FórumDiskuze stížnostíVloženo bankovním převodem a nyní vyžaduje doklad od Paysafe k výběru

Vloženo bankovním převodem a nyní vyžaduje doklad od Paysafe k výběru

před 2 roky od Highroller
|
4343 zobrazení 15 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky

Ahoj spolu,


Mám problém, že jsem 26. srpna 2022 provedl vklad na svůj dlouholetý účet Platin Casino.

Poté, co jsem vyhrál 300 eur a chtěl je vyplatit, mi druhý den přišel e-mail, že mi chybí doklad totožnosti (doklad o platbě z Paysafecard), ačkoliv hraji roky a vždy jsem mohl bez problémů zaplatit .


ps: Neplatil jsem přes Paysafe minimálně 10 měsíců.


Co mě štve je, že jsem ani nevložil přes Paysafe a proč se to nepožaduje při vkladu, ale až když něco vyhrajete.

Napsal jsem do live chatu, dal mi lhůtu, kdy jsem u Paysafe vložil 10 měsíců a že si mám tuto lhůtu vyvolat pro transakce na svém Paysafe účtu a poslat screenshot s emailem, redlino vkladem a uživatelským jménem atd. Bohužel, neukazuje mi to na mém Paysafe acc, takže nevím, jak postupovat. Dlouhou dobu byl také členem platinové prémie. Podpora mluví mimo mě. Pokusil jsem se vám poslat profil mého účtu Paysafe s e-mailem se zákaznickým číslem atd. Toto bylo zamítnuto, protože není vidět žádný vklad na Platincasino.


Prosím o pomoc




Automaticky přeloženo:
Highroller
před 2 roky

Ahoj,

zdá se mi, že kasino potřebuje, abyste vložili nějakou částku přes Paysafe a poslali doklad o této transakci, aby bylo možné vyhodnotit možnost platby. Také si myslím, že všechny ty dokumenty používané k ověření nesmí být starší dejme tomu 6 měsíců (jen příklad), takže je potřeba je aktualizovat.

Každopádně, jakou metodu jste pro vklad použili a jakou možnost výběru jste zvolili, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky
  • Vloženo na bankovní účet
  • Zaplaceno na bankovní účet

zdá se mi, že chcete lidi při vyplácení jen zdržovat v naději, že prohrají peníze, které vyhráli.


Neuložil jsem u Paysafe, to je ten vtip, že teď chcete doklad o platbě.

Automaticky přeloženo:
Highroller
před 2 roky

Chápu, že vaše odpověď je určena kasinu, buďte si jisti, že nejsem zaměstnancem kasina 🙂. Proto nebudu mluvit jejich jménem.

Měli byste informovat přímo kasino. Přece jen může dojít k nějakému mylnému dojmu.

Jen jsem se snažil přijít na to, proč se vás kasino ptá na Paysafe, to je vše. Mějte prosím na paměti, že omezení způsobená německým zákonem o hazardních hrách mohou ovlivnit dostupné platební možnosti. Vše, co souvisí s bankovním účtem, je potřeba důkladně ověřit.

Automaticky přeloženo:
Highroller
před 2 roky

Ahoj!

Možná jim vyhrožuj těmito věcmi... https://www.advofin.at/projekte/online-casinos-de/ nebo také https://gluecksspielhero.at/ Možná to pomůže... uškodit to rozhodně může ne. .. lol

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Servus lidé,


Platin Casino je velmi pochybné kasino a nedoporučujeme tam hrát.


Byl jsem zadržen 3 týdny, ačkoli peníze již byly ztraceny.


preferuje hraní s renomovanými poskytovateli, jako je wunderino atd.


moje rada nyní ukončila můj letitý hlavní účet

Automaticky přeloženo:
Highroller
před 2 roky

Ahoj,

Nejsem si jistý, jestli rozumím tomu, co se stalo, ale zdá se, že jste ztratili rovnováhu v platinovém kasinu, mám pravdu?

Potřebuješ nějakou pomoc, zajímalo by mě?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj

Protože jsem z Německa, nevidím žádné recenze ani stížnosti na Platin Casino. Před 4 dny jsem požádal o výběr a od té doby jsem nic neslyšel. Nereagují na e-maily a zdá se, že neexistuje živý chat. Má někdo v poslední době nějakou špatnou zkušenost?

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před 3 měsíci

Ahoj, podle toho co sleduji jsem viděl, že i ostatní hráči měli v posledních dnech nějaké problémy, ale nakonec se to vyřešilo. Vidím, že čekáš 4 dny. Je to váš první výběr nebo jste měli nějaké úspěšné už dříve?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Dobrý den, ne, nebyl to můj první odběr, proto mě to překvapilo. Peníze mi byly na účtu včera, takže vše v pořádku.

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před 2 měsíci

Jsem rád, někdy stačí chvíli počkat a pokud víte, jak to tady funguje, někdy mohou hráči počítat s menším zpožděním.

Každopádně, když je vše vyřešeno, je to skvělé. Pokračujte v dobré práci. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Dobrý den, mám teď stejný problém. Chtějí doklad o Paysafe, ale zaplatil jsem okamžitým převodem (Apple Pay) a nyní nemohu vybrat. Může mi někdo pomoci? Už mají můj bankovní doklad a všechno, ale teď se už nekontaktují.

Automaticky přeloženo:
Murphy2106
před 2 týdny

Opravdu nechápu, proč by chtěli důkaz o Paysafe.

Použili jste ji někdy v tomto kasinu k vkladu?

Určitě zkuste v této věci kontaktovat podporu e-mailem a informujte nás o odpovědi, kterou dostanete, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ano, s Paysafe jsem již několikrát platil. Ale teď jsem zaplatil pomocí Apple Pay. co mám dělat? Smazat můj Paysafe účet a poslat mu potvrzení? Několikrát jsem jim psal, že jsem platil pomocí Apple Pay. 3 dny jsem nedostal odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Nyní přišla tato zpráva. Nemám ani kreditní kartu a tentokrát jsem neprováděl vklad pomocí Paysafe.


Váš čekající výběr ve výši 700 EUR byl zrušen.

Osobní zpráva od týmu zákaznické podpory: Nahrajte prosím výpis z kreditní karty jako důkaz vašich vkladů provedených prostřednictvím ApplePay Card. Ujistěte se prosím, že datum a čas vkladů do NAŠEHO kasina jsou viditelné. Kromě toho se prosím ujistěte, že je na výpisu vidět jméno a/nebo IBAN držitele kreditní karty. 2024-10-26 09:52:46 60 EUR Za účelem úplného ověření vašeho hráčského účtu pro budoucí vklady/výběry potřebujeme následující dokumenty: Abychom mohli ověřit vaši platební metodu PaySafe, žádáme vás, abyste nahráli potvrzení o vkladu Paysafe jako PDF do vašeho hráčského účtu. Chcete-li tak učinit, přejděte prosím na 'Transakce' v nabídce v horní části stránky a vyberte datum svého posledního vkladu. Poté kliknutím na modrou ikonu „Tiskárna" otevřete a uložte shrnutí transakce ve formátu PDF. Ujistěte se, že je viditelné vaše jméno, zákaznické číslo, adresa a vklad.

Automaticky přeloženo:
Murphy2106
před 2 týdny

V tomto případě bych opravdu doporučil, abyste podali stížnost zde s naším týmem. Tím vším vás provedou a udělají vše pro to, aby vám to pomohli vyřešit.

co říkáš?

Pokud byste do toho chtěli jít, klikněte na tento odkaz a vysvětlete tam celou situaci.

Dejte nám vědět, pokud potřebujete pomoc, a informujte nás o všech aktualizacích.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky