Na casino.guru se říká, že iGame přijímá hráče z Velké Británie, ale když jsem se zaregistroval, v seznamu zemí nebyla možnost Anglie, Velké Británie nebo GB, takže jsem místo toho vybral Jersey. Udělal jsem vklad dostal bonus a hrál. Nakonec jsem při hraní přišel o své prostředky, ale další den, kdy jsem se pokusil přihlásit, jsem obdržel e-mail, v němž jsem uvedl, že můj účet byl pozastaven kvůli nesprávným registračním údajům. Když jsem kontaktoval zákaznickou podporu a vysvětlil mi to, řekli mi, že nepřijímají hráče z Velké Británie. Kdybych to věděl, vklad by nebyl proveden. Na jejich domovské stránce ani v podmínkách neříká, že hráči ve Velké Británii mají zakázáno hrát na tomto webu. Určitě to musí být někde uvedeno, aby se britským hráčům zabránilo v registraci tímto způsobem. To zjistíte až poté, co přijmou váš vklad. To by mohlo být velmi chaotické, kdybych vyhrál hodně peněz.
On casino.guru it says iGame accepts UK players but when I registered there was not an option England, UK or GB in there country list so I picked Jersey instead. I made a deposit got a bonus and played. I eventually lost my funds whilst playing but the next day when I tried to log in I received an email saying my account was suspended due to registration details being false. When I contacted customer support to explain this they told me they do not accept players from the UK. If I would have known this then the deposit would not have been made. It does not say anywhere on their homepage or in the terms and conditions that players in the UK are prohibited from playing on this site. Surely this must be stated somewhere to stop UK players from registering this way. You only find this out once they take your deposit. This could have got very messy if I had won a lot money.