FórumDiskuze stížnostíRaging Bull Slots a výběr bitcoinů!!??

Raging Bull Slots a výběr bitcoinů!!??

před 9 měsíci od CELTIC502
|
2089 zobrazení 22 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 9 měsíci

Co je s nimi, že nechápou smysl ukládání a výběrů bitcoinů!

Ostatní kasina Dostanu své výhry stejně rychle jako vklad.

Automaticky přeloženo:
CELTIC502
před 9 měsíci

On tam.

Myslím, že k tomu musí být co říct, ptali jste se někdy kasina? Obecně řečeno, nejobvyklejším „problémem" je proces KYC, ale je to jen divoký odhad, protože váš příspěvek postrádá více podrobností.

Jedna věc mě v tuto chvíli znepokojuje nejvíce - podle naší recenze je kasino uzavřeno:

https://casino.guru/raging-bull-casino-review-1

Můžete se třeba spojit s živým chatem nebo hrát hry?


Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Čau Radko!

No, jsem nový guru a používal jsem jejich stránky pro zapnutí a vypnutí po dobu jednoho roku a samozřejmě jsem to nezkontroloval kvůli předpokladům. Oba vidíme, kam mě to dostalo..

Tak přeji hodně štěstí a děkuji

Automaticky přeloženo:
CELTIC502
před 9 měsíci

Ahoj!

Držím palce, to je jisté. Jak to tedy nyní vypadá, je dostupný jakýkoli chatovací agent, možná aktivní podpora? Nerad vidím takovéto konce, proto doporučuji podat alespoň stížnost - jeden nikdy neví.

Je lepší něco zkusit, co?

Pokud si myslíte, že stížnost stojí za to, postupujte takto:

https://casino.guru/complaints/create


Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Dobře chat je k dispozici a oni odpověděli. Ale samozřejmě, dostávám obvyklé .."Jakmile se na to podívá oddělení, pak dalších 7 až 10 dní na výplatu." Samozřejmě existuje staré „Poslal jsem eskalaci žádosti o výplatu" a požádal jsem o to 24. dne minulého měsíce.

Dám jim ještě hodinu a zeptám se na to přes chat a pokud bude stejná odpověď na mé otázky jako předtím. Pak podám stížnost.

Brzy dám vědět o výsledcích.

Díky Radko, měj se krásně!

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý den, udělal jsem recenzi kasina a neuspěl jsem, ale dal jsem přednost Planet7, nyní, když jsou ve vlastnictví stejné skupiny, souhlasím s tím, že budu mít přehled o zákaznických službách a pochopím, proč je KYC potřeba. Byl to výběr bitcoinů? pokud tomu tak je? na svých stránkách jsem našel tyto informace pro výběry

"K dispozici jsou čtyři způsoby výplaty: šekem poštou, bankovním převodem, bankovním převodem a Netellerem. Obyvatelé USA mohou v tuto chvíli používat pouze šek poštou. S výjimkou výběrů provedených prostřednictvím Neteller mohou být všechny ostatní možnosti předmětem na poplatek za zpracování 40 USD v závislosti na výši výběru." dejte mi vědět, pokud neodpoví, zde je moje recenze webu planet7 a znovu jsou ve stejné skupině vlastníků, pokud si vzpomínám

https://casino.guru/Planet-7-Casino-review

Příspěvek od fleaflickersports Upravil Radka
Důvod: CG odkaz přidán
Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobře chat je k dispozici a oni odpověděli. Ale samozřejmě, dostávám obvyklé .."Jakmile se na to podívá oddělení, pak dalších 7 až 10 dní na výplatu." Samozřejmě existuje staré „Poslal jsem eskalaci žádosti o výplatu" a požádal jsem o to 24. dne minulého měsíce.

Dám jim ještě hodinu a zeptám se na to přes chat a pokud bude stejná odpověď na mé otázky jako předtím. Pak podám stížnost.

Brzy dám vědět o výsledcích.

Díky Radko, měj se krásně!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Chápu!

Žádný tlak – dejte si na čas. Můj názor na to ještě znáte, hovor je na vás. 🙂

Budeme tu, pokud nás budete potřebovat (v pondělí mám volno, ale i tak nás zde neváhejte aktualizovat, brzy se vám ozvu)

Měj se dobře!


Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Dnes jsem se probudil a můj účet byl deaktivován, nemohu volat ani chatovat a rozhodně se nemohu přihlásit.

Samozřejmě jsem neodpověděl na žádné e-maily a mluvil jsem s nimi, jak jsem řekl, a zbystřil jsem prostřednictvím chatu. Řekněme, že jsme řekli „dej tomu 5 až 10 dní". Řekl jsem.. udělal jsem, teď je to 5. den.! Amd dnes ráno vstal a bam se nemůže přihlásit. file

Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Ahoj Radko,

podal jsem stížnost

Automaticky přeloženo:
CELTIC502
před 8 měsíci

Kdyby řekli, dejte tomu 5 až 10 dní, pak bych pravděpodobně nepřišel dříve než po 10 dnech, abych byl upřímný. Když se kasino zavře, nikdy to není dobré znamení. Nejsem si jistý, co se děje, ale předpokládám, že mají spoustu problémů a mnoho věcí k řešení. Možná nemají v úmyslu vás podvést, ale mohou být právě teď extrémně zaneprázdněni. Dokážu si představit, že v současné době dostávají od svých zákazníků spoustu dotazů a požadavků. Musí být zatopené.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Mohlo by se stát, že jsem si prošel pár špatnými kasiny a vrátí tě to zpátky do toho hrozného myšlení.

Automaticky přeloženo:
CELTIC502
před 8 měsíci

Ahoj!

Podle posledních událostí věřím, že to nějakou dobu skutečně potrvá. Daniel má pravdu, když říká, že téměř zavřené kasino musí být zaplaveno žádostmi. Kdybych jen věděl, že bude zavřeno...

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Znám mě a vás oba... rozhodně bych nedělal žádné vklady...

Automaticky přeloženo:
CELTIC502
před 8 měsíci

Jsem si jistý, že by vás to okamžitě odradilo od vkladu tam.

Vaše stížnost však čeká na aktualizaci a Petronella by ocenila odpovědi na své otázky.

Myslíte, že by bylo možné ji aktualizovat, aby se vám pokusila pomoci?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Díky za nakopnutí Jaro!

Byl to rušný týden.

Odpověděl jsem na Petronelu.

Automaticky přeloženo:
CELTIC502
před 8 měsíci

To je naprosto v pořádku, jen jsem se snažil pomoci. Viděl jsem, že jste ve své stížnosti napsal, že jste mluvil s kasinem prostřednictvím online podpory, a oni odpověděli, že váš výběr zkontrolují v příštích několika dnech.

Pokud byste se dozvěděli něco nového, mohli byste nám to prosím dát vědět?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Jaro Vážím si tvé pomoci a nevzal jsem si nic jiného než to, že mi pomáháš.

Děkuji !

Automaticky přeloženo:
CELTIC502
před 8 měsíci

Ahoj!

Jak vidím ve stížnosti, došlo k okamžiku, kdy je kasino osloveno, aby poskytlo vysvětlení. Dobře, to bych rád viděl, abych byl upřímný. Snad se brzy někam dostaneme. 🤞🤞🤞


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Díky své online podpoře říkají, že to bylo dnes schváleno! Držíme palce 🤞

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
CELTIC502
před 8 měsíci

Perfektní. Pokud tedy dostanete své prostředky, neváhejte nám to sdělit, abychom vám mohli poblahopřát.

Každopádně, pokud budete úspěšní, bylo by také hezké dát reklamačnímu týmu vědět, že dostanete zaplaceno.

Bylo by možné tak učinit?

Hodně štěstí. 🙂✌🤞

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky