Ahoj a od minulého čtvrtka čekám na převod 1000 €, kontaktuji asistenci na stránkách a píše mi to vyměnit kartu, měním kartu a píše mi, že se zpracovává,
PROBLÉM A DNES JSEM PŘISTUPUJI NA STRÁNKY A NABÍZÍ SE MI BÍLÁ OBRAZOVKA S PSANÍM „OBJEKT, PŘEDMĚT" CO MÁM DĚLAT?
NA ÚČTU NEMÁM BANKOVNÍ PŘEVOD
Hi and since last Thursday I've been waiting for a € 1000 transfer, I contact the assistance on the site and it tells me to change the card, I change the card and it tells me that it is being processed,
THE PROBLEM AND TODAY I GO TO ACCESS THE SITE AND IT GIVES ME A WHITE SCREEN WITH THE WRITING "OBJECT, OBJECT" WHAT SHOULD I DO?
I HAVE NO BANK TRANSFER IN THE ACCOUNT
Salve e da giovedi scorso che aspetto un bonifico da 1000€, contatto l’assistenza nel sito e mi dice di cambiare carta, cambio la carta e mi dice che e in fase di elaborazione,
IL PROBLEMA E OGGI VADO PER ACCEDERE NEL SITO E MI DA UNA SCHERMATA BIANCA CON SCRITTO "OBJECT, OBJECT" COSA DEVO FARE?
NEL CONTO NON HO NESSUN BONIFICO