DomůFórumDiskuze stížnostíVrací peníze z podvodného / nepoctivého online kasina.

Vrací peníze z podvodného / nepoctivého online kasina.

 od Tootingyellow
|
5 340 zobrazení 11 odpovědí |
|

Byl jsem vyděšený online kasinem Venetian. Neexistuje způsob, jak kontaktovat web, protože žádná z uvedených kontaktních metod / detailů ve skutečnosti nefunguje. Ví někdo, zda / jak je možné získat zpět peníze, které dluží tento druh podvodů / podvodníků?


Díky předem.

Automaticky přeloženo:

Ahoj! Vyzkoušeli jste jejich live chat? Fungovalo to pro mě dobře

Automaticky přeloženo:

Pokud s nimi máte potíže, stačí podat stížnost a my uděláme vše pro to, aby vám pomohli.

Automaticky přeloženo:

Casino Guru,

Poslal jsem to jako e-mail společnostem Dosh Fever, Spin Sorcery, Fish bear Studios a Robust Victor Inc. Je to uspořádáno v souladu s jejich podmínkami. Mají adresu v Hong Kongu. neobdržel jsem odpověď. Prosím pomozte! Nevím kam a na koho jiného se obrátit.

-----------------;;-----;;---------;;------------- ------

Toto bude sloužit jako oficiální stížnost na Dosh Fever, Spin Sorcery, FISH Bear Studios Ltd a Robust Victor Inc. (Pověřený agent správy plateb).


Týká se to nezaplacení žádosti o odkup dne 29. 10. 2024 ve výši 640,00 $. Zákaznický servis byl přinejlepším minimální a dne 11. 1. 2024 byl zcela ukončen! Moje výhry byly uznány online kasinem a také oceněny na „tabulce lídrů" za to, že jsem se ten týden dostal na číslo 14. Odměna byla 4 SC, která byla připsána na můj účet, ale dodnes žádná platba ve výši 640,00 $. Snažil jsem se každý den někoho neúnavně kontaktovat e-mailem, bez úspěchu a bez odpovědi. Tento dlouhý nedbalý a neexistující obchod je nepřijatelný a musí být okamžitě napraven a zaplacen, protože už to jsou téměř 2 měsíce!


Moje ID bylo odesláno a ověřeno. Můj ověřovací proces je dokončen a moje bankovní přihlašovací údaje/účet PayPal byly odeslány k okamžité platbě, a přesto je u vyplacení stále nápis „zpracovává se".


Nepřestanu naléhat na poctivé hraní, dokud to nebude zaplaceno nebo stíháno v plném rozsahu zákona. Ukázalo se, že jste to udělali jiným přede mnou a nyní se spojíme a podáme žalobu na náhradu škody. Příliš dlouho jsme byli ignorováni. Takhle se v Americe neobchoduje! A hlavně ne to, jak se chováš ke svým spoluameričanům! Odpověď očekávám do 10 kalendářních dnů na část 18.4 vašich podmínek služby.


opatruj se,

Carson

uživatelské jméno: C********

PayPal: c **********

filefilefilefile

Upraveno
Automaticky přeloženo:
cdiehl79

Ahoj.

Za prvé si myslím, že není dobrý nápad veřejně sdílet své celé jméno, ID účtu a také související informace PayPal. Doporučuji upravit příspěvek.

Pokud existuje otázka, kterou byste chtěli prodiskutovat s administrátory fóra, pravděpodobně jsem to přehlédl. Promiňte. Přesto bych řekl, že máte za cíl podat stížnost.

Přečtěte si laskavě tyto pokyny a poté mi dejte vědět, zda vám mohu poskytnout nějaké služby:

https://casinoguru-en.com/complaint-resolution-instructions 👈


Automaticky přeloženo:

Děkuji Radko! Podal jsem stížnost podle pokynů. Oceňuji vaši odpověď, protože nebylo možné se s kýmkoli z kasina spojit. Těšíme se, až se to vyřeší. Pokud ještě něco potřebujete, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:

Měl jsem problém se stránkou, která neumožňovala zpětné odkupy. Zavolal jsem do mé banky a naúčtoval vše zpět se snímky obrazovky jako důkaz.

Automaticky přeloženo:

Vážně??!! Nikdy mě nenapadlo, že by to fungovalo. Jaká banka, když ti to nevadí a jaké screenshoty jsi jim poslal?


Automaticky přeloženo:

Děkuji Radko! Podal jsem stížnost podle pokynů. Oceňuji vaši odpověď, protože nebylo možné se s kýmkoli z kasina spojit. Těšíme se, až se to vyřeší. Pokud ještě něco potřebujete, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:

Bohužel, jak vidím, náš tým pro stížnosti nebyl schopen v tomto případě pomoci, protože řešíme pouze skutečné problémy související s kasinem, nikoli aplikace nebo sociální kasina.

Věříme, že nejsou příliš bezpečné a vždy je lepší hrát v některých důvěryhodných kasinech.

Pokud byste se na ně chtěli podívat, neváhejte a prohlédněte si naše stránky. Začít můžete například zde .

Automaticky přeloženo:

Jo, jen nemám tušení, koho mám v tuto chvíli chytit.

Automaticky přeloženo:
cdiehl79

Oh, je mi líto, že to ve skutečnosti není standardní kasino. Nepouštěl bych se tak rychle do navrhování reklamačního procesu. Moje chyba...

No, to je problém sociálních kasin, řekl bych. Jak tomu konceptu rozumím, je to nejlepší volba k překonání regulovaných trhů, ale když nastane problém, hráči nemají žádnou pravomoc, na kterou by se mohli obrátit o pomoc.

Viz toto vlákno; možná vaše zkušenosti v budoucnu pomohou ostatním:

https://casino.guru/forum/casinos/the-widespread-trend-of-social-sweepstakes-casinos--are-these-considered-legit-online-casinos


Automaticky přeloženo:

Vážně??!! Nikdy mě nenapadlo, že by to fungovalo. Jaká banka, když ti to nevadí a jaké screenshoty jsi jim poslal?


Automaticky přeloženo:

Jsem s Chase a snímek obrazovky pochází z chyby při ověřování, spolu se špatnými recenzemi webových stránek a dalšími zmiňujícími podvod.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky