Ahoj, jsem hráč ze Španělska. Nedávno jsem hrál v tomto kasinu. Po absolvování KYC a registraci v mifinity. Jediný způsob odstoupení od smlouvy, který mi nabídli.
Kdyby mi přišli zaplatit nějakou mou výhru. Ale v současné době čekám dlouho na ostatní, kteří čekají, aby mi zaplatili.
Pokoušel jsem se bez úspěchu kontaktovat manažera, neúspěšně jsem se také pokoušel mluvit s držitelem licence AntillePhone NV.
Celková nevyřízená částka 1391,11€.
Jsem zoufalý, nevím na koho se obrátit, velmi bych ocenil jakoukoli pomoc, kterou mi můžete poskytnout.
Rád bych také odsuzoval postoj tohoto kasina k jeho hráčům, aby se nikdo jiný neviděl v mé situaci.
Hraji v online kasinech již mnoho let a je to poprvé, co se mi něco takového stalo.
Díky předem.
Hi, I'm a player from Spain. I have recently played at this casino. After passing the KYC and registering in mifinity. Only means of withdrawal that they offered me.
If they came to pay me some of my winnings. But currently I have been waiting a long time for others that are pending to pay me.
I have tried to contact the manager without success, I have also tried to speak to the licensee AntillePhone N.V. unsuccessfully.
Total pending amount 1391,11€.
I am desperate, I don't know who to turn to, I would greatly appreciate any help you can give me.
I would also like to denounce the attitude of this casino towards its players so that no one else sees themselves in my situation.
I have been playing in online casinos for many years and this is the first time something like this has happened to me.
Thanks in advance.