FórumDiskuze stížnostíSlot Heist (podvod?)

Slot Heist (podvod?) (strana 2)

před 2 měsíci od Nomadant
|
3092 zobrazení 41 odpovědí |
|
1 2 3
Přidat příspěvek
před měsícem

Dobrý den, právě jsem se připojil k tomuto kasinu a vyhrál jsem cenu 50 $ ze 175 bezplatných otočení bez vkladu. Získáte 25 roztočení zdarma denně po dobu 7 dní. Druhý den z 25 roztočení zdarma jsem vyhrál dost na to, abych splnil požadavky na sázku, a pokusil jsem se vybrat 50 $. Bylo mi řečeno, že musím provést alespoň jeden vklad a dokončit ověření KYC. Dokončil jsem 1. vklad a zaslal dokumenty KYC. Vše bylo schváleno, takže jsem provedl další výběr za 50 $. Od té doby se mi výběry stále ruší. Důvod, proč říkají, že výběr byl zrušen, je kvůli ""Zrušeno pro chybějící/chybná data". Několikrát jsem je kontaktoval, abych se zeptal, která data byla špatná nebo chyběla. Nyní odmítají odpovědět. Nemohu ani nechat mi vrátit zálohu.

Automaticky přeloženo:
benlepard007
před měsícem

Kdy přesně jste požádali o výběr? Stále se můžete přihlásit ke svému účtu? Doporučuji podat stížnost zde s naším týmem. Pokusí se vám s tímto problémem pomoci. Stačí kliknout na tento odkaz 👈. Pokud máte nějaké aktualizace, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Prožívám podobnou situaci s Hannah, Henrym a Charlotte. Stále říkají, že obdržím platbu nebo zpoždění sítě, ale dnes obdržím. Mám screenshoty z mé poslední výměny s Charlotte. Když řekla, že poslali platbu, požádal jsem o ID transakce, abych se mohl dál kontrolovat, přestala chatovat.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jediná rada, kterou mohu nabídnout, je být VELMI vytrvalý, a když tím myslím velmi, každých pár hodin s nimi živě chatujte. Nenechte je to utéct. Stále od nich dostávám propagační e-maily i po odhlášení. Toto kasino je třeba vypnout!

Automaticky přeloženo:
Nomadant
před měsícem

Vrátil jsem se do chatu a požádal Henryho o ID transakce, myslím, že jsem byl zablokován.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Zkoušel jsem znovu odstoupit a stále se to samé děje. podám stížnost. Děkuji

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Vrátil jsem se na chat a ukázalo se, že jsem nebyl zablokován. Henry mi řekl, že peníze budou připsány každou chvíli. Požádal jsem o ID transakce a on řekl, že žádné nemá.

Automaticky přeloženo:
Shaneswife
před měsícem

Dal jsem na vaši radu a byl vytrvalý prostřednictvím živého chatu. Dostal jsem prostředky.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jsem rád, že ti to vyšlo.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dal jsem na vaši radu a byl vytrvalý prostřednictvím živého chatu. Dostal jsem prostředky.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Skvělé, jsem rád, že se váš čas vyplatil. 🎉☘️😊

Jak dlouho vám trvalo dostat peníze ven? Předpokládám, že v tomto kasinu už nebudete hrát, mám pravdu?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jakmile jsem vyhrál a podal výběr, řekli, že to budu mít do 2-4 hodin. Dostal jsem po 48 hodinách a už tam nebudu hrát.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Také jsem vložil 100 $ a pokusil se získat bonus bez pravidel, který nebyl nikdy přidán. Vyhrál jsem peníze pouze ze svého vkladu.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Zkoušel jsem znovu odstoupit a stále se to samé děje. podám stížnost. Děkuji

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Pokud potřebujete pomoc, dejte nám prosím vědět. Bude tady čekat.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jakmile jsem vyhrál a podal výběr, řekli, že to budu mít do 2-4 hodin. Dostal jsem po 48 hodinách a už tam nebudu hrát.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Myslím, že dva dny nejsou vůbec tak dlouhé, ale je to samozřejmě tvůj názor. Co se týče bonusu, tak je to asi horší, jelikož vám nebyl připsán, takže vám to nebudu vyčítat, když už tady nehrajete.

Ať se vám v budoucnu daří a máte lepší zkušenosti. 🙂

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dva dny nejsou vůbec dlouho, souhlasím. Zkušenost po provedení výběru, jeden agent řekl, že bylo odesláno a já bych to měl brzy vidět, pak další agent řekl, že mají technické problémy a nikdy nebyl odeslán. Nekonzistence s informacemi a nejistota, jak si připisují své bonusy, je několik důvodů, proč budu hrát jinde.

Automaticky přeloženo:
Shaneswife
před měsícem

Asi bych se cítil stejně. Nedostatek podpory je nejčastější a bohužel nejhorší chybou, kterou zaměstnanci kasin obvykle dělají. Získání zpět důvěry hráče je pohlcující komplexní úkol a někdy ho ani peníze nekoupí 😀.

Každopádně děkuji za vaše postřehy. Hodně štěstí při hledání lepšího kasina!

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Slotheist dostává 3/10. Hrál jsem zde 2 týdny. Je tam tolik červených vlajek. Na zákaznickém servisu jsou pouze tři lidé nebo bych měl říct tři jména. Hannah, Charlotte a Henry. Hannah a Charlotte jsou bezcenné. Henry je podprůměrný. Co je na těchto třech velmi znepokojivé je, že jsou to prostě jména provozovaná více lidmi. Byl jsem na lenochodu na 24hodinovém ohýbačce a tato jména se vždy objevila a všichni se na můj dotaz chovali bezradně.


Hannah řekla, že mi pomůže s bonusem zdarma za 300 vložených. Řekla, že jí dá 2-3 hodiny, aby to prošla s manažerským týmem a oni vytvoří speciální bonusový kód a ona mi pošle e-mail. O 16 hodin později nic. Tak jsem jim poslal zprávu a řekl, co se děje s bonusem. Tři hodiny Charlotte a Henry říkali, že mi pošlou e-mail... konečně jsem se spojila s Hannah, jak jsi udělal s tím Adamovým chtěním a ona mě pak informovala, že se rozhodli, že nemohou nic dělat. lol jako NIC. Obecně jsem si myslel, že se nabídne něco malého, ale NIC? Oh, vlastně mi něco nabídli... nabídli mi depozitní kódy, které nabízejí všem. A Hannah se doslova chovala, jako by pro mě dělala něco speciálního.

Zákaznický servis zde - 0/10

Hraji online hazardní hry roky a tato stránka je zatím zdaleka nejhorší stránkou pro zákaznický servis. Tam u lenochoda je to stinné podnikání.


Jediný důvod, proč jsem dal webu kladné číslo a ne celkovou nulu, jsou hry. Betsoft, Rival jsou moji oblíbenci.

NEPŘIBLIŽOVAT SE. Jejich formát a hry vedou ke klamu, ale jak odlupujete vrstvy... vidíte, jak je to stinné!

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ano, do tohoto kasina se nevrátím. Jsou jiní, kteří dodržují to, co slibují, a mají v tom skvělý zákaznický servis, což je důležité.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Slotheist dostává 3/10. Hrál jsem zde 2 týdny. Je tam tolik červených vlajek. Na zákaznickém servisu jsou pouze tři lidé nebo bych měl říct tři jména. Hannah, Charlotte a Henry. Hannah a Charlotte jsou bezcenné. Henry je podprůměrný. Co je na těchto třech velmi znepokojivé je, že jsou to prostě jména provozovaná více lidmi. Byl jsem na lenochodu na 24hodinovém ohýbačce a tato jména se vždy objevila a všichni se na můj dotaz chovali bezradně.


Hannah řekla, že mi pomůže s bonusem zdarma za 300 vložených. Řekla, že jí dá 2-3 hodiny, aby to prošla s manažerským týmem a oni vytvoří speciální bonusový kód a ona mi pošle e-mail. O 16 hodin později nic. Tak jsem jim poslal zprávu a řekl, co se děje s bonusem. Tři hodiny Charlotte a Henry říkali, že mi pošlou e-mail... konečně jsem se spojila s Hannah, jak jsi udělal s tím Adamovým chtěním a ona mě pak informovala, že se rozhodli, že nemohou nic dělat. lol jako NIC. Obecně jsem si myslel, že se nabídne něco malého, ale NIC? Oh, vlastně mi něco nabídli... nabídli mi depozitní kódy, které nabízejí všem. A Hannah se doslova chovala, jako by pro mě dělala něco speciálního.

Zákaznický servis zde - 0/10

Hraji online hazardní hry roky a tato stránka je zatím zdaleka nejhorší stránkou pro zákaznický servis. Tam u lenochoda je to stinné podnikání.


Jediný důvod, proč jsem dal webu kladné číslo a ne celkovou nulu, jsou hry. Betsoft, Rival jsou moji oblíbenci.

NEPŘIBLIŽOVAT SE. Jejich formát a hry vedou ke klamu, ale jak odlupujete vrstvy... vidíte, jak je to stinné!

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj, to by byla skvělá recenze, myslím. Pokud jej chcete odeslat, klikněte na tento odkaz .

Mohu se zeptat, jaký byl důvod nezískání bonusu? Je možná vaše země omezená, nebo k tomu byl jiný důvod?🤔

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ano, do tohoto kasina se nevrátím. Jsou jiní, kteří dodržují to, co slibují, a mají v tom skvělý zákaznický servis, což je důležité.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Máš naprostou pravdu.👌

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky