Dne 15. srpna jsem provedl výběr ve výši 6000,06 EUR prostřednictvím bankovního převodu. Jsou to tři týdny a neobdržel jsem svou platbu, obrátil jsem se na zákaznickou linku 888, jen abych mi řekl, že převod byl proveden a že bych měl zeptejte se své komerční banky, což jsem udělal, a bylo mi řečeno, že na můj účet zatím nebyly provedeny žádné převody. Pokračoval jsem v e-mailu jejich (888) transakčnímu týmu, aby mi bylo sděleno, že můj problém bude prošetřen a oni se mi ozvou. ...zatím stále čekám na jejich odpověď a platbu.
On the 15th of August I made a withdrawal of 6000.06 euro via wire transfer.its been three weeks now and I haven't received my payment, I have reached out to 888 customer care only to be told that the transfer was made and I should enquire with my commercial bank which I did and was told that there were no transfers done to my account as yet.i continued emailing their (888 )transaction team only to be told that my issue will be investigated and they will get back to me ....so far I am still awaiting their reply and my payment.