FórumDiskuze stížnostívýběr byl zpožděn.

výběr byl zpožděn.

před rokem od Qwerty2023
|
4690 zobrazení 20 odpovědí |
|
1 2
před rokem

Vložil jsem kolem 1000 eur na hot.bet.sports a vyhrál jsem dalších 4000 eur, což je celkem 5000 eur. Od 14. září se však pokouším vybrat své peníze, ale stále čekají na vyřízení. Pokaždé, když kontaktuji živou podporu, slibují urychlení procesu výběru, ale zatím jsem nic nedostal. Když se jim pokouším poslat e-mail, neodpovídají. Požádali o spoustu informací, ale nakonec žádné aktualizace neposkytli. Viděl jsem tento hazardní web v reklamě na YouTube🤷

Upravil Daniel před rokem
Důvod: Zakázaný odkaz
Automaticky přeloženo:
před rokem

Vznesl jste formální nárok zde?

Automaticky přeloženo:
Qwerty2023
před rokem

Ahoj, předpokládám, že mluvíš o tomto webu ? Podívejte se na bezpečnostní index a uživatelské recenze. Obávám se, že jste se nerozhodli dobře, když jste tam vložili tolik peněz 😕 Asi jste na toto kasino předtím nepsali žádnou recenzi?

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Ne, neudělal. Myslíte, že nedostanu své peníze? co myslíš? Četl jsem na některých jiných místech, že dostali své peníze po nějaké době.. ale jo, jak to, že tato stránka může fungovat, když podvádí lidi?

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Qwerty2023
před rokem

To je opravdu těžké říct, jestli ty peníze dostanete. Vzhledem k tomu, že čekáte více než měsíc, co obvykle říkají, když je kontaktujete ohledně čekajícího výběru?

Bohužel, pokud jde o online kasina, každý může mít své vlastní kasino. Vytvořit ji není opravdu těžké. Existují dokonce společnosti, které prodávají kasina s bílou značkou a vy si jen uděláte vlastní značku, propojíte ji s poskytovateli plateb atd. Samozřejmě, kdykoli je kasino regulováno přísnějšími orgány, nemohou si jednoduše dělat, co chtějí a potřebují. dodržovat určitá pravidla. Naproti tomu jsou kasina, která nemají žádnou licenci nebo je licenční úřad velmi slabý. To je případ tohoto kasina, které je zjevně licencováno v Curaçao.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Pardon, myslím, že ne od 14. října. 14/10/23 jsem se pokoušel o výběr. Říkáte, že v tomto případě má kasino zjevně licenci na Curaçao, je to pro mě dobrá nebo špatná zpráva? Píší toto: «Děkujeme, že jste se k nám vrátili.


Mějte prosím na paměti, že žádosti o výběr vyřizuje jiné oddělení, a protože každá z těchto žádostí je revidována individuálně, může její zpracování nějakou dobu trvat a v některých případech se může lhůta lišit.


V návaznosti na výše uvedené je mým návrhem sledovat vaši e-mailovou schránku, protože v případě aktualizace nebo potřeby dalších informací týkajících se vaší žádosti o výběr, moji kolegové vás tam budou kontaktovat a odtud uděláme to nejlepší pro rychlé vyřešení vaší žádosti.


Velmi si vážíme vašeho pochopení a pokud budete mít mezitím další dotazy, jsme vám k dispozici.» S pozdravem někdy Hugo, někdy Hannah.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Qwerty2023
před rokem

Někteří hráči srovnávají licenci Curacao s nelicencovanými kasiny, takže se hodně liší v závislosti na tom, na co si chcete stěžovat.

Je smutné, že bezpečnostní index kasina je strašně nízký , takové skóre obvykle naznačuje, že kasino se stížnostmi hráčů neobtěžuje.

Přeji hodně štěstí a příště si nejdříve něco prozkoumejte, protože takovým stránkám je potřeba se vyhýbat.


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Toto je jejich odpověď na e-mail: Děkujeme, že jste nás kontaktovali.


Tímto vás informujeme, že vaše aktuální žádost o výběr se posuzuje.


Mějte prosím na paměti, že žádosti o výběr vyřizuje jiné oddělení, a protože každá z těchto žádostí je revidována individuálně, může její zpracování nějakou dobu trvat.


Vzhledem k tomu, co bylo řečeno, můj návrh je sledovat vaši poštovní schránku, protože pokud je potřeba aktualizace nebo další informace týkající se vaší žádosti o výběr, moji kolegové vás tam budou kontaktovat - uděláme to nejlepší pro její rychlé dokončení.


Velmi si vážíme vašeho pochopení!


S pozdravem,

Hugo | Zákaznická podpora

Automaticky přeloženo:
Qwerty2023
před rokem

To je přesně ta odpověď, která skoro nic neříká. Snad bude stížnost vyřízena. 🤞🤞 Protože se zdá, že peníze nejsou na cestě k vám...


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Nyní je to 17 dní, co jsem podal žádost o zrušení a stále to čeká na vyřízení a lidé v živém chatu, pravděpodobně ten samý člověk říká, že řekne oddělení, aby si pospíšilo váš případ, a vy od nás uslyšíte🥹 toto je vtip a podvod… nevíte, co dělat? Vybrat a přijít o peníze?

Automaticky přeloženo:
Qwerty2023
před rokem

Je mi velmi líto, když vidím, jak některá kasina zacházejí se svými hráči. Myslím, že jsi čekal dost dlouho a soucítím s tebou. Určitě není hezké, když se vám stále dokola říká to samé. Jsem si jistý, že se k vám Kristina brzy dostane a pokusí se vám pomoci. Držím palce a hodně štěstí. ☘️🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkuji

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pokusil jsem se zrušit výběr, pak jsem čekal na nový převod, teď po několika dnech to říká, že převod selhal. Když se zeptám podpory na chatu, řeknou mi, že nevědí, z jakého důvodu to selhalo. Provedou mě tímto e-mailem: support@hot.bet, ale neodpovídají na mé zprávy. Nyní jsem se pokusil provést nový převod na jiný bankovní účet.

Automaticky přeloženo:
Qwerty2023
před rokem

Dobrý den, Kristina odpověděla na Vaši stížnost před pár hodinami a určitě by bylo užitečné, kdybyste jí také poskytli to, co potřebuje. Odpovědět na ni můžete zde .

Ohledně výběru je zvláštní, že po tak dlouhé době kasino neví, kde je problém. Když jste zadali výběr na druhý účet, byl již ověřen? Mohl byste nám dát vědět, jak to dopadlo podruhé a zda výběr byl úspěšný?

Automaticky přeloženo:
Qwerty2023
před rokem

Ahoj.

Nejsem si jistý, zda byl dobrý nápad zrušit původní výběr. Víte, že tento krok obvykle funguje, když dojde k nějakému technickému problému, ale ve většině ostatních případů to jen trochu zpomalí. To jsem se naučil.

Když dojde na druhý pokus, prostě to nevyšlo. Chtěl bych se zeptat kasina, která možnost platby je doporučena pro hráče ve vaší situaci , protože se mi zdá, že jste s nimi v kontaktu, že?

Když říkáte, že jste se pokusili vytvořit další výběr, ale na druhý bankovní účet, doufám, že tento je také váš. je to tak?

Pokud možnost platby zůstane stejná, zajímalo by mě, jak by tato změna mohla pomoci. Ale přeji ti samozřejmě hodně štěstí!

Dej mi vědět jak to jde.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Jde o to, že žádná aktualizace neprobíhala, proto jsem to zrušil. Při druhém pokusu o výběr jsem nedostal žádnou odpověď na otázku Proč to selhalo. Zkoušel jsem poslat mail, ale žádná odpověď. Selhání převodu může být způsobeno také tím, že banka převod nepovolila. To je důvod, proč jsem zkusil nový výběr převodem v jiné bance, ve které mám účet. Ale je to tak špatné, protože ani tým podpory mi nepomohl s ničím informativním. Nedostávám odpověď Proč..

Automaticky přeloženo:
Qwerty2023
před rokem

Určitě je nepříjemné, když se žádné pomoci nedočkáte, to chápu, ale také sdílím názor, že takový případ může někdy věci zbytečně protahovat. Pokud však kasino nekomunikuje, asi nepomohlo znovu požádat o výběr na jiný účet.

Pokud jde o vaši stížnost, poskytl jste Kristine odpovědi na její otázky? Pokud ne, můžete tak učinit zde.

Na další vývoj si však budeme muset počkat, protože to nyní vypadá, že míč je na straně kasina a bylo by nejlepší, kdyby poskytli nějaké vysvětlení.

Pokud máte nějakou aktualizaci, bylo by možné nám dát vědět? Počkám.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Poprvé nějaká aktualizace, teď čekám na dokument od banky.. ale stále nevím, co se bude dít. Počkejme a uvidíme! Včera mi přišel email s tímto:

Váš požadavek na výběr byl přijat do našeho systému. Abychom to mohli vyřídit, žádáme vás o zaslání následujících dokumentů:

1. Výpis z bankovního účtu vystavený vaší bankou obsahující následující informace:

Automaticky přeloženo:
Qwerty2023
před rokem

Úžasné, takže to vypadá, že se věci trochu pohnuly. Doufám, že od nynějška se věci budou jen zlepšovat a nakonec budete moci své peníze dostat ven.

Každopádně nám dejte vědět, zda byl dokument v pořádku a zda jste provedli úspěšný výběr. jsem docela zvědavý. Hodně štěstí. ☘️😊

Automaticky přeloženo:
před rokem

Věci mohou vypadat, že se pohnuly, ale od úterka o nich nic neslyším a už mi nepřehrávají e-maily. Poslední e-mail od nich byl ten, který jsem předtím dostal; Posílám ID a držím ho blízko obličeje, dělám to podruhé. E-mail: Děkujeme, že jste nám poskytli své dokumenty.


Byly zkontrolovány, ale za účelem zajištění bezpečnosti vašeho účtu vás naše finanční oddělení laskavě žádá o zaslání jedné další položky:

- Vaše fotografie, jak držíte svůj průkaz totožnosti vedle obličeje.


Svůj dokument můžete odeslat odpovědí na tento e-mail.


Předem děkujeme za spolupráci

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky