před 2 roky
1
Ano, existují platební prostředky k výběru, umožňují vám vybírat přes Astropay, Skrill nebo kryptoměny.
Problém, který jsem měl, je, že abych mohl vybrat zůstatek, musel jsem vsadit celkovou vloženou částku.
Ta podmínka už se mi zdála příliš intenzivní, ale dobře, přijal jsem to a šel si hrát do malého automatu, vsadil jsem celkovou vloženou částku na 10 ran, pak budu chtít vybrat a on mi pořád říkal, že nemůže Protože nevsadil vloženou částku, jdu do záznamů a nic, nebyly tam žádné záznamy o sázkách, které jsem uzavřel. Z 3500 ars jsem šel na 3880. Vybral jsem si opět jiný stroj, vsadil jsem celkový vklad a z 3880 jsem šel na 1600 ars. Na účtu je zůstatek, zatím bez možnosti vybrat...
Yes, there are means of payment to withdraw, they let you withdraw by Astropay, by Skrill or by cryptocurrencies.
The problem I had is that, in order to withdraw the balance, I had to bet the total amount deposited.
That condition already seemed too intense to me but well, I accepted it and went to a little machine to play, I bet the total amount deposited in 10 shots, then I'm going to want to withdraw and he kept telling me that he couldn't because he had not bet the amount deposited , I go to the records and nothing, there were no records of the bets I had made. From 3500 ars I went to 3880. I chose another machine again, I bet the total deposited and from 3880 I went to 1600 ars. There is the balance in the account, without being able to withdraw yet...
Si, hay medios de pagos para retirar, te dejan retirar por Astropay, por skrill o por criptomonedas.
El problema que yo tuve es que, para poder retirar el saldo, debía apostar el total depositado.
Ya esa condición me pareció demasiado intensa pero bueno, lo acepte y me fui a una maquinita a jugar, aposte el total de lo depositado en 10 tiros, luego voy a querer retirar y no seguía diciéndome que no podía porque no había apostado el monto depositado, voy a los registros y nada, no había registros de las apuestas que había hecho. De 3500 ars pase a 3880. volví a elegir otra maquina, aposte el total depositado y de 3880 me fui a 1600 ars. Ahí esta el saldo en la cuenta, sin poder retirarse aún...
Dobrý den, je nějaká možnost kontaktovat podporu kasina? Jak řekla Radka, zkusila bych je nejdříve kontaktovat a zkusila se zeptat, co je s těmi výběry špatně. Popište jim problém. Je velmi zvláštní, že nejsou k dispozici žádné záznamy o sázkách. Zkuste se nejprve dostat do kasina a dejte nám prosím vědět. Na druhou stranu jak vidím reputaci kasina (2.2/10) 😕 Nedivil bych se, kdyby problémy přetrvávaly. Doporučujeme hráčům, aby si před zahájením herní seance vždy předem prověřili kasina. Tento návod se může hodit pro příště.
Hello, Is there any chance to contact the casino support? As Radka said, I would try to contact them first and tried to ask what is wrong with the withdrawals. Describe them the issue. It is very odd there are no records of the bets available. Try to reach the casino first and let us know please. On the other hand as I see the casino reputation (2.2/10) 😕 I wouldn't be surprised if the problems persist. We recommend to players always checking the casinos in advance before starting the gaming session. This guide might be useful for next time.
Ahoj.
V kasinu je chatovací místnost, nejsou příliš efektivní, pokud jde o odstraňování problémů, ale jsou tam.
Abych byl upřímný, vzdal jsem se výběru výdělku, je velmi těžkopádné mít tolik překážek.
P/D: kasino má sekci, kde můžete vidět herní protokoly, ale v protokolu nebylo uvedeno, že jsem dříve hrál!
Hello.
There is a chat room in the casino, they are not very efficient in terms of troubleshooting, but they are there.
I, to be honest, gave up withdrawing the earnings, it becomes very cumbersome to have so many obstacles.
P/D: the casino has a section where you can see the game logs, but in the log it didn't show that I had played before!
Hola.
Hay un chat en el casino, que no son muy eficiente en cuanto a lo que es solución de problemas, pero están ahí.
Yo, la verdad, desistí de retirar las ganancias, se hace muy engorroso al tener tantas trabas.
P/D: el casino tiene una sección donde ves los registros de juego, pero en el registro no salía que había jugado antes!
Ahoj,
i když chápu, že se už s tímto kasinem pravděpodobně nechcete trápit, je mi líto, že to vzdali. Pokud se někdy budete cítit ztraceni a kasino nebude ochotno pomoci, podejte stížnost, dejte nám šanci věci vyřešit nebo nepoctivá kasina dále penalizujte. Celé mi to přijde dost podezřelé. 🤔
Hi there,
though I understand that you probably don't want to bother yourself with this casino anymore, I'm sorry to hear that gave up. If you ever feel lost, and the casino is not willing to help, submit a complaint, give us a chance to sort things out, or penalize unfair casinos further. It all sounds quite suspicious to me. 🤔
Dnes 22bet s webem 22bet-top.gr zablokoval můj účet s výhrami 140 EUR a 16 EUR v otevřené sázce.
Nemohu se přihlásit ke svému účtu a chat mi řekl, abych e-mailem Xblock@22bet.com
Myslím, že koneckonců mluvíme o podvodnících. Jak mohu podat stížnost, abych dostal své peníze zpět?
Today 22bet with the website 22bet-top.gr locked my account with €140 in winnings and €16 in open bet.
I can't log into my account and the chat told me to email block@22bet.com
I guess we are talking about scammers after all. How can I file a complaint to get my money back?
Σημερα η 22bet με τον ιστότοπο 22bet-top.gr κλείδωσε τον λογαριασμό μου με 140€ κερδισμένα χρήματα και 16€ σε ανοιχτό στοίχημα.
δεν μπορώ να μπω στον λογαριασμο μου και από το τσατ μου είπαν να στείλω email στο block@22bet.com
Υποθέτω ότι μιλάμε για απατεώνες τελικά. Πως μπορώ να προχωρήσω σε καταγγελία για να μου επιστρέψουν τα χρήματα μου;
Ahoj.
Dovolte mi začít tím, že jste si v první řadě špatně vybral - promiňte, musel jsem to říct.
Zkontrolovali jste reputaci kasina? Udělejte to prosím zde nyní .
Kontaktovali jste "blokovací e-mail" - nějaká odpověď? A co je nejdůležitější, víte o něčem, co byste mohli udělat proti pravidlům, prosím?
Dejte nám laskavě vědět.
Hello there.
Allow me to start with the fact, that you've made a poor choice in the first place - sorry, I had to say that.
Have you checked the casino's reputation? Kindly do so here now.
Have you contacted the "block email" - any reply yet? And most importantly, are you aware of anything you could have possibly done against the rules, please?
Kindly let us know.
Dobrý večer. Zdá se, že jsem se mýlil, když jsem této společnosti důvěřoval.
Neudělal jsem nic špatného. Vložil jsem pouze přes krypto a vyhrál dvě sázky. Poté jsem provedl výběr pomocí stejného způsobu vkladu a poté jsem se nemohl dostat ke svému účtu!
Good evening. It seems I was wrong to trust this company.
I didn't do anything wrong. I only deposited via crypto and won two bets. Then I made a withdrawal using the same deposit method and then I couldn't access my account!
καλησπερα σας. Όπως φαίνεται έκανα λάθος που εμπιστεύτηκα αυτή την εταιρία.
δεν έκανα κάτι παράτυπο. Μόνο κατέθεσα μέσω κρυπτονομισμάτων και κέρδισα δυο στοιχήματα. Κατόπιν έκανα ανάληψη με τον ίδιο τρόπο κατάθεσης και στην συνέχεια δεν είχα πρόσβαση στον λογαριασμό μου!
Ach, vidím 🙁.
a co ten navrhovaný email, prosím? Řekl bych, že to rozhodně stojí za vyzkoušení, v tuto chvíli moc jiných příležitostí není.
Oh, I see 🙁.
and what about the suggested email, please? I'd say that it is definitely worth a try, not many other chances at the moment.
Poslal jsem jim e-mail. Ale nedostal jsem žádnou odpověď. Podle vašich zkušeností reagují? Nebo zmizí a kradou peníze uživatelů?
I emailed them. But I haven't received any response. In your experience do they respond? Or do they disappear and steal users' money?
Τους έστειλα email. Αλλά δεν έχω λάβει κάποια απάντηση. Από την εμπειρία σας απαντάνε; Ή εξαφανίζονται και κλέβουν τα χρήματα των χρηστών;
Ahoj arkiou, opravdu mě mrzí, že čtu o tvé špatné zkušenosti. Toto kasino opravdu nebylo dobrou volbou. Nikdo nemůže předvídat, jak se takové kasino zachová. Jak můžete vidět zde , i přes špatnou pověst mají řadu vyřešených stížností, takže bych úplně neztrácel naději, protože situace není jasná. Kdy jste prosím požádali o odstoupení od smlouvy? Jestli tomu dobře rozumím, ještě jsi nebyl ani ověřený, mám pravdu? Důvodů pro zablokování vašeho účtu nyní může být více. V případě, že s vámi kasino nebude komunikovat prostřednictvím e-mailu ani chatu do 14 dnů od doby, kdy jste je požádali o výběr, pak neváhejte apodejte stížnost. Zde můžete popsat situaci se všemi detaily. Někteří ze zástupců našeho reklamačního týmu se o vás postarají. Stížnost je prostě nejlepší způsob, jak k ní přistoupit, protože dává prostor pro srovnání důkazů a případnou debatu s kasinem.
V případě, že přemýšlíte o dalším herním zážitku, podívejte se nejprve sem , abyste byli dobře informováni, jak vybrat bezpečnější kasino.
Hello arkiou, I am really sorry to read about your bad experience. This casino wasn't a good choice indeed. Nobody can predict how, such casino, will behave. As you can see here, despite their bad reputation, they have a number of solved complaints, so I wouldn't lose hope completely, because the situation is not clear. When did you ask for the withdrawal please? If I understand well, you were not even verified yet, am I right? There might be more reasons for blocking your account now. In case, the casino will not communicate with you via email nor chat within 14 days since you've asked them for your withdrawal, then don't hesitate to submit a complaint. There you can describe the situation with all details. Some of our complaint team representatives will take care of you. Complaint is simply the best way to approach it, as it gives room for comparing evidence and possible debate with the casino.
In case of thinking about next playing experience, please have a look here first, to be well informed how to choose a safer casino.
The worst casino I've ever played, the support is worth the money, it wouldn't bother me that much, but after 3 years and hundreds of thousands deposited and you only zero and zero, the machines are completely deaf, it's not a forecast for a week, but at least 3 years of daily games!! !!!22bet brother by a long shot it is the scum of all casinos!!!!
Nejvice nenažrané kasino co jsem kdy hral,podpora ze stoji za vylizpicu to by me az tak netrapilo,ale ze za 3roky a statisicu vlozenych a ti jen zerou a zerou ty automaty jsou komplet hluche neni to prognoza za tyden ale min 3roky kazdodeniho hrani!!!!!22bet brat velkym obloukem je to spodina vsech kasin!!!!
Well, she doesn't sound too good either. Preview here 🤔
Personally, I would end up in such a casino at the first sign of weak support. But here it's more about the fact that they didn't manage to win, right? If you have to deposit such sums, then in a really better casino. I offer a list of licensed and recommended sites .
Good luck and probably better decisions next time.
No, ona ani ta recenze nevyznívá příliš dobře. Náhled zde 🤔
Já bych osobně v takovém kasínu skončila při prvním náznaku chabé podpory. Ale tady jde spíš o ten fakt, že se nedařilo vyhrát, že? Když už depositovat takové sumy, tak v opravdu v lepším kasínu. Nabízím seznam licencovaných a doporučených stránek.
Více štěstí a spíše asi i lepších rozhodnutí příště.
Získal někdy někdo od této společnosti dobíjecí bonus každé úterý? Platí to nebo klamou lidi??
Has anyone ever gotten the recharge bonus every Tuesday from this company? Is this valid or are they fooling people??
Έχει πάρει ποτέ κανεις από αυτή την εταιρεία το μπόνους επαναφόρτισης κάθε Τρίτη ; Ισχύει αυτό η κοροϊδεύουν τον κόσμο ;;
Ahoj, tvoji odpověď jsem přesunul pod kasino, o kterém mluvíš. V tomto vláknu si můžete přečíst zkušenosti ostatních hráčů a možná najdete něco, co vám pomůže potvrdit vaši otázku.
Každopádně, ptáte se proto, že to chcete vědět, nebo je problém a dobíjecí bonus nebyl připsán, když měl být připsán v úterý? 🤔
Hi, I've moved your response under the casino you're talking about. In this thread you can read the experiences of other players and maybe you will find something that will help you to confirm your question.
Anyway, are you asking your question because you want to know or is there a problem and the recharge bonus was not credited when it was supposed to be credited on Tuesday ? 🤔
Ahoj všichni, mám dotaz na někoho znalého. V případě výhry z 22bet by měla být vyhlášena v 7/30? Děkuji těm, kteří mi pomohou!
Hi everyone, I have a question for someone knowledgeable. In the case of a win from 22bet, should it be declared at 7/30? Thanks to those who will help me!
Ciao a tutti, avrei una domanda per qualcuno esperto. Nel caso di vincita da 22bet, va dichiarato sul 7/30? Grazie a chi mi aiuterà!
Upřímně řečeno, musel jsem vrátit otázku: je 7/30 o daních, nebo co to prosím znamená?
Frankly, I had to return the question: is 7/30 about taxes, or what does it mean, please?
Děkuji mnohokrát!
Rád bych vám s touto otázkou pomohl, ale bohužel nemám skutečné zkušenosti se zahraničními daňovými postupy. Pokusím se získat pomoc od týmu testerů, který je velmi mezinárodní.
Nemohu vám však slíbit odpověď. Ale zkusím to.
Thank you very much!
I'd love to help you with that question, but sadly, I have no real experience with foreign tax procedures. I'll try to get some help from the tester team, which is very international.
I can't promise you a response, though. But I'll try.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.