FórumDiskuze stížnostíVarovný podvod BETMASTER

Varovný podvod BETMASTER

před 3 roky od tyraxx
|
6782 zobrazení 20 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 3 roky

Na chvíli jsem si otevřel účet, dělám spoustu vkladů a výběrů, pro transakce a používám BTC kryptoměnu, nedávno jsem provedl vklad a chtěl vybrat, ale bohužel kasino mé žádosti o výběr odmítlo, pak se zeptali já za identifikační kartu, selfie s chatem na pozadí a potvrzení bitcoinových vkladů.

Poslal jsem, o co žádali, a po několika dnech mi přijde e-mail:


Ahoj!


Vezměte prosím na vědomí, že naše bezpečnostní oddělení našlo další vámi zaregistrované účty v našem systému. Všechny účty, které jste zaregistrovali, byly zablokovány z důvodu porušení pravidel naší služby.



V souladu s nařízeními budou všechny zjištěné účty trvale blokovány a dostupné prostředky propadnou.



V našem systému nemůžete otevřít žádný nový účet. Vezměte prosím na vědomí, že jakýkoli nový účet, který vytvoříte v našem systému, bude uzavřen a všechny prostředky budou ztraceny.


zavírají můj účet a nevracejí mi ani poslední vklad, jsem přesvědčen, že nemám více účtů a betmaster nemá žádné důkazy o tom, že mám více než jeden účet.


tímto způsobem můžete zavřít účet kohokoli, jen si přeji, aby betmaster poskytl jakýkoli důkaz, že mám více než jeden účet.


Nemohu poskytnout důkazy o datech transakcí, protože můj účet je uzavřen a nemám k němu přístup, hraji v mnoha kasinech a nepamatuji si přesné datum, kdy jsem provedl vklady.






Automaticky přeloženo:
tyraxx
před 3 roky
tímto způsobem můžete zavřít účet kohokoli, jen si přeji, aby betmaster poskytl jakýkoli důkaz, že mám více než jeden účet.

100% souhlasím. Když kasino zruší váš účet z důvodů více účtů, konfliktu IP adres atd., Mělo by vždy poskytnout důkaz, jinak by mohl kdykoli zrušit jakýkoli účet.

Na tomto fóru je také napsáno několik stížností na Betmaster, takže si začínám myslet, že na nich musí být něco podezřelého. Pokud jste tak dosud neučinili, odešlete prosím svou stížnost zde: https://casino.guru/complaints

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Výhry z automatů se k zůstatku nepřidávají. Koupil jsem mnoho bonusů (sladká Bonanza, candy rush atd.), zůstatek byl snížen, ale výhry z bonusů se k mému zůstatku neobjevily

Automaticky přeloženo:
Traianos1985
před 2 roky

Ahoj,

takže jste investovali do funkce buy-in a částka vyhraná z těchto nákupů ve hře chybí, že?

No, v tomto případě doporučuji udělat nějaké screenshoty, ale tady vidím problém, protože je potřeba udělat screenshoty těsně před každým nákupem ve hře a po skončení funkce, abyste demonstrovali rozdíl ve vaší bilanci.

Pokud se takový problém vyskytne, měli byste se ihned po prvním problému obrátit na live chat nebo podporu kasina. Udělal jsi to prosím?

Máte přístup ke své herní historii? Ty nákupy ve hře by tam měly být vidět, to vidím jako výchozí bod pro nějakou prvotní kontrolu.

Dejte mi vědět, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Je to dlouhý příběh. Když jsem dokončil sázení uvítacího bonusu, měl jsem bonusový zůstatek 5000 eur. když bylo sázení náhle dokončeno, zůstatek se snížil na 1000 eur skutečných peněz. Kontaktoval jsem zákaznickou podporu a řekli, že 1 000 je maximální částka pro výběr uvítacího bonusu. Řekl jsem ok, zapomeňte na dalších 4000, pojďme vybrat 1000. Všimněte si, že 1000 bylo jako skutečný zůstatek na mém účtu, ne jako bonusové peníze (mám snímek obrazovky). Moje první vklady byly přes revolut. Ze zákaznické podpory mi řekli, že výběr přes revolut není podporován a že musím provést vklad přes MasterCard, aby mohli tento problém vyřešit a mohli provést výběr přes revolut. Udělal jsem zálohu a kontaktoval zákazníka. Informovali mě, že proces řešení tohoto problému bude nějakou dobu trvat. Čekal jsem několik hodin. Všimněte si také, že v tomto okamžiku jsem neměl žádný aktivní bonus a zůstatek byly skutečné peníze. Během čekání jsem se rozhodl zahrát si automat. Koupil jsem nějaké bonusy a všiml jsem si, že při jejich nákupu byl zůstatek snížen, ale výhry z těchto bonusových nákupů nebyly připsány na můj účet. Kontaktoval jsem zákaznickou podporu, poslal jsem jim snímky obrazovky historie hry a oni tvrdili, že těch 1000 byly bonusové peníze a žádný skutečný zůstatek. Můžeš tomu věřit?? Před několika hodinami jsem s nimi mluvil o tom, jak je mohu vybrat, a nyní mi říkají, že to byly vítané bonusové peníze.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Mám snímky obrazovky z dialogu se zákaznickou podporou, ve kterém přiznávají, že jsem dokončil sázení na uvítací bonus a že 1000 byl zůstatek skutečných peněz.

Automaticky přeloženo:
Traianos1985
před 2 roky

Ahoj,

upřímně řečeno, obávám se, že sázení neznamená, že bonus skončil.

Zdá se mi, že to je případ, kdy bonus končí úspěšným výběrem.

Dostal jsem vaši stížnost a zdá se, že vám bylo uděleno více než 5,8 000 EUR v bonusových prostředcích.



Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, informovali mě ze zákaznické podpory, že to byla jejich chyba a připsali mi tuto částku na účet. Teď chci vidět, co se stane s odstoupením. Udělal jsem čtyři žádosti o výběr, každou 500 (protože to je maximální částka, kterou mohu vybrat za čas). Za každou žádost si účtují 25 eur. Maximální částka výběru za den je 2000.

Automaticky přeloženo:
Traianos1985
před 2 roky

Dobře, teď je to docela matoucí.

Každopádně, pokud je maximální denní částka výběru nastavena na 2000 €, proč zasílat 4x 500 €?

Co mi uniklo, prosím?


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Protože maximální částka, kterou můžete vybrat najednou, je 500. Maximální částka, kterou můžete vybrat za jeden den, je 2000.

Automaticky přeloženo:
Traianos1985
před 2 roky

Nemůžu si pomoct, tento "jednorázový" limit mi nedává smysl, zvlášť když je každý výběr zpoplatněn 25€.

Neřekl bych, že toto je běžné množství. Jakou platební metodu jste si prosím vybrali?



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Provedl jsem vklad přes Skrill a výběr také přes Skrill

Automaticky přeloženo:
Traianos1985
před 2 roky

Děkuji, v jakém stavu jsou dnes vaše výběry? Nějaký vývoj, prosím?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nejstrašnější projekt, odmítli vybrat finanční prostředky s odkazem na četné registrace, ale udělali to po měsíci vyžádání dokumentů, protože pokud by to byla pravda, ukázalo se to po absolvování standardního ověření, ale požadovali dokumenty za celý měsíc a poté jednoduše zablokovali účet, v tomto projektu nehrajte

Automaticky přeloženo:
fanatkisha
před rokem

Doufám , že Vám Branislav s reklamací pomůže . Kasino obvykle projevuje zájem řešit stížnosti obecně.

Můžete poradit, zda jste prošli ověřením nebo jste byli přistiženi v kruhu poskytování dokumentů? 🤔

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Samozřejmě, a prošel jsem to téměř 30 dní! Byl jsem požádán o spoustu dodatečných fotek, které jsem vše poskytl a poté mi zablokovali účet, protože jak se říká "Pro četné registrace" Pokud by to byla pravda, bylo by to jasné na standardní kontrole a chci všimněte si, že jsem aktivně hrál v kasinu po celou dobu ověřování a mohl jsem kdykoli přijít o finanční prostředky, ale nestalo se tak

Automaticky přeloženo:
fanatkisha
před rokem

Nyní jsem docela zmaten, protože jsem ve stížnosti našel tuto informaci: „ Neprošel jsem standardním ověřovacím postupem , dodal jsem velké množství dalších dokumentů, není jasné, proč se to tehdy všechno dělalo"

Taková situace by každopádně jistě vyžadovala v první řadě nějaké vysvětlení poskytnuté kasinem. na to si počkám.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Omlouvám se, nejsem zvyklý vysvětlovat v angličtině, chtěl jsem říct, úspěšně jsem prošel standardním ověřením a po něm jsem složil dodatečné, kde jsem uvedl mnoho různých fotografií

Automaticky přeloženo:
fanatkisha
před rokem

Aha, rozumím - děkuji za vysvětlení.

Zdá se tedy, že kasino by mělo poskytnout slušný důvod pro tyto překážky, kterým čelíte. Pojďme se podívat, co na to kasino říká.

Držím vám palce 🤞🤞🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Když vidíte kasina a ignorujete své webové stránky a vaše odvolání, myslím, že jsou to podvodníci, o tom nemůže být pochyb

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky