Takže to zde chci zveřejnit v naději, že dostanu nějaké doporučení pro další kroky. Připojil jsem se k SlotHeist 3/6, protože inzerovali okamžité výplaty. Potvrdil jsem jim, že přijímají hráče z USA a oni řekli, že pro první výběr budou potřebovat informace KYC, takže jsem provedl dva vklady 50 $ a 316 $ a zároveň jsem poslal své informace KYC. Nikdy jsem se neozval. Měl jsem problémy s připsáním mého druhého vkladu a kupodivu jejich live chat už nefungoval na účtu, který jsem měl, takže jsem si rychle vytvořil 2. účet s JEDINÝM účelem chatovat s nimi, což operátor živého chatu věděl (Hannah ). Odstranila problém s vkladem a řekla mi, abych poslal e-mail na jejich e-mail podpory s žádostí o zablokování duplicitního účtu, což jsem okamžitě udělal. Měl jsem štěstí a trefil jsem jeden z slotů, takže jsem se rozhodl zahájit výběr $1000 USDT a bohužel to bylo tak daleko, jak jsem se dostal. Od té doby mi to běhá, nejdřív říkají, že zruší výběr kvůli více účtům, pak tvrdí, že dostanu e-mail (což nikdy nedělám), řekli mi dvě počkej 2 hodiny a pak až do konce dne. Neustálé běhání. Zde jsem podal stížnost, existuje nějaký jiný prostředek? Mám také uložené nějaké protokoly chatu.
So I want to post this here in hopes I can get some recommendations on next steps. I joined SlotHeist on 3/6 because they advertised instant payouts. I confirmed with them that they accept US players and they said for first withdrawl they would need KYC info, so I made two deposits $50 and $316, at the same time I sent my KYC information in. Never heard back. I had issues with my second deposit being credited and strangely enough their live chat wouldn't work on the account I had anymore, so I quickly made a 2nd account with the SOLE purpose of chatting with them, which the live chat operator knew (Hannah). She squared the deposit issue away and told me me to send an email to the their support email requesting a block on the duplicate account, which I did right away. I was lucky and hit on one of the slots so I decided to iniate a $1000 USDT withdrawl and unfortunately that's as far as I got. Since then I've been getting the run around, first they say they are voiding the withdrawl because of multiple accounts then they claim I will get an email (which I never do), they tell me two wait 2 hours and then till the end of the day. Constant run around. I lodged a complaint here is there any other recourse? I have some chat logs saved as well.