FórumDiskuze stížnostíStěžuji si na ledové kasino na odblokování mého účtu.

Stěžuji si na ledové kasino na odblokování mého účtu.

před rokem od lorenzomateo193
|
3010 zobrazení 15 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem

Ice casino bylo zablokováno můj účet a je plně ověřeno a mám spoustu záznamů o výhrách o výběrech a vkladech, které jsem provedl, a na mém účtu zbývá několik zůstatků... stěžuji si, že důvodem, proč mě blokují, je vícenásobný účet.. ale nestačí to z důvodu, proč zablokovali můj účet a je plně ověřen... prosím chci svůj účet zpět... pls odblokovali můj účet

Automaticky přeloženo:
lorenzomateo193
před rokem

Podejte stížnost kasino guru, jsou vždy ochotni pomoci.

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před rokem

Doufám, že kasino guru mi v tomto případě pomůže...

Automaticky přeloženo:
lorenzomateo193
před rokem

Stížnost můžete podat zde: https://casino.guru/complaints


Nezapomeňte jasně vysvětlit svou situaci

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před rokem

Ahoj,

děkuji za laskavou pomoc, vidím, že stížnost již byla podána 👍.

Vysoce ceněné! 🌟

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ice casino bylo zablokováno můj účet a je plně ověřeno a mám spoustu záznamů o výhrách o výběrech a vkladech, které jsem provedl, a na mém účtu zbývá několik zůstatků... stěžuji si, že důvodem, proč mě blokují, je vícenásobný účet.. ale nestačí to z důvodu, proč zablokovali můj účet a je plně ověřen... prosím chci svůj účet zpět... pls odblokovali můj účet

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

zkus se uklidnit, prosím. Tým pro stížnosti se tím bude zabývat.

Vezměte prosím na vědomí, že je docela nerozumné registrovat více než jeden účet, protože můžete vidět, že jde o porušení podmínek a podmínek. Ke hraní v kasinu používejte vždy pouze jeden účet, takže si můžete ušetřit takové nepříjemné zážitky 🙏.

Jde hlavně o to, zda jste porušením tohoto pravidla získali nebo nezískali nějakou nespravedlivou výhodu oproti kasinu, to se tým pokusí zjistit.

V minulosti bylo toto specifické pravidlo vytvořeno na ochranu kasina před lovci bonusů, ale běžně se používá i proti příležitostným hráčům, více o tom čtěte zde .

Dovolte mi zde citovat:

" Poznámka: Nevytvářejte si prosím více než 1 účet v 1 kasinu! Stejně nikdy nedostanete zaplaceno a můžete kasino naštvat a v budoucnu může přestat dávat tento bonus. Když jsem se zeptal manažerů přidružených společností, proč ne Nechtějí dávat bonusy hráčům z určitých zemí, odpověděli, že mají hodně hráčů z některých zemí s 10-20 účty. Nemuseli platit za žádné výhry, ale museli platit poskytovateli hry za stejně se točí zdarma. "

Přeji spravedlivý výsledek s reklamací 🤞

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
lorenzomateo193
před rokem

Udělali mi přesně to samé, co se stalo, prosím odpovězte

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dělali mi to samé, prosím o pomoc

Automaticky přeloženo:
před rokem

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

file

Automaticky přeloženo:
vasosou6712
před rokem

Dobrý den vasosou6712,

zde je odkaz , kde jsme vám odpověděli 🙂

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ice casino neuvolní můj výběr, pošlou kód na můj email a ten nedorazí, nemám kontakt na jejich podporu ani nic, chci jen své peníze

Automaticky přeloženo:
danielvieirameira
před 10 měsíci

Ahoj. To mi přišlo na mysl, pokud jde o kód zaslaný kasinem, který, jak jste řekl, nedorazil. Vím, že to může znít hloupě, ale není co ztratit, takže tady to je: Zkontrolovali jste správnou e-mailovou adresu, kterou máte připojenou ke svému účtu v tomto kasinu? A také kontrola složky "spam" nebo "promo akce" může být dobrý nápad 🤷‍♀️.

Máte nějaké problémy s přístupem ke svému účtu? Abyste se dostali k živému chatu, nemusíte se ve skutečnosti registrovat, mohou vám také pomoci a poskytnout odpovědi na některé vaše otázky. Operátor obvykle požaduje přihlášení k vašemu účtu, takže buďte připraveni poskytnout tyto informace. Mají zákaznickou podporu - 24/7, jak říkají na svých stránkách. Takže pokud budete bojovat dál, určitě bych tuto šanci využil. Někdy můžete také najít užitečné informace v kasinech v sekci "Frequently Asked Questions", víte, zda je mají na svých webových stránkách?

Jak dlouho jste požádali o odstoupení od smlouvy? Už jste prošli ověřením?

Dejte nám prosím vědět, jak to jde, budeme čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 10 měsíci

Nepřišel mi žádný email, ani ve spamu, ani v příchozím, nic, kód neposílají

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

A jejich podpora se nenačte

Automaticky přeloženo:
danielvieirameira
před 10 měsíci

Řekl jsi, že se jejich podpora nenačítá, můžeš mi prosím říct, co tím myslíš? Chcete říct, že nemůžete dostat žádnou odpověď z chatu? Co kdybyste zkusili poslat další e-mail na podporu a požádat o další kód, vysvětlit jim, že jste žádný nedostali. Mohl bys to udělat, možná?

Kolik dní vlastně uplynulo od doby, kdy jste požádali o výběr? Někdy může proces ověření trvat o něco déle, protože kasino musí provést všechny kontroly potřebné k ověření hráče. Zvláště pokud jde o první stažení. Požádali jste o výběr již dříve nebo je to první v tomto kasinu?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky