Ahoj,
dává smysl vzhledem k tomu, že kasino považovalo za nutné nahlédnout do účtu. Obávám se, že musíte být trpěliví, dokud tato fáze neskončí. Na základě vaší stížnosti se zdá, že kasino se spojilo přímo s poskytovatelem hry. Je možné, že věc stále prošetřují nebo čekají na oficiální vyjádření. Nicméně si myslím, že to musí být peklo.
Nyní je odpovědností zástupce kasina poskytnout přesné informace; doufám, že to bude užitečné!
Zůstaňte naladěni na stížnost; s trochou štěstí se brzy dozvíme více. 🤞
Hello,
makes sense given that the casino considered it necessary to look into the account. You have to be patient until this phase is over, I fear. Based on your complaint, it appears that the casino has gotten in touch with the game provider directly. It is possible that they are still looking into the matter or are awaiting the official statement. However, I imagine it must be hell.
It is now the casino representative's responsibility to give accurate information; hopefully, it will be useful!
Stay tuned for the complaint; with luck, we will soon know more. 🤞
Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo: