FórumDiskuze stížnostíTechnická závada Vulkanvegas

Technická závada Vulkanvegas

před rokem od Sm_13
|
1649 zobrazení 1 odpověď |
|
Přidat příspěvek
před rokem

Vložil jsem přes $ 500 NZ jako obvykle, když hraji na Vulkanvegas.


Hra, kterou jsem hrál, měla technickou závadu, o které jsem v tu chvíli nevěděl, co to bylo, během mé herní relace se na obrazovce několikrát objevila chyba a kotouče se otáčely, pak se zastavily a pokračovaly, dokud jsem neobnovil stránku.


Vyzkoušel jsem 2 různá zařízení, pokud to byl můj mobilní telefon. Hra stále selhala. Vymazal jsem mezipaměť a historii, jak mi bylo doporučeno dříve.


To samé ráno jsem se pokusil kontaktovat živý chat, ale bez úspěchu. Ten večer jsem se konečně dostal do kontaktu s členkou týmu a ona mi vůbec nepomohla. Nemohla mi odpovědět ani mě nasměrovat správným směrem, chvíli jsem hrál od 8:00 do 6:00 a pak mě požádala, abych poslal ID kola každého zatočení, které by bylo hodně přes 3000- 5000 otočení. Děláš si ze mě srandu!?


Ne, nedostal jsem žádný snímek obrazovky ani formu důkazu, protože nezaznamenávám všechny své herní relace.


Nedostatek zákaznických služeb, které jsem dostal od člena týmu, byl nepřijatelný. co s tím mám dělat? Dá se něco dělat nebo to prostě nebyl můj den?? Teď jsem kvůli tomu přišel o celou výplatu


Automaticky přeloženo:
Sm_13
před rokem

Ahoj,

Je mi líto, že v případě potřeby nebyl živý chat po ruce. Osobně bych vzal tuto zkušenost jako příklad. Pokud něco takového zažijete a nedokážete problém vyřešit sami vymazáním cookies, výměnou zařízení a podobně, přestaňte hrát – vaše možná výhra může být ohrožena. Můžete začít nahrávat relaci, ale nedával bych tomu mnoho otočení. Jedno ze standardních pravidel kasina říká, že když dojde k závadě, hráč musí okamžitě informovat kasino o další radu a všechny takové výhry nebudou vyplaceny, protože kasino nenese odpovědnost za technické problémy. To je obvyklé.

Řekl bych, že provozovatel chatu by se měl o věc více zajímat a poskytnout potřebné informace. Hráli jste poměrně dlouho, takže předpokládám, že se kasino může alespoň zeptat poskytovatele hry na možnou závadu, aby se ujistilo, že se to nebude opakovat, a zkontroluje vaši herní historii.

No, nejsem si jistý, jestli můžeme být v tuto chvíli k něčemu, navrhoval bych podat stížnost na kasino, ale to vyžaduje jakýkoli důkaz.

Neváhejte se dozvědět o reklamačním procesu zde .

Dejte mi prosím vědět, co si o tom nápadu myslíte.



Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky