FórumDiskuze stížnostíProblémy s hrou N1bet a suppchat

Problémy s hrou N1bet a suppchat

před 2 roky od neolein65
|
3391 zobrazení 6 odpovědí |
|
před 2 roky

Ahoj milá herní komunita,

Včera večer jsme se zaregistrovali u n1bet a provedli 2 vklady. První byla rychle historie 😭. S druhým vkladem 100,- se to povedlo a přišli jsme na cca 200. Když jsme zavřeli aktuální hru Extra Chilli, abychom hledali novou, začalo to. Obrazovka zčernala a bylo na ní napsáno "Hoppela se něco pokazilo".

Pak jsme si mysleli, že „mají problém se serverem, uvidíme zítra".

Ale dnes to bylo zase to samé a ráno jsme začali mluvit se supp. Po nekonečných tam a zpět a nekonečných prohlášeních (někdy velmi protichůdných) řekli „máme technický problém", buďte prosím trpěliví. Pak jsem mluvil se známými a vytvořil si další účet se všemi, kam kasino chodilo. Nyní máme zůstatek 170,- a pak jsme řekli supp, že si to chceme nechat vyplatit, protože tady není řešení a pomalu se cítíme zblbnutí.

Prováděli jsme vklady prostřednictvím Přímé instrukce, tj. přes účet..

Teď chtěla nejprve osobní kopii (to je v pořádku), pak aktuální fakturu nebo něco podobného. (také v pořádku)

Pak chtěli mít soubor, který vložil vklad z našeho účtu... A tím to upřímně končí, zvlášť když celý chat nebyl ani zdaleka důvěryhodný.

Jsem vděčný za radu, jinak by měla sloužit jen jako informace.

Automaticky přeloženo:
neolein65
před 2 roky

Ahoj,

dovolte mi zde zdůraznit, že byste se nikdy neměli pokoušet vyřešit jakýkoli problém vytvořením druhého nebo více účtů.

Kasino to obvykle přísně zakazuje a všechny vaše výhry mohou být zrušeny.

Takže kasino mělo technický problém, prosím, v čem je nyní problém?

Nejsem si jistý, zda správně rozumím tomuto výrazu:

„soubor, který vložil vklad z našeho účtu".

Domnívám se, že se jedná o dokument s potvrzením bankovního účtu a je normální, že k ověření účtu poskytnete i historii svého bankovního účtu.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Takže zde chci objasnit, že to nebyl další účet od stejné osoby, ale účet pro jinou osobu! A ano, mohou se vyskytnout technické problémy na straně operátora, ALE pokud podpora vymaže mezipaměť na hodiny, cockies smaže jiné prohlížeče atd. atd., a pak řekne: "Ach, máte technický problém, zkuste to znovu v pár hodin" pak je to blbost a nic méně.

Automaticky přeloženo:
neolein65
před 2 roky

No, stále to může způsobit problém.

Normálně je povolena pouze jedna osoba na domácnost, tedy se stejnou adresou a pravděpodobně sdíleným internetovým připojením.

Doufám, že to není váš případ.

Chci se jen ujistit, že nebudete riskovat svůj zůstatek, protože jste neznal tato pravidla. - to je vše.

Podpora by každopádně měla být alespoň přátelská, ale upřímně řečeno, s technickými problémy si u her neporadí, to je část poskytovatelů her.

Už je to pár hodin, takže problém stále léčí?

Dokážete dokončit ověření?


Automaticky přeloženo:
Wise01092388875
před rokem

Chci jen dodat, že v takových případech kasino obvykle žádá poskytovatele hry, aby problém prověřil a učinil prohlášení.

Takže kasino v podstatě musí také počkat. Někdy je to běh na dlouhou trať 🙁.

Doufám, že to brzy skončí. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj dobré odpoledne. Chtěl bych důrazně varovat před kasinem / sázkou N1.


Mám zakázaný vstup do oázy. A jsem závislý na hraní.


O velikonocích jsem měl recidivu a vložil jsem 100 eur. Byl opilý a bezohledný. Byly zrovna Velikonoce.


Jsem závislý na těchto penězích a požádal jsem svou banku, aby provedla zúčtování. A také v kasinu. Ale vše marně. Četl jsem, že toto kasino je v Německu nezákonné. Stejně jako mnoho jiných kasin. Bohužel mám také 60 eur richprice a spol.


Naštěstí mi smazali nebo zablokovali profily hráčů.


Udělám vše pro to, abych dostal své peníze, o čemž pochybuji.


Jak můžete něco provozovat, i když se lidé nechali zablokovat?



Automaticky přeloženo:
omibun6
před 7 měsíci

Ahoj. Tato situace mě opravdu mrzí. Bohužel musí být kasino předem informováno o závislosti na hazardních hrách, aby mohlo zablokovat váš účet. Pokud vložíte své peníze, aniž by věděli o vašem herním problému, nebudou moci nic dělat. Jen doufám, že to všechno brzy dostanete pod kontrolu, a pokud máte pocit, že potřebujete odbornou pomoc, mohu vám doporučit, abyste se podívali na tento seznam některých center pomoci dostupných ve vaší zemi. Pro zobrazení stačí následovat tento odkaz . Přeji hodně štěstí.🍀

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky