FórumDiskuze stížnostíÚčet iGame pozastaven

Účet iGame pozastaven

před 4 roky od Whitelighter
|
6362 zobrazení 6 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 4 roky

Na casino.guru se říká, že iGame přijímá hráče z Velké Británie, ale když jsem se zaregistroval, v seznamu zemí nebyla možnost Anglie, Velké Británie nebo GB, takže jsem místo toho vybral Jersey. Udělal jsem vklad dostal bonus a hrál. Nakonec jsem při hraní přišel o své prostředky, ale další den, kdy jsem se pokusil přihlásit, jsem obdržel e-mail, v němž jsem uvedl, že můj účet byl pozastaven kvůli nesprávným registračním údajům. Když jsem kontaktoval zákaznickou podporu a vysvětlil mi to, řekli mi, že nepřijímají hráče z Velké Británie. Kdybych to věděl, vklad by nebyl proveden. Na jejich domovské stránce ani v podmínkách neříká, že hráči ve Velké Británii mají zakázáno hrát na tomto webu. Určitě to musí být někde uvedeno, aby se britským hráčům zabránilo v registraci tímto způsobem. To zjistíte až poté, co přijmou váš vklad. To by mohlo být velmi chaotické, kdybych vyhrál hodně peněz.

Upraveno autorem před 4 roky
Automaticky přeloženo:
Whitelighter
před 4 roky

Mým návrhem je, že na jakémkoli online kasinu, které provozujete, byste si nikdy neměli založit účet, pokud nejste schopni poskytnout svou skutečnou adresu mobilního telefonu a cokoli vám kasino žádá, a také byste neměli používat službu vpn, pokud nemáte povolení z kasina. Mít dobrou: D

Automaticky přeloženo:
Whitelighter
před 4 roky

Je mi líto, že informace, které jste našli na našem webu, nebyly správné. I když se snažíme udržovat naše informace aktuální, je nemožné aktualizovat kolem 2400 kasin každý den. Je možné, že britští hráči byli zvyklí, ale už nejsou.
Protože jste o sobě neposkytli správné informace (uvedli jste Jersey místo Velké Británie), obávám se, že kasino má právo zrušit váš účet. Abych byl upřímný, máte štěstí, že jste si to neuvědomili ve chvíli, kdy jste na svém účtu čekali na výběr za XXX kil. Budu také informovat náš tým, abych aktualizoval informace o iGame na našem webu. Děkujeme, že jsem nám dali vědět!

Automaticky přeloženo:
Whitelighter
před 4 roky

2 důležité věci, můj příteli: kdykoli nemůžete najít svou zemi v seznamu zemí při registraci, můžete si být stoprocentně jisti, že hráči z vaší země na tomto webu nemohou hrát. neexistuje jiné vysvětlení. druhý při registraci nikdy neuvádí nepravdivé informace. zdá se, že jste v online hazardních hrách docela nová, takže mi prosím dejte vůbec nejdůležitější radu.

vždy si přečtěte smluvní podmínky + bonusové podmínky shora dolů, abyste mohli vložit do nového kasina !!! Nevěřili byste, jak stinná jsou pravidla některých kasin.

Na zdraví

Automaticky přeloženo:
vomvom12
před 4 roky

Chtěl bych přidat nejdůležitější radu: Přečtěte si recenze na webu Casino Guru a vyhněte se kasinům se špatným hodnocením :-D

Automaticky přeloženo:
před 4 roky

V recenzi není žádná adresa kasina. To je nejdůležitější skutečnost IMO. Jen jsem je vystopoval ve své kanceláři a donutil je, aby zaplatili. Pravděpodobně to bude banda geeků nebo boků.

Automaticky přeloženo:
Whitelighter
před 4 roky

V případě, že nemůžu najít místo, ověřím si to u kasina v chatu nebo e-mailu a poté si otevřu účet.

Pokud zadáte nepravdivá data, je to prakticky ztráta času. Samozřejmě je nebudete moci sbírat!

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu