FórumDiskuze stížnostíRabona neplatí! Stall taktika a podpora AI.

Rabona neplatí! Stall taktika a podpora AI.

před 3 měsíci od Kekowitz
|
1300 zobrazení 10 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 3 měsíci

Vážení hráči,


V tomto bodě musím říci pár slov o stehech Rabona.


Nikdy jsem nepoužil bonus ani nic podobného.


Jde o částku XXX, opravdu nic, je to pinatz, ale zdá se, že ani tuto částku kasino nechce platit.


Pokus o výběr 1: 17.07.24


21.07.24 Výplata zrušena , odmítnuto bez důvodu, chat se zdá být AI, pokaždé dává stejné textové bloky, stejný text jako v e-mailu, výplata byla zrušena.



Všechny tři body byly splněny: prohlížeč Chrome, ověření podle profilu (v profilu je napsáno, že jej nepotřebuji, sám jsem si jej ani nemohl spustit) a stejný způsob výběru jako vklad.


Vše jsem zkontroloval, podle chatu to byly prý technické problémy.



Pokus o výběr 2: 21.07.24


07/22/24 Podpora chatu , zeptejte se, zda by moje výplata mohla být zpracována o něco rychleji.


Pak se nebojte, dostanu své peníze.


24.07.24 Podpora chatu , co se děje s mou výplatou.

Podle Emmy z Rabona:


"Chtěl bych vám oznámit, že váš požadavek momentálně čeká na vyřízení. Výplata bude zpracována co nejdříve. Omlouváme se za nepříjemnosti. Výplaty trvají několik dní. Nemějte prosím obavy. Jakmile bude zaplacena, zobrazí se v systému . Bohužel nemůžeme uvést konkrétní datum, ale příslušné oddělení pracuje na vaší žádosti. Obvykle by platba neměla trvat déle poskytovatelů plateb Omlouvám se za zpoždění vaší výplaty, předal jsem finančnímu oddělení žádost o urychlení a mohu vás ujistit, že váš výběr bude zpracován co nejdříve e-mailem postup je stejný a časový rámec je stejný i přes způsob platby.



25.07.24 : Platba zrušena


BEZ důvodu, bez ničeho, prostě podruhé zrušeno!


Své peníze už pravděpodobně nikdy neuvidím, tomuto kasinu se vyhněte! To je zjevně podvodná zdržovací taktika, kdy stejně nikdy nedostanete zaplaceno.


Nechápu, proč zde má RABONA stále vysoký faktor důvěry.

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Zrušení platby z 25.7.24 je dle výpisu na vrub mé banky.


Zvláštní je, že moje banka o ničem neví, ani že byly zablokovány nějaké příchozí platby.

Další výmluva kasina, je to čím dál směšnější.


Zeptal jsem se podpory, zda mohu vybrat krypto, podle podpory vůbec žádný problém, rád bych požádal o výběr.


25.07.24 - Třetí pokus o výběr nyní s kryptoměnami.

Je to prostě směšné, jiná kasina i s licencí Curaçao vyplácejí krypto do 5 minut. Ale Rabona potřebuje 4 dny na každou výplatu, než obdržíte zrušení.



Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
Kekowitz
před 3 měsíci

Dobrý den, četl jsem Vaši situaci a nezávidím Vám. Kasinům dáváme 14 dní na to, aby vše vyřešili a poslali hráči peníze, takže pokud potřebujete pomoc, neváhejte nás kontaktovat, pokud ji budete potřebovat.

Co se týče odmítnutí výběru, chtěl jsem se zeptat, co bylo důvodem, ale vidím, že kasino nic neřeklo, což je škoda. Bylo by dobré vědět, proč se tak stalo.

Teď vidím, že jsi požádal o své peníze přes krypto, tak jsem zvědavý, jak to dopadne. Pokud tato možnost neprojde, dejte mi vědět a já vám doporučím otevřít u nás stížnost, kde se vám pokusíme pomoci.

Budu čekat na vaši odpověď a jsem si jistý, že bude pozitivní.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dnes je 14. den a stále jsem neobdržel výplatu.

Výběr v krypto je super rychlý, bez jakýchkoli potíží, myslím, že své peníze už neuvidím. Zdá se, že v Raboně existuje systém, udělal jsem všechno a stále nedostanu své peníze, je to 230 EUR. Nebavíme se zde o několika tisících a kasino ze mě přesto vydělalo dost.

Chtěl bych podat reklamaci, ale to vám bohužel nejde. Mohu odpovědět na první dvě otázky, poté zvolím „Pokračovat na další otázku", kde mám pouze možnost „zpět". Mohl byste prosím otevřít stížnost, chci varovat ostatní hráče!

Automaticky přeloženo:
Kekowitz
před 3 měsíci

Pokud tedy nemůžete podat stížnost, poradím vám s některými věcmi, které můžete udělat, a uvidíme, zda to půjde.

Zkuste prosím vymazat soubory cookie nebo použijte jiný prohlížeč či zařízení. Pokud to nepomůže, můžete zkusit otevřít stížnost z anonymního/anonymního režimu.

Pokud problém přetrvává, pokusíme se vám pomoci.

Doufám, že to pomohlo a budete moci jeden otevřít.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Děkuji za odpověď, právě jsem odeslal stížnost se všemi snímky obrazovky a důkazy. Doufám, že to změní.

Automaticky přeloženo:
Kekowitz
před 3 měsíci

Dobře, vidím, že je to hotové a budeme muset být trpěliví a počkat, jestli to kasino zvládne a pošle vám peníze. Pokud ne, jak psala Veronika, budeme kasino kontaktovat.

Mimochodem, za pár dní jste zatím neslyšeli nic nového? 🤔

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Vlastně jsem o víkendu dostal další e-mail o zrušení, třetí. Ale pod transakcemi stálo, že výplata se stále zpracovává. Napsal jsem přímo na zákaznickou podporu a tam mi řekli, že výplata nebyla zrušena. Poté chtěli vidět snímek obrazovky e-mailu, který jsem samozřejmě rovnou poslal. Pak řekli, že je z jiného data. Je zcela jasné, že e-mail je z 24. 8. 2012 20:26 SEČ. Takže to může souviset jen s poslední výplatou. Pak mi podpora se vší vážností řekla, že obecně říkají věci pouze pro uklidnění zákazníků, protože neexistuje přímý kontakt s finančním oddělením a jsou pouze externí podporou. Opravdu, naprosto úžasné, lituji, že jsem tam vložil nějaké peníze.

Automaticky přeloženo:
Kekowitz
před 3 měsíci

Není to tedy moc profesionální, ale doufám, že celá tato kauza nějak dotáhne do šťastného konce a peníze nakonec dostanete. Vím, že v tomto kasinu někdy výběry trvají zbytečně dlouho a není to nic, co by hráč chtěl zažít.

Na druhou stranu alespoň víte, kam se nebudete vracet, pokud se vám to podaří vyřešit.

Zatím ale musíte zachovat chladnou hlavu.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Právě jsem obdržel platbu, jsem si jistý, že stížnost zde nepřímo pomohla. Moc vám všem děkuji za vaši snahu, děkuji za váš zájem, děkuji, že to tady nabízíte!

Děkuji Jaro!! Děkuji Veroniko!!

Automaticky přeloženo:
Kekowitz
před 3 měsíci

Skvělá zpráva. Vím, že kasino není nejrychlejší, ale hráči nakonec peníze dostanou. Takže si myslím, že si tady musíte zvyknout na delší čekací doby. Jsem rád, že jsi dostal peníze. ☘️🎉😉

Každopádně, myslíte si, že dáte tomuto kasinu ještě šanci nebo už ne?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky