FórumDiskuze stížnostíVýplata kasina Crazeplay

Výplata kasina Crazeplay

před 2 roky od nbjunit001
|
6318 zobrazení 24 odpovědí |
|
1 2
před 2 roky

Ahoj

Vložil jsem 30 EUR, vsadil bonus, pak jsem si za vsazené peníze koupil otočení zdarma na 0,20 EUR a dostal jsem pět hlav, tj. 1 000 EUR, chtěl jsem vyplatit 700, pokud to mám ověřit, pak jsem dnes dostal e-mail, že moje peníze byla zrušena a já opět dostal pouze 30 €, což znamenalo, že jsem překročil maximální sázku.

e-mailem.

Ahoj,


Vezměte prosím na vědomí, že vaše žádost o výběr byla zamítnuta z důvodu porušení našich smluvních podmínek sázením nad maximální povolenou částku při použití bonusové funkce. Maximální povolená sázka při hraní s bonusovými penězi je 4 € na zatočení.


Vaše výhry byly zrušeny a vklad byl vrácen zpět na váš zůstatek.


Máte-li jakékoli další obavy, dotazy nebo připomínky, neváhejte kontaktovat náš tým zákaznických služeb.


prosím pomozte děkuji

Automaticky přeloženo:
nbjunit001
před 2 roky

Ahoj,

určitě musíte zkontrolovat svou herní historii. Mělo by to prokázat, zda jste porušili pravidlo maximálního limitu sázky nebo ne.

Je to docela složité, když si zakoupíte „zatočení zdarma" prostřednictvím herní funkce.

Jste v kontaktu s kasinem, prosím? Zeptala bych se jich.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj

Vložil jsem 30 EUR, vsadil bonus, pak jsem si za vsazené peníze koupil otočení zdarma na 0,20 EUR a dostal jsem pět hlav, tj. 1 000 EUR, chtěl jsem vyplatit 700, pokud to mám ověřit, pak jsem dnes dostal e-mail, že moje peníze byla zrušena a já opět dostal pouze 30 €, což znamenalo, že jsem překročil maximální sázku.

e-mailem.

Ahoj,


Vezměte prosím na vědomí, že vaše žádost o výběr byla zamítnuta z důvodu porušení našich smluvních podmínek sázením nad maximální povolenou částku při použití bonusové funkce. Maximální povolená sázka při hraní s bonusovými penězi je 4 € na zatočení.


Vaše výhry byly zrušeny a vklad byl vrácen zpět na váš zůstatek.


Máte-li jakékoli další obavy, dotazy nebo připomínky, neváhejte kontaktovat náš tým zákaznických služeb.


prosím pomozte děkuji

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj, znám tam podporu plateb, která ti může pomoci, ale s malým poplatkem. Můžete požádat jejich chatovou podporu nebo e-mail na Angel, že je ze Singapuru a pomohla mi s výběrem

Automaticky přeloženo:
schmahi123
před 2 roky

Dobrý den, můžete to prosím více vysvětlit? Zní to docela zajímavě.

Mohl byste prosím poskytnout nějaké snímky obrazovky podporující vaši radu?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, myslím si, že pokud jde o výplaty, tak tady s tímto pochybným kasinem nikdo moc nepomáhá, nikdy jsem nedostal své výhry bez bonusu v celkové výši 320 € (tvrdí, že převedli 1 x 80 x 1 x 240 € , divné, že oba nikdy nedorazili) Vzhledem k tomu, že jsem měl vysvětlit, že jsem tyto peníze nedostal, poslal jsem výpisy z účtu přes screenshoty, protože výpisy z účtu dostávám poštou a ne přes online bankovnictví, pouze PDF nejsou akceptovány, faktem je, že tady fakt nikdo nepomáhá a já nejsem v tom já mám důkazní břemeno, ale ten kdo převádí, tady žádná vrána nezavírá oči před tím druhým, protože tady se musí vydělávat, jinak si tento portál neudržíš . ZÁVĚR: se všemi těmito stížnostmi nebo špatnými recenzemi, jako jsou žádné platby, že toto mizerné kasino je zde stále pozitivně inzerováno, nemožné!!!

Automaticky přeloženo:
shanty13
před rokem

Situace, kterou jste zde popsal, zní vážně, tak jsem se na to podíval podrobněji. Říkáte, že kasino má „všechny tyto stížnosti", ale když se podíváte na sekci stížností, mají pouze 1 nevyřešenou stížnost oproti 32 vyřešeným . Tyto informace mi neříkají, že je s kasinem opravdu něco v nepořádku a hodnocení by se mělo snížit. Ve skutečnosti, pokud by měli více nevyřešených stížností, hodnocení by se automaticky snížilo.

Každopádně se zabývám vaší stížností a požádal jsem tým pro stížnosti, aby mi poskytli další informace o případu a proč byl zamítnut. Pavel a Petronela mají dnes volno, takže budu muset počkat, až od nich dostanu další podrobnosti. Pak se vám zde opět ozvu 🙂

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Děkuji ale s Pavlem už jsem měl vše za sebou, nedá se nic dělat, protože neumím poslat výpisy přes PDF, ale poslal jsem je přes fotky, oni trvají na PDF a mluvili s mojí bankou, nemohou pomozte mi tam vubec co ziskal, a ze ten co to prevadi je na dukaznim bremenu si to proverit a neposlat mi vase vypisy, ze to bylo prevedeno, musi podat navrh na stihani, kde peníze odešly a pak ještě 2 platby ,80 € a 240 € obě rovnou zmizí, je to zvláštní) už nedostal odpověď a byl zablokován v kasinu. Velmi pochybné

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
shanty13
před rokem

Ahoj,

Čekali byste na další aktualizaci z naší strany? Myslím, že už nemáš co ztratit.


Každopádně, zkusili jste navštívit svou banku a požádat o pdf verzi výpisu, prosím? Víte, že důvodem, proč nejsou fotografie nebo oříznuté obrázky přijímány, je skutečnost, že takové „dokumenty" lze snadno pozměnit – tedy zfalšovat. Jejich pravost nelze se 100% jistotou prokázat.

Je to standardní politika používaná v mnoha online kasinech. Pomohlo by mi malé vysvětlení.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, omlouvám se, ale děkuji za vaši snahu, ale točíme se v kruzích, protože jsem již 1000krát napsal, že nemám žádné výpisy z účtu přes online bankovnictví a ano, 100krát jsem se zeptal své banky a velmi jasně říkají, že budu samozřejmě si to změňte, ale tyto online výpisy z účtu mohu získat pouze ode dne přechodu, takže to nedává smysl, protože neexistují zpětné výpisy z účtu přes ONLINE, stále je dostávám poštou (vyfotil jsem je a poslal je, pak byste věděli, jestli jsou zmanipulované), ale moje banka si je tohoto problému vědoma a velmi jasně říká, že se jedná o podvod nevyplatit, protože toto kasino mi musí převádět peníze a údajně 3 převody prostě nebyly nalezeny . Zvláštní promiň. a moje banka také 100krát říká, že kasino má povinnost to prokázat, moje banka nemůže nic zkontrolovat, protože na můj účet nikdy nic nepřišlo, toto kasino musí následovat ngsantru (kterou jsem dodnes nikdy neviděl), mé ruce a moje banka jsou svázané, protože úryvky z Crazeplay nejsou přesně důkazem, že byly zaplaceny na můj účet, PDF lze také zmanipulovat Hrál jsem v mnoha a mnoha kasinech a nikdy předtím nebylo kasino tak hrozné a tak dotěrné PDF a zvláštní je, že jsem byl jednoduše zablokován. V příloze jsou jejich výpisy z účtu, kupodivu 3x převedené, 3x zmizelé.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Rád počkám na vaši aktualizaci, protože vlastně nemám co ztratit kromě těch 320 €, které asi nikdy nedostanu, taky jsem to zkoušel poslat sem, ale nejde to, ale je fakt, že Pavel už před týdny poslal jejich podezřelé úryvky. Bohužel nemohu převzít váš výpis týkající se-V každém případě jste zkusili navštívit svou banku a požádat o pdf verzi bankovního výpisu? Víte, důvodem, proč nejsou fotografie nebo oříznuté obrázky přijímány, je skutečnost, že takové „dokumenty" lze snadno pozměnit – tedy zfalšovat. Jejich pravost nelze se 100% jistotou prokázat - každý ví, že člověk umí převádět obrázky do PDF, kde je tam zabezpečení??? jsou pro mě chatrné výmluvy z kasina.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
shanty13
před rokem

Ahoj shanty13,

Je mi líto vašich špatných zkušeností s celým tímto případem. I když si myslím, že byste měli projevit alespoň trochu úsilí a poskytnout prohlášení. Zdá se, že shrnutí stížnosti uvádí, že vám bylo několikrát řečeno, jak to udělat, ale bohužel to nevyšlo.

Dovolte mi říci, že poskytnutí dokumentu se zdá být řešením nebo krokem k němu.

"Navíc po rozsáhlé e-mailové komunikaci je jasné, že ani s naší pomocí jste neměli možnost dodat kasinu výpis z účtu v požadovaném typu souboru, takže případ již nebylo možné posouvat."


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobrý den Radko,

promiň, musím se smát, měl bych se trochu snažit, promiň, mám toho víc než dost, běžel jsem dál do své banky a volal jsem, nafotil řadu fotek s originálními výpisy z účtu, poslal je i tobě, píšu všechny čas a možná byste se měli pokusit pochopit, že NEBUDU DOSTÁVAT VÝPISY Z ÚČTU PROSTŘEDNICTVÍM PDF, ALE POŠTOU, NEMÁ SE NIC UKAŽOVAT, cítit se napaden, jako bych byl hloupý, zjistěte si více od mé banky, pokud nechcete t NASTAVENÍ NEFUNGOVALO!!!! Jdeme v kruzích, protože pokud jde o právní záležitosti, nenesu důkazní břemeno já, ale kasino, myslíte si, že kasino na mě dělá dojem.

Jediné, co bych vám mohl poslat, je úplný export historie mého účtu, pošlu to Pavlovi.

s pozdravem

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pak jsem znovu požádal svou banku, aby mi pomohla, dostávám výpisy z účtu zpětně přes PDF a protože je to zpětné, musím platit 4 € měsíčně, dělám to, jakmile moje banka vše změní, Posílám je na e-mail, abyste mohli s tím kasinem něco vyřešit.

dík

s pozdravem

chatrč

Automaticky přeloženo:
shanty13
před rokem

No, teď vidíme, že pdf. verze je koneckonců možná.

Nenechte se mýlit, někteří hráči museli osobně navštívit své banky, aby to získali, ale byli úspěšní.

Není to moc pohodlné, řekl bych – přesto vím, že se to dá.

Nazval bych to dobrou zprávou a upřímně doufám, že vám toto prohlášení vyjde.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den Radko, jen jsem chtěl udělat aktualizaci, bohužel nemám dobré zprávy!, odevzdal jsem vše, co jsem chtěl, dokonce si otevřel 1 skrill účet, protože mi ho prý banka nebere a prý je otevřených víc než před 10 dny převedeno na můj skrill účet, bohužel tomu tak není a stále čekám, také jsem neskonale vděčný vašemu kolegovi za pomoc, ale po šesti měsících jsem stále nedostal svou výhru, takže kasino pro mě není vážné, zvláště když jsem jim znovu napsal e-mail a nyní se znovu kontroluje, ale opět nic nepřichází. Jste potrestáni neznalostí z jejich strany, ale dostal jsem e-mail, na který se mohu ještě obrátit a asi to budu muset udělat, a kvůli pouhým 320 eurům je smutné, že nejsou schopni vyplatit takovou částku. Jak jsem řekl, chtěl jsem jen učinit své prohlášení a přeji vám vše nejlepší.

S pozdravem Shanty

Automaticky přeloženo:
shanty13
před rokem

Milá Shanty!

Pro mě je to naprosto šílené... Upřímně, nemám slov.

Co by kasino udělalo, kdybyste vyhráli několik tisíc eur? Opravdu si vážím vaší zpětné vazby a také se těším na další aktualizaci stížnosti. Osobně bych kasino požádal o předložení potvrzení transakce. Pokud byly peníze odeslány dříve, neměl by být problém, ne?

Mějte se taky hezky!✨


Automaticky přeloženo:
před rokem

Milá Radko, to, co s nimi prožívám, je neuvěřitelné, právě jsem obdržel tento e-mail...

Milá Ramona,

Doufáme, že vás tento e-mail dobře najde.

Tento e-mail vám posíláme z týmu ochrany hráčů CrazePlay.

Jako licencovaný operátor jsme povinni provést určité kontroly na všech hráčských účtech, abychom zajistili, že poskytujeme bezpečné herní prostředí a také, že každý z našich hráčů se těší nejvyšším standardům spolu s bezpečným a spravedlivým hraním.

Zkontrolovali jsme vaši stížnost a rádi bychom vás informovali, že po našem šetření vám vrátíme platbu ve výši 320,00 EUR.

Bohužel po několika pokusech o vrácení peněz prostřednictvím bankovního převodu a Skrill jsme stále nebyli schopni odeslat vašich 320 EUR.

Při této příležitosti rádi vrátíme peníze na IBAN třetí strany, může to být bankovní účet přítele nebo člena rodiny staršího 18 let (neuvádějte prosím Santander nebo Danske IBAN)

Abychom mohli zpracovat toto vrácení peněz, budeme muset obdržet následující informace, abychom mohli ověřit způsob platby:

Výpis z účtu třetí strany – Dokument musí být předložen v původním PDF nebo papírovém formátu, bez filtrování transakcí.

K nahrání dokumentů použijte odkaz v dalším e-mailu; ujistěte se, že potřebné informace jsou jasně viditelné, aby se předešlo zdržení při ověřování.

Po předložení požadovaného dokumentu se pokusíme zpracovat vaši platbu co nejdříve.

Máte-li jakékoli další obavy, dotazy nebo připomínky, neváhejte kontaktovat náš tým zákaznických služeb.

S pozdravem,

Tým na ochranu hráčů

Kasino CrazePlay


Samozřejmě jsem to udělal okamžitě přes dceru, není to tak, že jsem to nabízel před týdny, jestli to nejde přes dceru, řekla ne Mmmmm, to je nehorázné, že moje dcera musí vysvětlovat, abych já měla zisk a ne jak vždy napíšou vrácení peněz, moje výhra, teď samozřejmě zase čekám, vše se musí nejdřív znovu zkontrolovat, je to prostě všechno neuvěřitelné.

Budu vás informovat

s pozdravem

chatrč

Automaticky přeloženo:
shanty13
před rokem

Nikdy jsem neslyšel o tak nehorázném návrhu!

V podobných případech kasina obvykle žádají hráče o vytvoření kryptopeněženky, takže prostředky jsou převedeny ihned po vytvoření účtu.

Prosím, ujistěte se, že Pavel o tomto "řešení" ví.

Je to důležité.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ano, všechno je neuvěřitelné, ale to by byl další důvod, aby znovu váhali, takže čekám a doufám, že to půjde na účet mé dcery, protože o kryptopeněženkách nic takového nevím a jsem příliš Upřímně , už na to nemám nervy, ale děkuji.

s pozdravem

Automaticky přeloženo:
shanty13
před rokem

Musím dodat, že jsem doslova znechucen tím, jak zástupce kasina reaguje na stížnost.

Je mi líto, čím jste si prošli, a upřímně doufám, že tato noční můra brzy skončí!

🤞🤞🤞💚

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky