvím pix bylo schváleno, zatím nepřišly žádné peníze
Rubbish casino I asked for a withdrawal over 8 hours ago via pix it was approved so far no money came in
Casino lixo pedi saque faz mais 8 horas via pix foi aprovado até agora dinheiro não entrou
Ahoj. Mohu se zeptat, zda máte nějaké aktualizace ohledně vaší žádosti o výběr? Je zde váš účet plně ověřen nebo to byl váš první pokus o výběr?
Hello there. May I ask if you have any updates about your withdrawal request? Is your account fully verified here or was this your first attempt to withdraw?
Pomoc, pomozte mi někdo s tím zlodějským kasinem. Peníze mi nevložili, objednal jsem přes pix zatím nic.
Help, someone help me with this thief casino. They didn't deposit my money, I placed an order via pix so far nothing.
Socorro alguém me ajuda com esss casino ladrao .nao depositou meu dinheiro , fiz pedido via pix até agora nada .
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.