DomůFórumDiskuze stížnostíStěžuji si na ledové kasino na odblokování mého účtu.

Stěžuji si na ledové kasino na odblokování mého účtu.

 od lorenzomateo193
|
3 580 zobrazení 15 odpovědí |
|

Ice casino bylo zablokováno můj účet a je plně ověřeno a mám spoustu záznamů o výhrách o výběrech a vkladech, které jsem provedl, a na mém účtu zbývá několik zůstatků... stěžuji si, že důvodem, proč mě blokují, je vícenásobný účet.. ale nestačí to z důvodu, proč zablokovali můj účet a je plně ověřen... prosím chci svůj účet zpět... pls odblokovali můj účet

Automaticky přeloženo:
lorenzomateo193

Podejte stížnost kasino guru, jsou vždy ochotni pomoci.

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze

Doufám, že kasino guru mi v tomto případě pomůže...

Automaticky přeloženo:
lorenzomateo193

Stížnost můžete podat zde: https://casino.guru/complaints


Nezapomeňte jasně vysvětlit svou situaci

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze

Ahoj,

děkuji za laskavou pomoc, vidím, že stížnost již byla podána 👍.

Vysoce ceněné! 🌟

Automaticky přeloženo:

Ice casino bylo zablokováno můj účet a je plně ověřeno a mám spoustu záznamů o výhrách o výběrech a vkladech, které jsem provedl, a na mém účtu zbývá několik zůstatků... stěžuji si, že důvodem, proč mě blokují, je vícenásobný účet.. ale nestačí to z důvodu, proč zablokovali můj účet a je plně ověřen... prosím chci svůj účet zpět... pls odblokovali můj účet

Automaticky přeloženo:

Ahoj,

zkus se uklidnit, prosím. Tým pro stížnosti se tím bude zabývat.

Vezměte prosím na vědomí, že je docela nerozumné registrovat více než jeden účet, protože můžete vidět, že jde o porušení podmínek a podmínek. Ke hraní v kasinu používejte vždy pouze jeden účet, takže si můžete ušetřit takové nepříjemné zážitky 🙏.

Jde hlavně o to, zda jste porušením tohoto pravidla získali nebo nezískali nějakou nespravedlivou výhodu oproti kasinu, to se tým pokusí zjistit.

V minulosti bylo toto specifické pravidlo vytvořeno na ochranu kasina před lovci bonusů, ale běžně se používá i proti příležitostným hráčům, více o tom čtěte zde .

Dovolte mi zde citovat:

" Poznámka: Nevytvářejte si prosím více než 1 účet v 1 kasinu! Stejně nikdy nedostanete zaplaceno a můžete kasino naštvat a v budoucnu může přestat dávat tento bonus. Když jsem se zeptal manažerů přidružených společností, proč ne Nechtějí dávat bonusy hráčům z určitých zemí, odpověděli, že mají hodně hráčů z některých zemí s 10-20 účty. Nemuseli platit za žádné výhry, ale museli platit poskytovateli hry za stejně se točí zdarma. "

Přeji spravedlivý výsledek s reklamací 🤞

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
lorenzomateo193

Udělali mi přesně to samé, co se stalo, prosím odpovězte

Automaticky přeloženo:
Radka

Dělali mi to samé, prosím o pomoc

Automaticky přeloženo:

file

Automaticky přeloženo:

file

Automaticky přeloženo:
vasosou6712

Dobrý den vasosou6712,

zde je odkaz , kde jsme vám odpověděli 🙂

Automaticky přeloženo:

Ice casino neuvolní můj výběr, pošlou kód na můj email a ten nedorazí, nemám kontakt na jejich podporu ani nic, chci jen své peníze

Automaticky přeloženo:
danielvieirameira

Ahoj. To mi přišlo na mysl, pokud jde o kód zaslaný kasinem, který, jak jste řekl, nedorazil. Vím, že to může znít hloupě, ale není co ztratit, takže tady to je: Zkontrolovali jste správnou e-mailovou adresu, kterou máte připojenou ke svému účtu v tomto kasinu? A také kontrola složky "spam" nebo "promo akce" může být dobrý nápad 🤷‍♀️.

Máte nějaké problémy s přístupem ke svému účtu? Abyste se dostali k živému chatu, nemusíte se ve skutečnosti registrovat, mohou vám také pomoci a poskytnout odpovědi na některé vaše otázky. Operátor obvykle požaduje přihlášení k vašemu účtu, takže buďte připraveni poskytnout tyto informace. Mají zákaznickou podporu - 24/7, jak říkají na svých stránkách. Takže pokud budete bojovat dál, určitě bych tuto šanci využil. Někdy můžete také najít užitečné informace v kasinech v sekci "Frequently Asked Questions", víte, zda je mají na svých webových stránkách?

Jak dlouho jste požádali o odstoupení od smlouvy? Už jste prošli ověřením?

Dejte nám prosím vědět, jak to jde, budeme čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Romi

Nepřišel mi žádný email, ani ve spamu, ani v příchozím, nic, kód neposílají

Automaticky přeloženo:

A jejich podpora se nenačte

Automaticky přeloženo:
danielvieirameira

Řekl jsi, že se jejich podpora nenačítá, můžeš mi prosím říct, co tím myslíš? Chcete říct, že nemůžete dostat žádnou odpověď z chatu? Co kdybyste zkusili poslat další e-mail na podporu a požádat o další kód, vysvětlit jim, že jste žádný nedostali. Mohl bys to udělat, možná?

Kolik dní vlastně uplynulo od doby, kdy jste požádali o výběr? Někdy může proces ověření trvat o něco déle, protože kasino musí provést všechny kontroly potřebné k ověření hráče. Zvláště pokud jde o první stažení. Požádali jste o výběr již dříve nebo je to první v tomto kasinu?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky