FórumDiskuze stížnostíRozhodně protimluv!

Rozhodně protimluv!

před rokem od Anonymized539
|
2980 zobrazení 8 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem

Ahoj,


Právě jsem si ze zájmu přečetl nějaké otevřené stížnosti a musel jsem být velmi překvapen, protože Casino Guru si zde prokazatelně protiřečí s ohledem na tvrzení v posledním příspěvku, že obě dotčená kasina spolu nemají nic společného, protože přesně naopak - to znamená, že obě kasina mají stejný management - mají... podle vlastní recenze Casino Guru od Raptor Casino!


Zde je stížnost:

https://www.casino.guru/raptor-casino-the-player-requires-a-complete


Proto si myslím, že stížnost uživatele je velmi dobře oprávněná!

Automaticky přeloženo:
Anonymized539
před rokem

Ahoj,

Omlouvám se - nemohl jsem najít tuto stížnost a nerozumím celému příspěvku.

Toto jsou aktuální stížnosti:

file

Pokud můžete vysvětlit více, můžeme si o tom promluvit.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj,


tato současná stížnost je přesně to, co mám na mysli (můj odkaz je na tuto).

Petronela zde v posledním příspěvku zmiňuje, že Amok a Raptor Casino spolu nijak nesouvisí, ale ve vašem příspěvku Raptor Casino je zmiňován pravý opak – totiž že tato dvě kasina mají stejné vedení nebo spolu souvisí.


Teď rozumět? 😉

Automaticky přeloženo:
Anonymized539
před rokem

Studna,

Nacházím nyní neoprávněnou stížnost ( zde , váš odkaz nefunguje), ale stále nechápu, který příspěvek máte na mysli. 🙂

Obě kasina vlastní různé společnosti a liší se také licence.

Kasino Raptor

Amok Casino

Zkontroloval jsem obecnou diskuzi Raptor's Casino, ale nic jsem nenašel.

Co mi prosím ještě chybí?


Automaticky přeloženo:
Anonymized539
před rokem

Dobrý den, zde jsem odesílatel stížnosti!

Také si myslím, že moje stížnost byla více než oprávněná! Je nešťastné, že guru kasina zacházel se stížností tak klidně a považoval ji za neoprávněnou stížnost.

Kasino Raptor je skutečně sesterskou společností kasina amok a tyto informace jsem také získal od jejich zákaznického servisu, ale kasino guru tuto záležitost prostě ignorovalo.

Mám spoustu důkazů, že za Raptor Casino stojí společnost s ručením omezeným infiniza, čemu patří (amok, mountaingold, tankování atd.)

všechna tato kasina patří do stejného partnerského programu, což znamená, že jde o sesterské společnosti. Tuto skutečnost lze nalézt také na webových stránkách Raptor Casino, když kliknete na sekci afflicates. Také jsem obdržel oficiální e-mail od affiliate affiliate programu, kde potvrzují, že se jedná o sesterská kasina.

Myslím, že kasino guru jednal nezodpovědně s mou stížností a odmítl ji, i když fakta říkají něco jiného, a nejsem jediný, kdo si toho všiml.

zjevně se ke mně chovali nezodpovědně.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj Radko.

ano, máte pravdu, fungují pod jinou licencí. Raptor běží pod licencí curaco a amok běží pod licencí mga. Ale mají stejný management, stejného vlastníka, jsou to sesterské firmy.

pokud přejdete na stránku Raptor Casino, uvidíte jejich partnery (sesterská kasina) ve spodní části a je zde kasino amok. Pokud si projdete podmínky používání Raptor Casino, můžete si všimnout, že v podmínkách použití je zmíněna společnost INFINIZA LIMITED, která stojí za kasinem amok. Raptor casino má 100% stejné podmínky jako amok casino. Jejich affiliate program mi potvrdil, že jde o sesterské společnosti.

skutečnost, že kasina fungují na základě jiné licence, nevylučuje skutečnost, že nemohou být sesterskými společnostmi. Moje stížnost byla tedy oprávněná.

file


internet je také plný informací o jejich sesterství.


file

Myslím, že Petronela jednala špatně, když moji stížnost odmítla a nevzala v úvahu fakta.


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Anonymized606
před rokem

Ahoj,

Omlouvám se , ale s výsledkem reklamace plně souhlasím . Problém je, že Petronela vysvětlila, že neexistuje nic jako „sesterské kasino", pokud jde o ochranu hráče prostřednictvím sebevyloučení.

"Jak jsem již několikrát zmínil, pokud jste nepožádali o sebevyloučení přímo z kasina Raptor, nemůžeme vám s ničím pomoci. Plně souhlasím s tím, že by bylo ideální, kdyby hráč požádal o sebevyloučení z jednoho kasina. a je automaticky chráněn ve všech sesterských kasinech. Bohužel to zatím není standardní praxe. "

Je životně důležité porozumět tomu, jak podnikání funguje, a získat schopnost se v budoucnu řádně vylučovat, než si stěžovat, jak je všechno špatně. Je, ale nemůžeme to změnit. Standardy jsou vysvětleny, mějte to vždy na paměti a spoléhejte se pouze na sebe, že se správně vyloučíte. To znamená, vždy se v každém kasinu přímo vylučte a neočekávejte, že se kasina budou vzájemně informovat o vašem požadavku - obvykle ne. 🙁

Smutné ale pravdivé.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Děkuji za odpověď Radka.

Stále si myslím, že je to velmi rozporuplné. rozpor je způsoben tímto faktem:

každý měsíc se otevírají nová kasina, stejní provozovatelé otevírají nová kasina. Problémový hráč z vašeho pohledu není nikdy v bezpečí, protože by měl každý měsíc posílat e-maily do nových kasin a žádat o sebevyloučení. Má to nějakou logiku? Tuto logiku nepřináší ani licence hry mgan nebo licence hry curaco.

na druhou stranu hráč, který ve svém e-mailu žádá o trvalé vyloučení z PŘIDRUŽENÝCH SPOLEČNOSTÍ, by měl být okamžitě chráněn, a to nejen v kasinu, kde o to požádal, ale také u sesterských kasin, protože o to hráč požádal. Pokud si přečtete smluvní podmínky kasin, je tam jasně uvedeno „sdělte nám, zda chcete, aby se vyloučení rozšířilo také na kasina sesterské společnosti"


Obdržel jsem odpověď na svou žádost o blokování:

Staráme se o naše hráče a bereme zodpovědné hraní vážně zde i v našich sesterských kasinech. Nyní můžeme potvrdit, že váš herní účet byl uzavřen v souladu s našimi zásadami odpovědného hraní

Automaticky přeloženo:
Anonymized606
před rokem

Ahoj Lolna123,

Děkujeme za tuto aktualizaci. Náš názor je bohužel stále stejný – taková praxe není standardem, a proto se domníváme, že není dobrý nápad přistupovat k takovým sporům jinak. Mohli bychom snadno ovlivnit hráče, aby si mysleli, že by stačilo požádat o sebevyloučení v jednom kasinu v rámci stejné skupiny nebo vlastníka.

Podle našich bohatých zkušeností - není. Vždy preferujeme bezpečnější způsob. Doporučujeme hráčům, aby se sami vyloučili přímo v každém jednotlivém kasinu. Toto je nejbezpečnější způsob – to je vše, na čem nám záleží.

Nemusíme říkat, že to, co jste popsal, se neděje, ALE stále je třeba to považovat za výjimku.

Chápu váš přístup, berte náš jako preventivní opatření.

Jsem rád, že jste toto potvrzení získali, ale pro mě to neznamená, že potvrzení bylo provedeno kvůli vaší žádosti podané jinde. Říká se jen, že ostatní kasina ve skupině si také cení zodpovědného hazardu.

Neváhejte a vysvětlete dále.


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky