FórumDiskuze stížnostíVulkan Vegas Retreat

Vulkan Vegas Retreat

před 3 roky od Baru
|
10604 zobrazení 20 odpovědí |
|
1 2
před 3 roky

Dobrý den, kasino Vulkan Vegas


Píšu o žádost o pomoc, protože se snažím vybírat prostředky ze svého účtu (již ověřeného) od 17. 5. 2021

Dostal jsem e-mail s oznámením, že byla provedena platba 500 USD (jedna z mnoha žádostí), o několik dní později byla bezdůvodně zamítnuta, před 2 dny jsem dostal další e-mail s oznámením, že platba byla provedena za jednu z žádostí . Což jsem dnes viděl, že to bylo zrušeno a peníze byly vráceny na účet kasina.


Znovu jsem požádal o 1000 USD, které byly zamítnuty, ale tentokrát o možnost „Bankovní převod", protože možnost „Latinský bankovní převod" byla bezdůvodně odmítnuta. Doufám, že mohu dokonce odpovědět na důvod, proč nemohla být platba provedena. a pokud se nezpracovává, nepokračujte v čekání na požadavky, které byly vygenerovány při požadavku na zrušení 7000 USD jeden po druhém.


navíc jsem již poslal e-maily na podporu kasina a nedostávám odpověď, stejně jako online chat, neznají důvod chyby.



dodnes nevím, v čem je problém.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Přiložené zkušební obrázky procesu

. file . file .

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ahoj, povím ti o mých zkušenostech s Vulcan Vegas. Jsem z Latinské Ameriky (Peru) a rozhodl jsem se hrát v tom kasinu, protože má velmi dobré reference a naštěstí jsem vyhrál 7000 USD. Vyplnil jsem a odeslal údaje, které jsem požádal o potvrzení účtu, což trvalo téměř 1 měsíc. Poté jsem podal žádost o výběr možnosti (Latinskoamerický bankovní převod), která mi byla potvrzena super rychle (žádost) a čekal jsem 3 týdny, když jsem obdržel potvrzovací zprávu o zaplacení jedné z žádostí (500 USD), kterou jsem viděl v mém zůstatku, který se snížil o 500, který se ve dnech vrátil na účet kasina ... zkontroloval jsem historii plateb a byl skutečně odmítnut. Ale nikdy jsem nebyl upozorněn žádnou zprávou. Pak jsem jim přišel poslat e-mail na podporu (do dnešního dne očekávám vaši odpověď) a také na online chat, ale oni mi nemohou odpovědět. Uplynulo několik dní a znovu jsem dostal další e-mail s potvrzením platby 500, které byly také odmítnuty do dnů (bez oznámení). Poté jsem podal další žádost o výběr, ale už ne metodou latinskoamerického bankovního převodu, ale bankovním převodem. Doufám, že to tentokrát bude možné vyřešit, ale požádal bych kasino o ověření prvních žádostí, protože už strávilo více času, než stanoví jeho podmínky, a zatím nic neobdržím.

filefile Zloženie: 100% bavlna.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Na tomto obrázku zobrazuji jednu z 500 plateb, když byla schválena (poté 06/08 byla zamítnuta) file

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Aktualizace mého stavu.

Dnes jsem se probudil s 5 zprávami od Vulkan Vegas, které potvrdily platbu 2080 USD (vím, že moji platbu za pár dní zamítnou, protože to udělali s prvními dvěma žádostmi.


Pokud jde o první 2 žádosti z 500, které byly zamítnuty a znovu vyžádány „bankovním převodem", byly v té době zamítnuty, poté, co byly schváleny jako ostatní žádosti (2080).


Stále nemám žádnou odpověď, e-mail ani zprávu od kasina hlásící chybu.

. filefile

Automaticky přeloženo:
Baru
před 3 roky

Podvodníci říkají

Automaticky přeloženo:
Baru
před 3 roky

Ahoj, mohli byste nás prosím informovat o vašem případu týkajícím se výběrů?

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Nezaplatili mi zálohu 50 dolarů


Automaticky přeloženo:
alfonso
před 3 roky

Zkusili jste tedy vložit peníze a nedorazily na váš účet v kasinu?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Kdo mi může říct, jaké recenze o Vulkan Vegas? Byl bych rychle ověřen, kontroluje se i RTP. Ale nikdy jsem neplatil, žádám o upřímné odpovědi žádné hráče, kteří přišli o peníze z frustrace.

Automaticky přeloženo:
phein67
před 2 roky

Ahoj,

Je mi líto, ale nerozumím vaší otázce.

Zkuste zadat název kasina do vyhledávacího pole a uvidíte všechny výsledky, poté klikněte na správnou stránku, kterou chcete zkontrolovat, a prohlédněte si ji:

file

Buďte však opatrní, existuje mnoho kasin s podobnými názvy. Nebojte se také procházet stížnosti , stačí vyplnit název kasina.

Doufám, že to trochu pomůže.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý večer, chtěla bych se zeptat proč. V době výběru peněz mi to zamítnou a já se zaregistroval a podle toho vše, ale žádný případ, nemohu si vybrat peníze, pravda je taková, že ty peníze nutně potřebuji, zdravotně na tom nejsem moc dobře resp. finančně.

Pokud mi můžete pomoci, byla by to skvělá pomoc, předem moc děkuji

Automaticky přeloženo:
maurolillo283
před rokem

Ahoj,

musíte požádat kasino, abyste dostali správnou odpověď. Důvodů může být spousta.

Nejčastějším problémem je ověření účtu, dovolte mi tedy otázku: Byl prosím váš účet plně ověřen?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Předtím jsem na ně neslyšel žádné stížnosti.

Automaticky přeloženo:
ottodickmann
před rokem

I když mám pocit, že všechny vaše příspěvky o 1 větě nesledují žádný konkrétní cíl, klidně se podívejte do sekce stížností - klepněte/klikněte na zelený odkaz 😉

Automaticky přeloženo:
před rokem

Svůj účet ve Vulkan Vegas používám již dlouhou dobu a nikdy se mi nepodařilo provést výběr, to je již nepřijatelné a přicházím podat příslušnou stížnost. 24. června jsem provedl poslední výběr, 100 000 chilských pesos, skutečně můj výběr byl přijat do 2 pracovních dnů, ale nebyl zpracován, řekli mi, ať počkám ještě 5 pracovních dnů, trpělivě jsem čekal a nic se nestalo, tak jsem to znovu zkontroloval na chatu a řekli mi jen, že je to problém od mého "externího poskytovatele", ptal jsem se jak můžu vědět co se děje a odpovědi jsem taky nedostal, jen jsem musel čekat, šel jsem takhle pro více než 3 týdny, aniž by dostali jakoukoli odpověď, jen mi řekli, že to není možné a že s tím nemají nic společného, zeptal jsem se, proč to není možné, v čem je chyba a řekli mi, že to nemohou říct já, že bych měl jen čekat. Dnes, 17. července, jsem znovu vstoupil na stránku, abych požádal po tisící... peníze se vrátily na můj účet v kasinu a výběr byl zamítnut... jak to? Už to přijali, prakticky 1 měsíc a změnilo se to z přijato na zamítnuto, zeptal jsem se znovu přes chat a říkají mi, že nic neví, že v tuto chvíli nemohou odpovědět, že poslali žádost kdo ví kam a zeptat se znovu poté. Požádal jsem je o e-maily s informacemi o mém odchodu do důchodu a oni říkají, že ne, vždy na všechno říkají ne. Předpokládám, že své peníze nikdy nedostanu, protože se zdá, že se jedná o skutečný podvod...mým záměrem s touto zprávou je vědět, zda mi můžete s něčím pomoci, říct mi, zda to má řešení, jak postupovat, popř. jak podniknout právní kroky proti kasinu.

Všem novým uživatelům kasina doporučuji nedoufat, kasino VULKAN VEGAS neplatí a pokud ano, musí po měsících, strašný zážitek, zanechávají opravdu hodně přání

Automaticky přeloženo:
kavaquisa
před rokem

Ahoj!

Myslím, že by bylo spravedlivé říci, že stížnost byla vyřešena super rychle a kasino nemůže být obviňováno ze samotného problému. 🙂 Ale nebojte, jsme rádi, že jsme mohli pomoci.

Přeji hodně štěstí!


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré odpoledne, píšu vám, protože kasino Vulkan Vegas mi neumožňuje vybrat peníze a jsem tam týden, můžete mi pomoci nebo na koho se mám obrátit? Děkuji

Automaticky přeloženo:
WendolyM
před rokem

Dobrý den, je mi líto, že jste v těžké situaci. Řeklo vám kasino důvod, proč vám neumožnilo vybrat peníze? Zkusili jste se zeptat na live chat nebo podporu, nebo jste poslali nějaké e-maily?

Na základě toho, co jste zmínil, bych vám doporučil podat stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci. Jeden si můžete otevřít zde: https://es.casino.guru/quejas . Přikládám také odkaz na průvodce, který obsahuje užitečné informace o stížnostech: https://es.casino.guru/instrucciones-resolucion-quejas

Pokud máte nějaké nové informace nebo potřebujete pomoc, klidně napište na fórum.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Už víc jak měsíc si chci vybrat peníze z účtu a nenechají mě vybrat, adresu domů nahrávám jak blázen všechny papíry elektřina dopis voda telefon co vytahuji peníze z účtu vše ty věci a nic, oni to neakceptují Opravdu bych chtěl, aby mi dali peníze, které potřebuji a nepřijde mi fér, že vložit peníze do hry není tak složitý postup, ale dostat je ven oni vložte peníze, ale rád bych, abyste mi pomohli s touto nepříjemností, prosím nebo mimochodem řekněte, že peníze nejsou Vyjměte, že jsou pouze investovány, mnoho z nás potřebuje peníze, které máme v kasinu, nikdo nezná potřeby nikoho, vyřešte tuto nepříjemnost, děkuji

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky