FórumDiskuze stížnostíZavřeno kasino Goodwin? Nebo jen ignorovat hráče?

Zavřeno kasino Goodwin? Nebo jen ignorovat hráče?

před 2 roky od danvale
|
8943 zobrazení 24 odpovědí |
|
1 2
před 2 roky

Ahoj všichni,


Ví někdo, jestli je kasino goodwin zavřené?


Už téměř dva týdny čekám na výběr 500 euro bitcoinů. Na žádné e-maily se nereaguje, kasino je zakázáno na twitteru, whatsapp a čísla jsou mrtvé.


Jsou propagovány na tomto webu a spousta přidružených společností?


Možná by někdo z guru kasina mohl potvrdit, zda dostávají zpět affiliate kick back, a dát mi vědět?

Automaticky přeloženo:
danvale
před 2 roky

Ahoj,

je nám líto, máte problém, ale toto kasino není propagováno, získalo pochybnou pověst:

file

https://casino.guru/GoodWin-Casino-review

Je dobře, že jsi podal stížnost, uvidíme, co se děje, doufám.



Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

podal jsem stížnost.


Je to asi 6 dní, co casinoguru odpověděl. Stále mám velké problémy.


Takže nejste přidruženi ke všem kasinům, která máte ve své databázi?

Automaticky přeloženo:
danvale
před 2 roky

Ne, nejsme registrováni v affiliate systému mnoha kasin v naší databázi. Obecné pravidlo říká, že nechceme vydělávat peníze v kasinech, která považujeme za špatná.

Na druhou stranu jistě najdete případy, kdy jsme registrováni v přidruženém systému kasina, které podle našich stránek nemá dobrou pověst. Důvod je většinou celkem jednoduchý. Kasino bývalo slušné, ale postupem času se zhoršilo (často je to kvůli nevyřešeným stížnostem a černým bodům, které kvůli tomu získávají).

Ale mohu všechny ujistit, že kdykoli najdeme nové kasino, provedeme úvodní kontrolu a uvědomíme si, že kasino je špatné, neregistrujeme se do jejich affiliate systému. Ani by to nedávalo smysl, protože naším cílem je varovat hráče před hraním ve špatném kasinu a raději si vybrat jiné, které je podle našich recenzí a zkušeností mnohem lepší.

Navíc, když se hráč zaregistruje ve špatném kasinu prostřednictvím vašeho přidruženého odkazu, je pravděpodobnější, že hráč brzy opustí kasino (protože kasino je špatné). Když doporučíte kasino, které je dobré, je větší šance, že hráč bude v kasinu spokojený (i přes prohry) a bude tam hrát dál.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

podal jsem stížnost.


Je to asi 6 dní, co casinoguru odpověděl. Stále mám velké problémy.


Takže nejste přidruženi ke všem kasinům, která máte ve své databázi?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, danvale,

jak můžete vidět ve své stížnosti, v současné době čekáme, až kasino odpoví na náš dotaz, prostě nemůžeme jednoduše vyřešit váš problém bez další komunikace, upřímně.

Kasino má nyní 4 dny na to, aby nás kontaktovalo, a mám podezření, že jsme požadovali důkaz na podporu nebo vyvrácení prohlášení kasina.

Je to klíčová část procesu.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Kasino odpovědělo před dny.


Pak jsem postupně reagoval uchopením obrazovky.


Můžu říct, že kasino guru tohle minul?

Automaticky přeloženo:
danvale
před 2 roky

Ahoj,

prosím všimněte si:

"Rádi bychom požádali kasino GoodWin o odpověď na tuto stížnost. Prodlužujeme časovač o 7 dní. Pokud kasino neodpoví ve stanoveném časovém rámci, uzavřeme stížnost jako 'nevyřešenou'."

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

V tomto kasinu musíte mít masivní varovné varování. ŽÁDNÁ z jejich komunikačních metod nefunguje. Jsou zakázány na mnoha platformách sociálních médií. Poslal jsem zprávu jejich profilu v telegramu a to mě také ignoruje.

Mám v kasinu 500 eur, mají všechny moje osobní doklady (bůh ví, co s nimi dělají) a jsem v pozici, že tohle nemůžu dělat???

Automaticky přeloženo:
danvale
před 2 roky

Ahoj,

uvidíme, zda kasino tuto stížnost vyřeší. Doufám, že to udělají.

Pokud to neudělají, obávám se, že jako poslední možnost existuje jejich licenční úřad.


Automaticky přeloženo:
danvale
před 2 roky

Uvidíme, jak se to vyvine, právě koukám na vaši stížnost . Kasina tam odpověděla jednou, což je dobrý začátek. Upřímně se mi moc nelíbí, když jsi jim poslal první e-mail a o 5 dní později jsi poslal další a vyhrožoval jim případem Askgamblers.

Kasino není podle naší recenze nejlepší. Mohou být jen pomalí a když viděli další e-mail od vás, možná si jen pomysleli - OK, víš co? Necháme vás čekat ještě déle, abyste se naštvali ještě víc. Neříkám, že je špatné si to připomínat. To je dokonce to, co navrhuji hráčům zde na fóru, ale můžete to udělat zdvořilejším způsobem.

To, že je účet na Twitteru pozastaven, nic neznamená. Účty na sociálních sítích související s hazardními hrami jsou denně pozastaveny a ani nevíte proč, protože vás v této věci nikdo nekontaktuje, aby to s vámi probral.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Mluvíš nesmysly.


Kasino se mnou nikdy přímo nekomunikovalo. V průběhu měsíce jsem poslal MNOHO e-mailů, poslal jsem je telegramem (stejně jako můj přítel), nereagují. Jejich počet je odpojen a na twitteru jsou aktivní stovky hazardních profilů, když mluvíme a přidružujeme se.


Stránka nereaguje na hráče. Bylo by užitečnější, kdybyste mi ve stížnosti nebo prostřednictvím e-mailu sdělili e-mail, na který jste je dostali, protože přímo od nich nedostávám nic zpět a oni mají mé výhry a osobní doklady.


Znovu navrhuji, abyste na toto kasino umístili nepoctivé varování, protože se v současné době pokoušejí o krádež a zdá se, že nejsou plně funkční. Možná ruská skořápka jednoduše kradoucí peníze, jak to před válkou dělalo mnoho jiných kasin se sídlem v Rusku.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

file

Během minulého týdne mi dva lidé poslali toto kasino telegramem (pouze sociální média, o kterých tvrdí, že fungují), a nikdo neodpověděl? Dokazování, že to nemá nic společného s mými e-maily, které jim posílám. Neodpovídají hráčům, ale berou vklady a dokumenty…

Automaticky přeloženo:
danvale
před 2 roky

Osobně bych počkal na odpověď kasina. Počkejte prosím chvíli.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Čekal jsem měsíc. Vůbec mi neodpověděli. Odpověděli vám na mou stížnost, ale nesdělili jste mi způsob nebo adresu, pomocí které se vám je podařilo kontaktovat.

Automaticky přeloženo:
danvale
před 2 roky

Navrhuji, abyste se zeptali ve své stížnosti, protože nejsem v kontaktu s kasinem.

Jak vidím, časovač dosáhl nuly, takže doufejme, že brzy uvidíme odpověď kasina.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Osoba vyřizující stížnost ji uzavřela jako nevyřešenou a odmítla se mnou sdílet jakékoli kontaktní údaje kasina? Takže casinoguru je rád, že dovolí tomuto kasinu páchat krádež???

Automaticky přeloženo:
danvale
před 2 roky

Milý danvale,

se vší úctou jste si dobrovolně vybrali toto kasino, které nedoporučujeme. Snažíme se vám pomoci, ale kasinu to nezajímá, nejsme ti, se kterými byste se měli takto chovat. nemyslíš?

Neváhejte a kontaktujte také Viliama a Curacao Gaming License:

"Drahý danvale,

bohužel vám nemohu poskytnout naše interní kontakty .

Omlouvám se, ale protože jsme od kasina neobdrželi další vysvětlení týkající se problému, nemůžeme pokračovat v řešení této stížnosti a jsme nuceni ji uzavřít jako „nevyřešenou". Můžete se obrátit na herní licenci Curacao . Pokud potřebujete moji pomoc s jejich kontaktováním, pošlete mi e-mail zde : viliam.v@casino.guru

Je mi velmi líto, že jsem vám nemohl pomoci více, ale alespoň uzavření této stížnosti jako nevyřešené negativně ovlivní hodnocení kasina a ostatní hráči si vaši zkušenost mohou přečíst v naší recenzi.

Doufám, že už se s podobným problémem nesetkáte.

Kasino může kdykoli požádat o opětovné otevření této stížnosti ."

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Vůbec jsi nepomohl.


Váš zástupce měl kontakt s kasinem, oni mě bezostyšně ignorovali. Váš zástupce mi neposkytne své kontaktní údaje, i když ví, že je nemohu sehnat.


Jste si nyní plně vědomi toho, že kasino přijímá vklady a nevyplácí a ignoruje hráče, přesto na své stránky nedáváte žádná masivní varování? To znamená, že se hráči zaregistrují jako guru kasina. „Pochybná pověst" je většinou hráčů přehlížena, protože VŠECHNA kasina jsou sporná

Automaticky přeloženo:
danvale
před 2 roky

Omlouvám se, kontakty sdílet nesmíme, je to tak.

Ale můžeme se pokusit spojit se vaším jménem – jako jsme to udělali my. Žádám vás, abyste se obrátili na licenční úřad, nyní je čas.

Rád bych vám laskavě připomněl, že dobrovolně sloužíme jako zprostředkovatel a nemáme žádná zákonná práva na vyšetřování krádeží.

Bylo by moudré si příště vybrat některé z doporučených kasin. Nechci znít drsně, ale bylo by lepší mít na paměti reputaci kasina.

Varujeme hráče, dokonce jim vysvětlujeme, jak hrát v pochybném kasinu , pokud neexistuje způsob, jak hrát ve slušném kasinu.

Záleží nám na tom, ale nemůžeme pomoci všem. Doufám, že to pochopíš.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nemáte zájem poslouchat moji zpětnou vazbu jako hráče. Jen chceš mít pravdu.


Tolik hráčů se zde zaregistruje do kasin, protože jsou na vaší stránce a neberou poznámku pod čarou „sporná" vážně, protože všechna kasina jsou sporná. Některá kasina jsou označena jako „dobrá nebo skvělá", mají hroznou pověst a dlouhé dlouhé seznamy pokut. Nyní otevřeně víte, že mi toto kasino ukradlo a ignoruje hráče a nemáte žádné varovné varování?


Také nenavrhujte licenční úřad jako schůdnou cestu. Sami víte a začali jste (stejně jako kolegové), že jsou k ničemu a nereagují nebo jsou nespravedliví.


Ani vy nejste dobrovolní. Vyděláváte peníze prostřednictvím přidružení. Takže se prosím nepokoušejte manipulovat realitou.


Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky