FórumDiskuze stížnostíWebový podvod 1bet

Webový podvod 1bet

před 2 roky od re5146005000
|
4716 zobrazení 17 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky

1bet ..podvodníci, nepolapitelní, nechytejte své výhry do pasti, protože nikdy nebudete moci vybrat své vložené skutečné peníze, budete překvapeni, když budete hrát o 50 dolarů a vyhrajete 250 a rozhodnete se vybrat, řeknou vám, že vložili a prohráli jste například před 400 a budete to muset přetočit 400x 6krát, abyste mohli vybrat svou výhru, jinak budou všechny vaše výběry zamítnuty, takže tímto způsobem podvodu vás budou držet vklady, abyste dohnali své ztráty, můj rady zůstaňte stranou a čtěte i na Trust Pilot im není jediný. žádný jiný web se k zákazníkům takhle nechová, mám jiné účty s jinými weby. nejnepolapitelnější chat, jaký jsem kdy viděl, jeden živý agent by vám něco řekl a pokud se příští den půjdete zeptat na stejnou věc, jiný agent by popřel a řekl by vám, že to, o čem jste byli informováni, bylo špatné, budete běhat v nekonečných kruzích

Automaticky přeloženo:
re5146005000
před 2 roky

Ahoj,

Je to škoda, vybral sis takové kasino.

Poskytujeme také vážná varování:

file

Celkové hodnocení je aktuálně 0,4 z 10!

Snad si toho ostatní všimnou.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Hotmail

Příspěvek od tuva70 Upravil Daniel
Důvod: Zakázaný odkaz
Automaticky přeloženo:
tuva70
před 2 roky

Dobrý den, zajímalo by mě, proč dávám tento odkaz? 😀

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Rád bych, aby byla moje stížnost znovu otevřena, paní Drommondová z The EM Group mi už rok píše sem a tam a říká, že kasino udělalo vše správně, pokud jde o úpravu denních limitů, já ne dokonce přijímat cokoli 100 tisíc eur se zůstatkem na účtu 433 tisíc.


Moje stížnost z té doby: https://casinoguru-de.com/1bet-casino-die-gewinne-des-players-wurden-aufgrund


Paní Drommond velmi úzce spolupracuje s 1bet a neustále v průběhu času upravuje podmínky naší korespondence. Následný výpočet není přijatelný, rozhodnutí paní Drommondové jsme odmítli, licenční úřad nereaguje na naše e-maily, snažili jsme se je kontaktovat z různých e-mailů info@gaminglicenses.com nebo certria@gaminglicenses.com

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
srkngrms61
před 6 měsíci

Vidím, že v té době to byla hodně velká suma peněz. Pokud chcete , aby byla stížnost znovu otevřena , musíte o to požádat, ale u stížností.

Nejsem si jistý, jestli se to podaří vyřešit, ale byl bych rád, kdyby ano. Hodně štěstí.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj,


Požádal jsem o opětovné otevření této stížnosti na Casino Guru asi po roce, ale poté jsem od vás nedostal žádnou odpověď. Můžete to prosím zkontrolovat. Po roce, kdy jsem si s paní Drommondovou psala sem a tam, dáma přiznala, že není licenčním úřadem, ale poskytuje kasino služby správy. V podstatě jsem celou dobu psal na párty kasina a byl jsem zastaven. Znovu opakuji, když můj zůstatek na účtu byl 430 tisíc v eurech, můj účet byl pozastaven, nebylo mi přiznáno ani 100 tisíc v eurech.


V reakci na mou stížnost, že nejsem spokojen s rozsudkem paní Drommondové, jsem byl odkázán na licenční úřad, abych se obrátil na Antillephone NV. Nemohu se však spojit s licenčním úřadem prostřednictvím tří různých e-mailových adres. Tohle je jen přepadení, tak prosím znovu otevřete případ. Pokud chce 1bet vylepšit své hodnocení zde na Casino Guru, pak má poskytovatel šanci zlepšit své body zde, jsem spokojen s každým navrženým řešením. Ale není mi udělena ani jedna částka.


Pro telefonické dotazy (v Antillephone Curacao E-Commerce Park) jsem vždy odkázán na e-mailový kontakt. Tyto e-maily se však nedoručují, nejprve jsem si myslel, že je to kvůli mému poskytovateli pošty, jak již bylo uvedeno, psal jsem ze 3 různých e-mailových adres, pokaždé je e-mail hlášen jako nedoručený. (Chyba zprávy o doručení)


Spíš byla provedena směšná následná oprava. Opakuji všem, že paní Drommond není licenční autorita, ale spíše provádí manažerské služby pro 1bet. Kasino je mnohem více podporováno a paní není nestranná.

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
srkngrms61
před 6 měsíci

Omlouvám se; musíte prostě čekat jako všichni ostatní. Oceňuji vaše vysvětlení, přesto stížnosti na fóru neřešíme.

Dovolte mi říci, že stížnosti jsou obvykle znovu otevřeny, když hráč předloží nové informace.

Bohužel není neobvyklé, že licenční úřad je těžko dosažitelný nebo není dosažitelný vůbec. 🙁


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Nemůžu tak dlouho čekat, až bude případ znovu otevřen. 1bet nevyplácí ani 100 tisíc v eurech. Se zůstatkem na účtu 430 tisíc v eurech. Paní Drommondová není licenční autorita, byl jsem na rok pozastaven. Veškerá korespondence s paní Drommondovou po dobu delší než rok nebyla nic jiného než čekání a podvod.


Způsob uplatnění výherních limitů na konci 5. dne je nepřijatelný, limity měly být uplatňovány den po dni. Když jsem řekl paní Drommondové, 1bet Compliance Team, že s rozhodnutím nesouhlasím, řekla, že se můžete proti tomuto rozhodnutí odvolat přímo k licenčnímu úřadu (Curacao E-Commerce Park): certria@gaminglicenses.com info@gaminglincense.com .


E-maily, které tam posílám, nelze doručit, když volám na Curacao, jsem odkázán na e-maily, psal jsem ze tří různých e-mailových adres / poskytovatelů e-mailů, e-mail byl schopen dorazit pokaždé, když nebyl doručen.


Omlouvám se, že píšu sem, ale musíte mi pomoci a předat případ licenčnímu úřadu nebo případ znovu otevřít zde. Paní Drommond není licenční autorita, ale pracuje jako služba 1bet compliance. To znamená, že chrání 1bet spíše než moje zájmy.

Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
srkngrms61
před 5 měsíci

Dobrý den, pokud byste chtěli podat stížnost na úřad, pošlu Vám návod, který by Vám mohl pomoci, jelikož nemáme možnost Vám jej otevřít. Odkaz přidávám zde: https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license

Pokud jde o znovuotevření stížnosti u nás, už jste o ni požádali? Máte něco nového, co by případu více pomohlo? Protože vidím, že kasino má bezpečnostní index 0, což znamená, že pravděpodobně nebude reagovat a váš případ zůstane ve stejné fázi, jako byl v minulosti.

Prosím dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den Jaro,


Implementovali jsme pokyny v rozsahu, který jsem uvedl v předchozích e-mailech, licenční úřad nelze kontaktovat prostřednictvím e-mailu a všechny e-maily považuje poskytovatel pošty za nedoručitelné. I když jsme vyzkoušeli tři různé e-mailové adresy/poskytovatele pošty.


Co se znovuotevření týče, s paní Drommondovou si e-mailem komunikujeme přes rok a máme spoustu informací. Stále nesouhlasíme s výpočtem posledního dne. Požádali jsme o znovuotevření, ale do dnešního dne jsme od vás neobdrželi žádnou zpětnou vazbu.

1bet odmítl zveřejnit další podrobnosti o Casino Guru, protože jsme byli v kontaktu s týmem paní Drommond / Casino Complaint. Po více než roce bylo zjištěno, že paní Drommond není licenčním orgánem. Paní Drommond řekla, že nejste oficiální licenční autorita, ale poskytujete služby dodržování předpisů pro 1bet. Pokud s Drommondovým rozhodnutím nesouhlasíme, měli bychom znovu kontaktovat licenční úřad. Žádám vás proto o znovuotevření případu.


Návrat písaře s paní Drommondovou je jen zdržovací taktika a způsob, jak upravit části T&C během korespondence. Paní Drommondová rozhodně podporuje pouze kasino. Protože nesouhlasíme s paní Drommondovou, rád bych, aby Casino Guru znovu otevřelo případ a nechalo nám 1bet vysvětlit, proč nebyla aplikace výherních limitů provedena den za dnem a proč byly částky odečteny z mého účtu poslední den. Prohra je povolena, ale výhra nikoliv. Následný výpočet 1bet není přijatelný, protože nedostávám ani cent nebo je můj účet opraven na nulu eur.


(omlouvám se, že o tom píšu sem, ale momentálně nemám jinou možnost. Prosím o podporu, souhlasím s jakýmkoli návrhem platby, ale ne s nulou eur, se zůstatkem na účtu 433k v eur – mělo by být možné alespoň 100 000 v eurech)


V zásadě 1bet lhal, protože jsme nebyli v kontaktu s licenčním úřadem, ale s týmem compliance servisu 1bet. Což se dá vlastně přirovnat k majitelům kasin.

Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
srkngrms61
před 5 měsíci

Chápu vaši situaci a to, co jste popsal. Pokud tedy chcete svou stížnost znovu otevřít, musíte o to požádat ve stížnostech. Bylo by to možné?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj,


Byla podána žádost o opětovné otevření, ale nepřišla žádná odpověď. Měli byste to vidět, nemohu vytvořit další žádost o znovuotevření. Protože aktuální žádost o znovuotevření je stále otevřená.

Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Milý Serkane,

Od podání stížnosti před více než rokem a půl jsem musel celou situaci přezkoumat. Shrňme si zde fakta. Pokud jde o výhry, jsme 100% na vaší straně. Uplatnění maximálního denního limitu výher v kasinu nebylo ani zdaleka spravedlivé ani logické. Nemůžeme však udělat nic, abychom vám pomohli. Pokusili jsme se o problému s kasinem několikrát diskutovat, ale uvedlo své stanovisko a přestalo reagovat. Kromě vlákna stížností jsme je kontaktovali e-mailem, Skypem a dokonce jsme se s nimi osobně setkali na konferenci. Bohužel se nám nepodařilo problém vyřešit. Pokud jde o paní Drommondovou, když se podíváte na e-maily, které jsme si vyměnili, řekl jsem vám od začátku, že si nemyslím, že tato dáma pracovala pro úřad pro hazardní hry. Dokonce jsem sám poslal e-mail hernímu úřadu, ale nikdy jsem o nich neslyšel. Důvodem může být to, že kasino možná přišlo o licenci. Nechceme znovu otevírat stížnost, protože by to způsobilo zvýšení hodnocení kasina, ale chceme jej ponechat tak, jak je (aktuálně 0). Dokonale rozumím vaší frustraci, ale udělali jsme vše, co jsme mohli, a nemůžeme zkusit nic jiného. Stížnost ponecháme uzavřenou s plnou penalizací, abychom zabránili dalším hráčům v návštěvě tohoto kasina. V případě, že se kasino samo rozhodne reagovat na naše zprávy a/nebo změní svou pozici, budeme vás ihned informovat. Kéž bych mohl udělat více, abych vám pomohl.

S pozdravem,

Petr

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

ahoj Petře,


Děkuji mnohokrát za vaši podrobnou zpětnou vazbu, neexistuje způsob, jak podniknout právní kroky proti kasinu na státní úrovni podáním žaloby na úřady? Zvláště pokud licenční úřad není spolehlivý. Můžete žalovat licenční úřad Antillephone NV nebo kasino.


Budu vděčný za další tipy.


"1BET je vlastněna a provozována společností Bellona NV (dále jen "společnost"), společností registrovanou a založenou podle zákona Curacao, s registračním číslem 120860 a registrovanou adresou na adrese Heelsumstraat 51, E-commerce park, Curacao. Bellona NV má licenci a regulované společností Antillephone NV, pod licencí č. 8048/JAZ2010-010. V určitých jurisdikcích Bellona NV používá Arzella Limited (společnost založená podle kyperského práva s registračním číslem HE418686 a registrovanou adresou Chytron 30, 2. patro, kancelář A22, 1075 Nicosia, Kypr) jako *platební agent."


Mohl bys to zkusit znovu? info@gaminglicenses.com nebo certria@gaminglicenses.com dosáhnout. Vidím, že mají jiného poskytovatele e-mailu. Minulý týden úplně selhal poštovní server @gaminglicenses.com (žádné záznamy MX), vypadá to, že nyní mají nový poštovní server a měli by být dosažitelní prostřednictvím e-mailu.


Do E-Commerce Parku v Curacau můžete také zavolat telefonicky, ale neustále vám radí, abyste jim poslali e-mail a nevolali.


Myslím, že 1bet jsou licencovány Antillephone, protože to je to, co říká.

Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj Serkane,

Bohužel se z naší strany nic jiného dělat nedá. Uvědomuji si, že jde o velké množství peněz a musí to být nesmírně frustrující, nicméně jsme udělali vše, co bylo v našich silách, abychom vám pomohli. Být vámi, konzultoval bych možnosti (pokud existují) s vaším právníkem. Obávám se však, že možnost dostat zaplaceno z kasina je téměř nulová.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, ode dneška mám problémy s kasinem 1Bet.

Před několika dny jsem obdržel výplatu ve výši 1 500 EUR. Nyní jsem měl ještě otevřeno 1 000 €, které chci také vyplatit. Ty čekaly na zpracování. Najednou mi přijde email, že těch 8% bude zadrženo, protože bude vyplaceno během pár dní. Dobře, pak výplata 920 €.

Ode dneška již nemám přístup do systému. Přístup odepřen. Stránku už ani nevidím. Ani s mobilem, notebookem nebo iPadem.

Již neexistuje žádný e-mailový kontakt. Neodpovíš.

Měl někdo někdy tento problém. Mimochodem, na herním účtu mám stále 100 €.

LG Anja

Automaticky přeloženo:
Anja1967
před 3 měsíci

Řekněte mi prosím, že neodkazujete na tuto podvodnou stránku 👈

Bez jakýchkoliv medových slov je třeba se takovým webům vyhnout. Upřímně řečeno, byl bych překvapen, kdyby takové „kasino" řešilo stížnosti hráčů, přesto je to bezplatná možnost, kterou můžete vyzkoušet.

Více se dozvíte přímo zde 👈

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky