Vložil jsem přes $ 500 NZ jako obvykle, když hraji na Vulkanvegas.
Hra, kterou jsem hrál, měla technickou závadu, o které jsem v tu chvíli nevěděl, co to bylo, během mé herní relace se na obrazovce několikrát objevila chyba a kotouče se otáčely, pak se zastavily a pokračovaly, dokud jsem neobnovil stránku.
Vyzkoušel jsem 2 různá zařízení, pokud to byl můj mobilní telefon. Hra stále selhala. Vymazal jsem mezipaměť a historii, jak mi bylo doporučeno dříve.
To samé ráno jsem se pokusil kontaktovat živý chat, ale bez úspěchu. Ten večer jsem se konečně dostal do kontaktu s členkou týmu a ona mi vůbec nepomohla. Nemohla mi odpovědět ani mě nasměrovat správným směrem, chvíli jsem hrál od 8:00 do 6:00 a pak mě požádala, abych poslal ID kola každého zatočení, které by bylo hodně přes 3000- 5000 otočení. Děláš si ze mě srandu!?
Ne, nedostal jsem žádný snímek obrazovky ani formu důkazu, protože nezaznamenávám všechny své herní relace.
Nedostatek zákaznických služeb, které jsem dostal od člena týmu, byl nepřijatelný. co s tím mám dělat? Dá se něco dělat nebo to prostě nebyl můj den?? Teď jsem kvůli tomu přišel o celou výplatu
I deposited over $500 NZ as I usually do when I play at Vulkanvegas.
The game I played had a technical glitch to which I did not know what that was at the time, an Error appeared on screen multiple times throughout my game session and the reels were spinning then would stop then carry on spinning till I refreshed the page.
I tried 2 different devices incase it was my mobile phone lagging. The game was still glitching. I cleared my cache and history as I'd been advised to do prior.
I attempted to contact live chat that same morning to no avail. I finally got in touch with a team member that evening and she was no help at all. She couldn't give me an answer or point me in the right direction, I'd been playing for awhile, from 8am to 6am and she then asked for me to send then Round ID of every spin which would have been well over 3000-5000 spins. Are you kidding me!?
No I did not get any screenshot or form of evidence as I do not record all of my game sessions.
The lack of customer service I got from the team member was unacceptable. What do I do about this? Is there anything I can do or was it just not my day?? I have now lost on a whole paycheck because of it