Ahoj. Jak vidíte, změnil jsem vaše uživatelské jméno/login na vaši žádost. Nezapomeňte se přihlásit pomocí nového přihlašovacího jména 😉.
Aby byly vaše stížnosti soukromé, jak byste chtěli, abychom to udělali, musíte ve skutečnosti odeslat žádost našemu týmu pro stížnosti. Tentokrát jsem to udělal za vás a oni učiní rozhovory ve stížnostech soukromými. My to tak vlastně děláme, protože chceme být transparentní a zároveň umožnit ostatním členům komunity poučit se z vývoje všech stížností. Stížnosti jsou užitečným zdrojem informací při výběru vhodného a zodpovědného kasina.
Doufám, že jsem vám pomohl s vašimi požadavky.
Hello. As you can see, I have changed your user name/login, as per your request. Do not forget to sign in with the new login 😉.
To make your complaints private, as you would like us to do, you actually have to send a request to our complaint team. This time I have done that for you, and they will make the conversations in the complaints private. We actually do it this way, because we want to be transparent and at the same time allow other members of the community to learn from the development of all complaints. The complaints are a useful source of information in choosing a suitable and responsible casino.
Hope I have helped you with your requests.
Automaticky přeloženo: