DomůFórumDiskuze stížnostíProblémy s ověřením na HitNSpin

Problémy s ověřením na HitNSpin

 od Lilith6666
|
2 105 zobrazení 1 odpověď |
|

Ahoj! Mám problémy s ověřením na HitNSpin. V "dokladu o platbě" po mě žádají dokumentaci o bankovním převodu (blik) z banky. Snažím se jim to poslat už několik dní a oni to nepřijímají, i když je jasně vidět, že platba za zůstatek byla provedena. Pokud nemyslí první platbu směrem k zůstatku a ne např. další?

Automaticky přeloženo:
Lilith6666

Ahoj. Omlouváme se za problém, který máte v tomto kasinu. Vysvětlil vám možná důvod nepřijetí dokumentu? Byl odeslán ve správném formátu? Obvykle kasina požadují formát .pdf těchto dokumentů, zkuste si to ověřit a možná to bude řešení. Pokud tyto dokumenty neobdržíte automaticky, měli byste být schopni požádat svou banku o získání měsíčního výpisu, kde je uveden vklad do tohoto kasina, ve formátu .pdf. Dejte nám prosím vědět o průběhu vašeho ověření.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky