Vážení hráči,
V tomto bodě musím říci pár slov o stehech Rabona.
Nikdy jsem nepoužil bonus ani nic podobného.
Jde o částku XXX, opravdu nic, je to pinatz, ale zdá se, že ani tuto částku kasino nechce platit.
Pokus o výběr 1: 17.07.24
21.07.24 Výplata zrušena , odmítnuto bez důvodu, chat se zdá být AI, pokaždé dává stejné textové bloky, stejný text jako v e-mailu, výplata byla zrušena.
Všechny tři body byly splněny: prohlížeč Chrome, ověření podle profilu (v profilu je napsáno, že jej nepotřebuji, sám jsem si jej ani nemohl spustit) a stejný způsob výběru jako vklad.
Vše jsem zkontroloval, podle chatu to byly prý technické problémy.
Pokus o výběr 2: 21.07.24
07/22/24 Podpora chatu , zeptejte se, zda by moje výplata mohla být zpracována o něco rychleji.
Pak se nebojte, dostanu své peníze.
24.07.24 Podpora chatu , co se děje s mou výplatou.
Podle Emmy z Rabona:
"Chtěl bych vám oznámit, že váš požadavek momentálně čeká na vyřízení. Výplata bude zpracována co nejdříve. Omlouváme se za nepříjemnosti. Výplaty trvají několik dní. Nemějte prosím obavy. Jakmile bude zaplacena, zobrazí se v systému . Bohužel nemůžeme uvést konkrétní datum, ale příslušné oddělení pracuje na vaší žádosti. Obvykle by platba neměla trvat déle poskytovatelů plateb Omlouvám se za zpoždění vaší výplaty, předal jsem finančnímu oddělení žádost o urychlení a mohu vás ujistit, že váš výběr bude zpracován co nejdříve e-mailem postup je stejný a časový rámec je stejný i přes způsob platby.
25.07.24 : Platba zrušena
BEZ důvodu, bez ničeho, prostě podruhé zrušeno!
Své peníze už pravděpodobně nikdy neuvidím, tomuto kasinu se vyhněte! To je zjevně podvodná zdržovací taktika, kdy stejně nikdy nedostanete zaplaceno.
Nechápu, proč zde má RABONA stále vysoký faktor důvěry.
Dear players,
At this point I have to say a few words about Rabona's stitches.
Never used bonus or anything similar.
It's about a sum of XXX, really nothing, it's pinatz, but even that amount the casino doesn't seem to want to pay.
Withdrawal attempt 1: 17.07.24
07/21/24 Payout Cancelled , rejected without reason, the chat seems to be AI, gives the same text blocks every time, same text as in the email, the payout was cancelled.
All three points were met: Chrome browser, verification according to profile (the profile says I don't need one, I couldn't even start one myself) and the same withdrawal method as the deposit.
I have checked everything, according to the chat it was supposedly technical problems.
Withdrawal attempt 2: 21.07.24
07/22/24 Support Chat , please ask if my payout could be processed a little faster.
Then don't worry, I'll get my money.
07/24/24 Support Chat , what's going on with my payout.
According to Emma from Rabona:
"I would like to let you know that your request is currently pending. The payout will be processed as soon as possible. We apologize for the inconvenience. Payouts take a few days. Please do not worry. As soon as it is paid, you will see it on the system . Unfortunately, we cannot give a specific date, but the relevant department is working on your request. It should not take much longer. Normally the payment is made within 3 days. Sometimes there can be delays due to the payment providers. I am sorry for the delay in your pay out. I have forwarded a request to the finance department for expediting and can assure you that your withdrawal will be processed as soon as possible. Please expect a notification by e-mail. The procedure is the same and the time-frame is the same despite the payment method.
25.07.24 : Payment Cancelled
WITHOUT any reason, without anything, simply canceled for the 2nd time!
I'll probably never see my money again, avoid this casino! This is obviously a fraudulent delaying tactic where you never get paid out anyway.
I don't understand why RABONA still has a high trust factor here.
Liebe Spielerinnen und Spieler,
ich muss an dieser Stelle ein paar Worte über die Maschen von Rabona verlieren.
Nie Bonus oder ähnliches genutzt.
Es geht um eine Summe von XXX, wirklich nichts, es sind Pinatz, aber selbst diese Summe scheint das Casiono nicht zahlen zu wollen.
Auszahlungsversuch 1: 17.07.24
21.07.24 Auszahlung Storniert, ohne Grund abgelehnt, der Chat scheint AI zu sein, gibt jedes Mal die gleichen Textbausteine, gleicher Text wie in der E-Mail, die Auszahlung wurde storniert.
Alle drei Punkte waren erfüllt, Chrome Browser, Verifizierung laut Profil (im Profil steht ich brauche keine, ich könnte nicht mal selbst eine starten) und gleiche Auszahlungsmethode wie Einzahlung.
Ich habe alles beachtet, laut Chat angeblich technische Probleme.
Auszahlungsversuch 2: 21.07.24
22.07.24 Support Chat, ob meine Auszahlung bitte etwas schneller bearbeitet werden könnte.
Daraufhin keine Sorge ich bekomme mein Geld schon.
24.07.24 Support Chat, wie es mit meiner Auszahlung steht.
Laut Emma von Rabona:
"I would like to let you know that your request is currently pending. The payout will be processed as soon as possible. We apologize for the inconvenience. Payouts take a few days. Please do not worry. As soon as it is paid, you will see it on the system . Unfortunately, we cannot give a specific date, but the relevant department is working on your request. It should not take much longer. Normally the payment is made within 3 days. Sometimes there can be delays due to the payment providers. I am sorry for the delay in your payout. I have forwarded a request to the finance department for expediting and can assure you that your withdrawal will be processed as soon as possible. Please expect a notification by e-mail.The procedure is the same and the time-frame is the same despite the payment method. I would kindly ask to wait for the status to be changed ."
25.07.24 : Auszahlung Storniert
OHNE Begründung, Ohne irgendwas, einfach zum 2. Mal Storniert!
Wahrscheinlich sehe ich mein Geld nie wieder, meidet dieses Casino! Das ist offensichtlich eine betrügerische Hinhaltetaktik, wo sowieso nie eine Auszahlung kommt.
Verstehe nicht warum RABONA hier noch einen Hohen Trust Faktor hat.