FórumDiskuze stížnostíProblémy s ověřením účtu PARIMATCH

Problémy s ověřením účtu PARIMATCH

před rokem od luenrimm
|
2385 zobrazení 13 odpovědí |
|
před rokem

Dobré odpoledne

Jsem velmi naštvaný a smutný zároveň, protože ze všech sázkových kanceláří, ve kterých jsem hrál, považuji "Parimatch" za nejhorší, protože nás jako zákazníka (nás) mají unášeni. Kvůli ověření dokumentů, kde se domnívám, že by měla být lhůta dnů, čekám již více než týden.

Všechno to začalo tím, že jsem vyhrál a chtěl 20. října vybrat 10 000 soles, pak mě odmítli a požádali mě o seznam dokumentů, který jsem poslal co nejdříve, protože v online chatu mi řekli, že čím rychleji to pošlete, tím rychleji to všechno bude; Nebyla to však pravda.

Všichni víme, že pokud zůstane rovnováha, pokušení hrát znovu je hrozné, a pokud k tomu nakonec dojde, nemusím nic stáhnout.

Pokaždé, když se snažím komunikovat, je mi řečeno to samé:


„Ověřovací období jsou u každého účtu individuální.


Proto prosím vyčkejte a o výsledcích budete informováni e-mailovou odpovědí."


a to už je více než 7 dní


Automaticky přeloženo:
luenrimm
před rokem

Bohužel ověření může v některých kasinech zabrat hodně času. 7 dní není něco, co bych považoval za neobvyklé. Neznamená to, že kasino je nečestné nebo nespravedlivé, ale může to jednoduše znamenat, že kasino je pomalé a nemá dostatek lidských zdrojů na rychlejší zpracování dokumentů.

Každopádně to, co jsi zmínil s tím pokušením, je velmi důležité. Nemáte možnost se třeba na týden vyloučit, abyste ochránili výhry před ztrátou?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkuji za odpověď, čekám. Přestal jsem se přihlašovat ke svému účtu a ptát se, kdy budu ověřen. Budu velmi trpělivý a doufám, že mi odpovíte.

Automaticky přeloženo:
luenrimm
před rokem

Je tedy dobře, že jste při vědomí a raději to berte takto, abyste o své prostředky nepřišli. Palec nahoru. Možná jen potřebujete být trochu trpěliví, protože kasinům dáváme minimálně 14 dní na dokončení procesu ověření.

Pokud jde o reklamaci , doufám, že se k Vám Tomáš co nejdříve dostane a vše půjde dál.

Pokud máte nějaké nové informace o ověření účtu, neváhejte dát vědět Tomášovi a pokud můžete, aktualizujte nás také zde na fóru. Přeji Vám hodně štěstí.

Automaticky přeloženo:
před rokem


AKTUALIZACE

28. října mě požádali o výpis z bankovního účtu, ve kterém byly uvedeny vklady, které jsem provedl na můj účet. A ještě ten den jsem to poslal.


výpis z bankovního účtu


Všechny dokumenty odeslány a čekající na odpověď poštou.


Extra fakt: částka již není 10 125 soles, dnes, 30. října, je můj zůstatek 21 015,86

Automaticky přeloženo:
luenrimm
před rokem

Znamená to, že jste hráli s výhrami, které jste tam měli, a podařilo se vám vyhrát ještě více?

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Ano, protože už jsou to dva týdny, co mi neodpověděli. Ale od 30. října se již ke svému účtu nepřihlašuji; Stále čekám na výsledek ověření.

Automaticky přeloženo:
luenrimm
před rokem

Myslím, že je to správné, abyste se ochránili před ztrátou peněz. Je mi líto, že vám kasino nemůže 2 týdny odpovědět, protože si nemyslím, že je to profesionální.

Mohl byste mi však dát vědět, zda ověření proběhlo úspěšně nebo ne? Budu netrpělivě čekat.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Stále to zpracovávají, doufáme, že dnes 2. listopadu bude den výsledků.

Jen čekám na odpověď, abych mohl odstoupit. Pozdravy

Děkuji, že mi pomáháte

Automaticky přeloženo:
luenrimm
před rokem

Z mého pohledu je 14 dní na ověření účtu trochu přehnané. Na můj vkus je to prostě moc dlouhé. Byl vám někdy sdělen možný důvod tak dlouhého procesu? Vyšetřuje kasino například něco konkrétního?

No, budeme tu pro další aktualizaci, ať už to bude váš příspěvek nebo průběh stížnosti. Nebojte se; nejsi v tom sám.

Mezitím zachovejte klid a také mějte své výhry v bezpečí.👍

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobrý den Radko, ano u mě je to hodně dlouhé a je mi vážně špatně. Chtěl jsem si jen vybrat své peníze, které jsem vyhrál v „kasinu". A pravdou je, že jim to trvá dlouho.

Neuvedli mi důvod ověření, ale proces ověření začal, když jsem chtěl vybrat své peníze, jen to.

PS: Nahrál jsem svou stížnost, kde čekám na Tomášovu odpověď.

Automaticky přeloženo:
luenrimm
před rokem

Ano, máte pravdu, že to trvá zbytečně dlouho a vím, proč se cítíte nejistě. Skutečnost, že vám neuvedli žádný důvod, mě mrzí, protože vím, jak smysluplná odpověď může hráče uklidnit.

Co se týče stížnosti, doufám, že se k vám Tomáš brzy dostane a věci se pohnou dopředu. Samozřejmě doufám, že k lepšímu.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Toto je nejhorší sportovní bookmaker, jaký jsem kdy použil, a použil jsem toho hodně. Když jsem se poprvé připojil k parimatch, byl jsem ověřen po 24 hodinách bez problémů. Poté jsem bez problémů pokračoval v sázkách, vkladech a výběrech. Poté jsem se rozhodl vložit 500 $ a tyto peníze jsem proměnil na více než 4 300 $ CAD. Poté jsem se pokusil odvolat a moje ověření bylo odstraněno a „ve zpracování". Už je to skoro měsíc a přes e-maily jsem posílal selfie obsahující můj průkaz totožnosti, bankovní výpisy, úvěrové výpisy, licence a národní zdravotní karty, ale stále žádné ověření. Nemluvě o zákaznickém servisu, který je nejhorší, s čím jsem se setkal. Začínám si myslet, že společnost je podvodná. Nějaká rada někdo?!

Automaticky přeloženo:
busterivany
před rokem

Ahoj, nemusím to psát vícekrát do různých vláken. Již jsem vám zde odpovídal a rád bych tam rozhovor o konkrétním kasinu ponechal. 🙂

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky