Ahoj,
Je mi líto, že máte po výhře problémy. Myslím, že je správné, že jste podali stížnost, a viděl jsem, že aktualizace a informace potřebné pro ni přicházely také od vás.
Bohužel, pravidlo maximální sázky je ve skutečnosti průmyslovým standardem, stejně jako skutečnost, že kasino má právo zabavit hráčovy výhry z bonusové hry po porušení tohoto pravidla. Na druhou stranu si myslíme, že toto pravidlo by mělo být vynuceno na softwarové úrovni, že software nebo web kasina by hráčům neměly dovolit vsadit vyšší sázky, než je limit. Také si myslíme, že kasina by měla hráčům zabránit v náhodném porušení Bonusových podmínek – jako je vaše maximální sázka, nebo v něčem jiném, co by mohlo ohrozit peníze na jejich hráčských účtech.
Z mého pohledu by navíc maximální velikosti sázek měly být jasně zobrazeny, ideálně v lobby kasina nebo přímo ve hrách.
Ale zatím můžeme jen čekat a čekat na to nejlepší.
Doufám, že nás budete i nadále informovat o průběhu stížnosti . Přeji Vám hodně štěstí.
Hey,
I'm sorry you're having problems after winning. I think it's right that you filed a complaint, and I saw that updates and information needed for the it came from you as well.
Unfortunatelly, the max bet rule is, in fact, an industry standard, just as the fact that a casino has the right to seize the player's winnings from bonus play after breaking this rule. On the other hand, we think that this rule should be enforced at software level, that the casino´s software or website shouldn´t let players place higher bets than the limit. Also we think, that casinos' should prevent players from accidentally breaking the Bonus T&Cs- like your max bet, or doing anything else that might jeopardize the money in their player accounts.
Additionally, from my point of view, the max bet sizes should be clearly displayed, ideally in the casino lobby or directly in the games.
But for now, we can only wait and wait for the best.
I hope you will continue to update us on the progress of the complaint. I wish you good luck.
Automaticky přeloženo: