FórumDiskuze stížnostíZpoždění výběru v 888casinu

Zpoždění výběru v 888casinu

před 2 měsíci od wakoreleon30
|
585 zobrazení 1 odpověď |
|
Přidat příspěvek
před 2 měsíci

Dne 15. srpna jsem provedl výběr ve výši 6000,06 EUR prostřednictvím bankovního převodu. Jsou to tři týdny a neobdržel jsem svou platbu, obrátil jsem se na zákaznickou linku 888, jen abych mi řekl, že převod byl proveden a že bych měl zeptejte se své komerční banky, což jsem udělal, a bylo mi řečeno, že na můj účet zatím nebyly provedeny žádné převody. Pokračoval jsem v e-mailu jejich (888) transakčnímu týmu, aby mi bylo sděleno, že můj problém bude prošetřen a oni se mi ozvou. ...zatím stále čekám na jejich odpověď a platbu.

Automaticky přeloženo:
wakoreleon30
před 2 měsíci

Vidím, že na toto stažení čekáte opravdu dlouho.

Mohu se zeptat, zda je váš účet v tomto kasinu plně ověřen a zda jste tam již dříve úspěšně vybrali?

Navrhoval bych, abyste zde podali stížnost, aby měl náš tým šanci záležitost prošetřit a nalézt řešení.

Chcete-li tak učinit, klikněte na tento odkaz a dejte nám vědět, jak to jde a pokud potřebujete další pomoc.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky