FórumDiskuze stížnostíUživatel zablokován Mystake

Uživatel zablokován Mystake

před 2 roky od agustinzegarraZ
|
5718 zobrazení 13 odpovědí |
|
před 2 roky

Dobrý den, chtěl bych Vám sdělit, že můj účet Mystake byl zablokován po provedení výběru, který nikdy nedorazil, můj účet je ověřený, peníze vložené na účet byly přes binance, rád bych znal odpověď, proč tomu tak je a pokud již existuje řešení, byla to první transakce ve výši 80 dolarů

Automaticky přeloženo:
agustinzegarraZ
před 2 roky

Ahoj,

Je mi líto, ale nemohu vám sdělit důvod, možná je váš účet nyní předmětem vyšetřování. Zeptal bych se kasina. Pokud vám někdo zavřel účet, měl by vám být sdělen důvod.

Bylo vloženo 80 $, prosím?

Každopádně se zkuste zeptat jejich živého chatu nebo použijte tento e-mail: Support@Mystake.Com

Toto je slušné kasino, takže očekávám, že dostanete nějaké vysvětlení.

Dejte nám vědět, co jste se naučili.


Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobré ráno, pokud je toto e-mail: support@mystake.com, poslal jsem e-mail před 5 dny a stále jsem neobdržel odpověď, potvrďte, zda je e-mail správný, a mohu vám vysvětlit, jak mohu požádat o živý chat , ocenil bych to

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
agustinzegarraZ
před 2 roky

Ahoj,

Bohužel jsem si myslel, že vám tento e-mail moc nepomůže.

Pro vstup do chatu stačí kliknout na modrý symbol "zprávy" v pravém dolním rohu a vyplnit formulář pro zahájení chatu:

file

Dejte mi prosím vědět, jestli se vám podařilo spojit se s personálem.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, podařilo se mi je kontaktovat a říct jim a oni mi řekli, ať počkám, až mi odpoví jejich skupina podpory, takže budu muset počkat, každopádně moc děkuji

Automaticky přeloženo:
agustinzegarraZ
před 2 roky

Ahoj,

to je dobré.

Pokud budete mít problém, vraťte se sem a dejte nám vědět. Doufám, že to bude v pořádku. 😉

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, obracím se na Vás znovu, zda mi můžete pomoci s tímto stále nevyřešeným problémem, již 6 měsíců mi neustále říkáte, že Váš tým se chystá ověřit můj problém, abych byl trpělivý, ale bylo to 6. měsíce! Jak věci jdou Preferuji vrácení peněz ve výši 20 USD

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
agustinzegarraZ
před 2 roky

Pokud váš problém přetrvává i po 6 měsících, uvažovali jste o podání stížnosti na našem webu?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Zvážil jsem to, když podám stížnost, jak to pomůže mému případu?

Automaticky přeloženo:
agustinzegarraZ
před 2 roky

No, bez stížnosti není případ.

Tento proces je poměrně jednoduchý, pokud potřebujete pomoc – jako věřím, že nyní ano, odešlete stížnost zde a bude k ní přidělen člen našeho týmu pro stížnosti, který se pokusí záležitost prošetřit. Pokud stížnost nepodáte, nebudou podniknuty žádné kroky. Vezměte prosím na vědomí, že toto je fórum, pouze si zde povídáme, neřešíme žádné stížnosti. 🙂


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý den, mně také, můj účet byl také bezdůvodně zablokován


Automaticky přeloženo:
Vdc_28
před 9 měsíci

Zdravím a děkuji za příspěvek. Viděl jsem, že jste zde zahájili stížnost s naším týmem, což bylo opravdu moudré. Určitě udělají maximum, aby vám pomohli, jak jen mohou. Není to samozřejmě zcela v jejich rukou, protože kasino potřebuje projevit svou vůli, řekl bych, spolupracovat. Z vaší stížnosti chápu, že vám nikdo nevysvětlil, proč vlastně zablokoval váš účet. Dalo by se říci, že by to od podpory nebylo příliš zodpovědné, i když je to poměrně často způsob, jakým online kasina fungují, kdykoli dojde k dodatečným kontrolám nebo nějakému vyšetřování. V tuto chvíli bohužel není co dělat, jen čekat na aktualizace od našeho týmu stížností, nebo dokonce, doufejme, od kasina. Pokud máte nějaké nové informace k případu, dejte nám prosím vědět 🙏.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Ahoj Romi, chtěl jsem vědět, jestli bys mi mohl pomoci, už je to 6 měsíců a stále mi nepřišly aktualizace z kasina, co mohu dělat? Zamítli jste moji stížnost, protože se týkala sportovního sázení. Ale všechny mé výhry měly být legální. Vsadím se, že nerozumím. Pomoz mi

Automaticky přeloženo:
Vdc_28
před 6 měsíci

Ahoj. Je nám líto, že jsme vaši stížnost museli zamítnout. Zatím nemáme pobočku zabývající se sportovním sázením, ale mohu doporučit tři webové stránky, které se zabývají:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Doufám, že vám budou moci pomoci s vaším problémem. Pochopte prosím, že bychom vám nedokázali správně poradit, protože nemáme dostatečný přehled o sportovním sázení a nedokázali bychom kvalifikovaně posoudit všechna pro a proti.

Dejte nám prosím vědět, zda jste schopni najít nějaké řešení vašeho případu.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky