FórumDiskuze stížnostíSunrise Slots Casino

Sunrise Slots Casino

před 9 měsíci od JaydedLady73
|
2181 zobrazení 19 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 9 měsíci

Právě jsem začal hrát online hazardní hry, protože mi o tom vyprávěli moje dcera a její přítel. Narazil jsem na Sunrise Slots a začal jsem tam hrát. Měl jsem jednu malou částku, nejprve jsem se rozhodl vyplatit, zrušili to dvakrát, co se stalo, a nakonec jsem čekal den a půl, než jsem zjistil, že to muselo být minimálně 100 $. Hrál jsem dál a dostal jsem se na 100 dolarů. A o dva dny později stále čekám! Proč?

Automaticky přeloženo:
JaydedLady73
před 9 měsíci

Ověřili jste svůj účet? Chápu vaši frustraci, protože mám své peníze také v držení kasina… $5404, které jsem vyhrál před dvěma týdny…. Chtějí mi dát běh a platit mi splátky. Díky této noční můře jsem se však naučil, že často musíte vyplnit ověřovací dokumenty a počkat několik dní, než bude platba zpracována v závislosti na vašem způsobu platby. Ujistěte se, že kontaktujte zákaznický servis a vyjasněte si jakékoli dotazy. Dva dny ale nejsou moc dlouho, takže doufám, že peníze dostanete!

Automaticky přeloženo:
Goldenretrieverdad
před 9 měsíci

Udělal jsem to byla první věc, kterou jsem udělal

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Právě jsem začal hrát online hazardní hry, protože mi o tom vyprávěli moje dcera a její přítel. Narazil jsem na Sunrise Slots a začal jsem tam hrát. Měl jsem jednu malou částku, nejprve jsem se rozhodl vyplatit, zrušili to dvakrát, co se stalo, a nakonec jsem čekal den a půl, než jsem zjistil, že to muselo být minimálně 100 $. Hrál jsem dál a dostal jsem se na 100 dolarů. A o dva dny později stále čekám! Proč?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Pokud mohu říci a na základě stížností hráčů a zkušeností, toto kasino je jen bolestně pomalé.

Přesvědčte se sami:

uživatelské recenze 👈

stížnosti 👈 I

I když jsem viděl vaši vlastní stížnost, nerad si všimnu, že během prvních dvou týdnů můžeme udělat jen málo. Tak doufám, že peníze dostanete dříve a bez našeho zásahu 🙏


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Takže Sunrise Slots nejen že zrušil mé první dvě žádosti o výběr, ale bude to trvat měsíc, než dostanu peníze?!

V žádném případě by to v pekle nemělo trvat tak dlouho!!!

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ověřili jste svůj účet? Chápu vaši frustraci, protože mám své peníze také v držení kasina… $5404, které jsem vyhrál před dvěma týdny…. Chtějí mi dát běh a platit mi splátky. Díky této noční můře jsem se však naučil, že často musíte vyplnit ověřovací dokumenty a počkat několik dní, než bude platba zpracována v závislosti na vašem způsobu platby. Ujistěte se, že kontaktujte zákaznický servis a vyjasněte si jakékoli dotazy. Dva dny ale nejsou moc dlouho, takže doufám, že peníze dostanete!

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Uznáváme dva týdny jako hranici, po jejímž překročení by měl být hráč podporován, bez ohledu na to, co kasino tvrdí. Možná máte zájem podat stížnost také?

Pokud se chcete dozvědět více, přečtěte si tento článek 👈.

Nebo mi dejte vědět, zda vám mohu pomoci s rozhodováním?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Nejen, že jsou hrubí a pomalí, ale pokud jste o to požádali, nemůžete nic dělat s ničím, co vám dají, pokud nejdříve neprovedete vklad. Vím jen, že jsem se tam jednoho dne pokoušel hrát a bylo tam napsáno, že protože máte nevyřízenou žádost o výběr, nemohu hrát. A pořád po mně chtějí, abych si přečetl podmínky, které jsem už udělal a nic z toho jsem tam nečetl.

Možná jen potřebují dohnat dobu. To si myslím, že musí udělat

Automaticky přeloženo:
JaydedLady73
před 9 měsíci

No, protože kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběru, bude nutné se v tomto případě obrnit trpělivostí. Nezapomeňte neustále kontrolovat, co se děje s vašimi výběry.

Nicméně jsem neslyšel, že nemůžete hrát, když čekáte na výběr. Ptali jste se na živém chatu, proč tomu tak je?

Každopádně jak jsem řekl, budeme muset být trpěliví a pevně věřím, že peníze dostanete dříve než ve zmiňované době.

Pokud máte nějaké novinky, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Teď už to bylo schváleno, jen musím počkat, až mi jejich dodavatel třetí strany zaplatí peníze, myslím, že až se rozhodnou,

Automaticky přeloženo:
JaydedLady73
před 9 měsíci

Tak jsem rád alespoň za nějakou aktualizaci. Počkáme, až přijdou peníze.

Mohl byste tuto skutečnost přidat ke své stížnosti Kristině? Určitě by ráda věděla, že jste se posunuli dál.

Stačí kliknout na tento odkaz a informovat ji o situaci.

Děkuji a budu se těšit na další pozitivní zprávy. 😊

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Problém je téměř vyřešen. Mám pouze jednu další platbu ve výši 909 USD, která má být odeslána zítra, a poté budu plně zaplacena. Budu vás aktualizovat.

Automaticky přeloženo:
Goldenretrieverdad
před 9 měsíci

Jsem tak rád, že to slyším, doufám, že přijdete znovu s pozitivními zprávami, jako jste přišli nyní.

Budu čekat. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Stále čekám, až se mi ozvou nebo dostanu své peníze.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Tento problém byl vyřešen. Nedovolí mi mít žádné další bonusy, ale alespoň jsem dostal své peníze. Děkujeme za vaši pomoc kasino guru. Jak jsem slíbil, chtěl jsem vás celou cestu aktualizovat.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Stále čekám, až se mi ozvou nebo dostanu své peníze.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý den, určitě by bylo dobré aktualizovat vaši stížnost v případě, že od kasina nedostanete žádnou odpověď, aby náš tým mohl zasáhnout a pokusit se vám pomoci. Naposledy jsme o vás mluvili před 3 dny. Zkusili jste požádat o podporu nebo live chat, jak probíhá výběr?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Tento problém byl vyřešen. Nedovolí mi mít žádné další bonusy, ale alespoň jsem dostal své peníze. Děkujeme za vaši pomoc kasino guru. Jak jsem slíbil, chtěl jsem vás celou cestu aktualizovat.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Perfektní, takže to je nakonec nejdůležitější, že jste dostali své peníze.

Pokud jde o bonusy, věřím, že vám to nebude vadit, nebo se mýlím? Hrajete s nimi rádi a raději byste si našli jiné kasino?

Nemáš zač a doufám, že se ti bude v budoucnu dařit. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Neustále jsem jim psal e-maily nebo používal jejich live chat a buď jsem nedostal žádnou odpověď, nebo to samé je, že záleží na tom, kdy se jejich dodavatel třetí strany rozhodne, nebo kdy se k tomu dostanou, když dostanu své peníze.

Stále čekám tak trpělivě, jak je to jen možné, ale to je trochu směšné, zvláště když uvážím, že jsem se rozhodl udělat bitcoiny, protože to mělo být rychlejší. Myslel jsem, že to bude většina ostatních kasin, aby to vypadalo, že je to mnohem lepší řešení, a pak jsou tu problémy jako tento

Automaticky přeloženo:
JaydedLady73
před 8 měsíci

Řekl bych, že je to úplně směšné. Normálně jsou kryptopřevody považovány za nejrychlejší, takže je opravdu bolestné vidět je tak zpožděné. Ačkoli chápu, že poskytovatelé plateb jsou s největší pravděpodobností daleko mimo každodenní dosah kasina, to nic nemění na skutečnosti, že to trvá příliš dlouho.

Možná vám byla navržena alternativa? 🤔

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ne, jen mi říkají tolika slovy, že to dostanu, až to dostanu

Automaticky přeloženo:
JaydedLady73
před 8 měsíci

Fakt super,..

Myslíte si, že můžete sami navrhnout jiný způsob platby? Vím, jak blbě to zní, ale i tak by to možná stálo za pokus.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky