DomůFórumDiskuze stížnostíZanedbávání se zákazníkem

Zanedbávání se zákazníkem

 od tonyeandressa2021
|
2 651 zobrazení 1 odpověď |
|

Už více než 30 dní bojuji s opravdovým bojem o ubohý výběr na této platformě, vymýšlejí spoustu situací a kontrolují tohle, tamto, to je bonus, vyřešíte všechno a pak nic, nesmysly pokračují , zákaznický servis U Kristiny jsem si do dneška vyměňoval emaily, kromě toho, že jsem nic neřešil, prostě to přešlo na někoho jiného a začíná to nanovo, jaká je to platforma!! Naprostá lhostejnost k zákazníkovi!!!!

Automaticky přeloženo:
tonyeandressa2021

Dobrý den, máte na mysli kasino, na které máte otevřenou stížnost , konkrétně Hiperwin? Řekl bych, že 30 dní je docela dost času na výběr peněz.

Pokud jde o vaši stížnost, také jsem si všiml, že jsme kasino kontaktovali a čekáme na jeho odpověď. V tomto případě bude nutné být trpělivý a čekat. V případě, že nevíte, co při reklamaci čekat, zde je návod , který vám to ujasní.

Pokud je však tento příspěvek směřován do jiného kasina, se kterým máte jiný problém, klidně mi to řekněte.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky