Strávil jsem asi hodinu hovorem s oddělením stížností, protože to je přesně zpráva, kterou jsem od vás očekával, takže jsem si chtěl být plně vědom důkazů, které jsme od vás a od kasina obdrželi v tomto případě: https: //casino.guru/joka-room-casino-player-s-winnings-were-confiscated-
Poslali jste nám svou herní historii, která byla naprosto v pořádku, ale přidali jste jeden sloupec navíc, který ukazuje, jak by měla zůstatek podle vašeho názoru vypadat - to byl váš hlavní důkaz proti kasinu. Poté jste nám poslali konverzaci mezi vámi a podporou kasina, která potvrzuje, že jste po ztrátě vkladu požádali o bonus.
Vložili jste 100, ztratili jste 100. Poté jste požádali o podporu v kasinu o bonus ( to je dokonce součástí vašich vlastních důkazů a kasino nám poslalo přesně stejnou konverzaci). Máš bonus 50, vyhrál jsi z toho tisíce. Pak jste se pokusili vše stáhnout, ale maximum. výhra z bonusu byla nastavena na 200. Nemohli jste ji spolknout, takže jste přišli s vaším příběhem. Kromě toho jste v Excelu vylepšili svou herní historii, abyste nám ukázali, „jak by vypadala historie hazardních her, POKUD ZÍSKÁTE BONUS PŘED VKLADEM, a ne poté".
Také jste tvrdili, že bonus, který jste obdrželi, byl vkladový bonus. Kasino má 40x sázku na vkladové bonusy a 50x na vkladové bonusy. Důkazy jasně ukazují, že váš bonus měl 50x požadavek na sázení, takže nemáte šanci, abyste bonus dostali ze svého vkladu.
Poslali jste nám dokonce e-mail, který říká:
"Důkazy, které mám, uvidí v Austrálii uzavřenou místnost joka a kasinového gurua." Tak proč jste nám neposílali důkazy místo vylepšeného listu Excelu a konverzace potvrzující, že kasino je v pořádku bez bonusu bez vkladu? Zajímalo by mě také, co vám australské úřady řeknou, když si uvědomí, že hrajete v kasinu, které funguje bez licence ...
Toto chování je znechuceno a nenechám vás obviňovat nás z vlastní viny! Takže se snažíte tvrdit, že jsme nezobrazili všechny zprávy? Dobře, ukážu vám něco. Veřejné prostředky viditelné pro všechny 😉
I spent about an hour on a call with the Complaints department, because this is exactly the message that I was expecting from you so I wanted to be fully aware of the evidence that we received from you and from the casino about this case: https://casino.guru/joka-room-casino-player-s-winnings-were-confiscated-
You sent us your gaming history that was perfectly fine, but you added one extra column showing "how the balance should look like according to your opinion" - that was your main evidence against the casino. Then you sent us a conversation between you and the casino support confirming that you requested a bonus after you lost your deposit.
You deposited 100, you lost 100. Then you asked the casino support for a bonus (that's even included in your own evidence and the casino sent us exactly the same conversation). You got a bonus of 50, you won thousands out of it. Then you tried to withdraw it all, but the max. win from the bonus was set to 200. You couldn't swallow it so you came up with your story. Moreover, you tweaked your gaming history in Excel to show us "how the gambling history would look like IF YOU RECEIVED THE BONUS BEFORE THE DEPOSIT and not after".
You also claimed that the bonus that you received was a deposit bonus. The casino has 40x wagering requirement on deposit bonuses and 50x on no deposit bonuses. The evidence clearly shows that your bonus had 50x wagering requirement so there's no chance you received the bonus on your deposit.
You even sent us an email saying that:
"The evidence I have will see joka room and casino guru shut down in Australia." Then why didn't you send us the evidence instead of the tweaked Excel sheet and a conversation confirming that the casino is right with the no deposit bonus? I'm also wondering what the Australian authorities will tell you when they realise that you play in a casino that operates without any license...
I'm disgusted by this behaviour and I'm not going to let you blame us for your own fault! So you're trying to claim that we didn't display all the messages? Well, let me show you something. Public means visible to all 😉
Upraveno autorem před 4 roky
Automaticky přeloženo: