FórumDiskuze stížnostíPo velké výhře se nelze přihlásit do kasina!

Po velké výhře se nelze přihlásit do kasina!

před 6 měsíci od Seezoram
|
1763 zobrazení 15 odpovědí |
|
před 6 měsíci

Asi před týdnem jsem vyhrál asi 2400 eur v kasinu SlotMonster. Poté, co jsem si trochu zahrál, jsem zkusil vybrat zbývajících 2100 eur, z čehož jsem narazil na technický problém a následující den jsem se rozhodl znovu znásobit, takže jsem se z kasina odhlásil.


Druhý den, kdy jsem se pokusil přihlásit přes telefonní číslo a kód, přihlášení vyžaduje i mou e-mailovou adresu, která je propojena s účtem, načež se píše, že e-mailová adresa již existuje. Když pokračuji v přihlašování, trochu zpanikařím a pak zadám jinou emailovou adresu, kterou mám a následně se otevře nový účet, kde mám na účtu 0 korun.


Po pomoci s živou podporou je tento účet smazán a nyní, když se pokusím znovu přihlásit, pouze s číslem a kódem, přihlášení vede pouze na bílou obrazovku. Takže to nešlo.


Byl jsem v kontaktu s živou podporou, e-mailem, poslal desítky screenshotů a dokonce i videí, kdy se snažím přihlásit a jejich rady nikam nevedou. Nyní je to týden a stále se nemohu přihlásit a prostřednictvím e-mailu a živé podpory mě žádají, abych počkal, až se technickému týmu podaří problém vyřešit.


Je to důvod k podání stížnosti prostřednictvím Casino Guru, nebo bych měl dát SlotMonster více času na pokus o vyřešení problému?

Automaticky přeloženo:
Seezoram
před 6 měsíci

Ahoj. Vidím, že kasino je opravdu ochotno tento váš problém vyřešit. Může to být nějaký technický problém, se kterým se setkáváte, nebo je to problém na stránkách kasina?

Doporučil bych počkat, až to kasino dokáže opravit, a samozřejmě, pokud uvidíte, že to nikam nevede, jsme tu vždy a připraveni v případě potřeby zasáhnout. Proto nás prosím průběžně informujte a aktualizujte nás novými relevantními informacemi.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Ano, byli dobří v odpovídání na mé e-maily a snažili se odpovědět na mou otázku, jak nejlépe uměli, takže by mohlo být moudré dát jim trochu času, alespoň prozatím.

Myslím, že je to problém hlavně na mé straně, který, pokud vím, nejsem schopen sám vyřešit. Nikdy předtím jsem nic takového nezažil a nikdy jsem nezažil, že by kasino nemohlo vyřešit technický problém po tuto dobu.

Takže myslím, že načasování mé velké výhry a technický problém jsou trochu divné, poprvé, co se mi to stalo během mých 5+ let online hraní ve více než 100+ různých kasinech.

Uvidíme, co se stane teď, budu s nimi v kontaktu na konci tohoto týdne a doufám v postup. Být novým kasinem od února tohoto roku ve mně vyvolává určité podezření, že se potýkají s nějakým koncem, který se mě přímo dotýká!

Automaticky přeloženo:
Seezoram
před 6 měsíci

Vzhledem k tomu, že jde o nové kasino, měli by také vynaložit více úsilí na vymýšlení věcí nebo problémů, jako ve vašem případě, aby si mohli vybudovat své jméno. Nemyslíš? Já určitě ano.😉

V každém případě nás prosím informujte a v případě potřeby vám náš tým pro stížnosti rád pomůže a zasáhne. I když moc doufám, že to nebude potřeba.🤞

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ano, doufám, že ano, je to samozřejmě pro jejich vlastní pověst. Ale nikdy nemůžete být opatrní nebo naivní, pokud jde o podnikání, které se snaží vydělat peníze na vaší účasti, v žádném případě to není charitativní organizace, kterou tato kasina provozují!

Každopádně děkuji za vaše reakce ☺️

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Vzhledem k tomu, že jde o nové kasino, měli by také vynaložit více úsilí na vymýšlení věcí nebo problémů, jako ve vašem případě, aby si mohli vybudovat své jméno. Nemyslíš? Já určitě ano.😉

V každém případě nás prosím informujte a v případě potřeby vám náš tým pro stížnosti rád pomůže a zasáhne. I když moc doufám, že to nebude potřeba.🤞

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj Romi! Dnes jsem napsal 2 recenze (Kent casino a Gama casino)! Řekni mi, proč byli odmítnuti? Kromě toho jsem v oznámeních viděl, že moje 2 předchozí recenze byly také smazány (tyto recenze byly zveřejněny poté, co jsem vám poskytl důkaz, že jsem skutečným hráčem v těchto kasinech)!

Jsem skutečný hráč a jsem připraven poskytnout screenshoty z mých osobních účtů v těchto kasinech!!! Zdá se, že nezveřejňujete poctivé recenze od hráčů..... Jsem nespokojený se současným stavem (mluvím o mazání recenzí)!!!! Vysvětlete prosím, proč jste to udělali?

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ano, doufám, že ano, je to samozřejmě pro jejich vlastní pověst. Ale nikdy nemůžete být opatrní nebo naivní, pokud jde o podnikání, které se snaží vydělat peníze na vaší účasti, v žádném případě to není charitativní organizace, kterou tato kasina provozují!

Každopádně děkuji za vaše reakce ☺️

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Proto je opravdu důležité vidět online hazardní hry jako koníček, za který platíte a nic jiného, že?😉

Dejte nám vědět, kdykoli budete mít nějaké novinky z kasina, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj Romi! Dnes jsem napsal 2 recenze (Kent casino a Gama casino)! Řekni mi, proč byli odmítnuti? Kromě toho jsem v oznámeních viděl, že moje 2 předchozí recenze byly také smazány (tyto recenze byly zveřejněny poté, co jsem vám poskytl důkaz, že jsem skutečným hráčem v těchto kasinech)!

Jsem skutečný hráč a jsem připraven poskytnout screenshoty z mých osobních účtů v těchto kasinech!!! Zdá se, že nezveřejňujete poctivé recenze od hráčů..... Jsem nespokojený se současným stavem (mluvím o mazání recenzí)!!!! Vysvětlete prosím, proč jste to udělali?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj. Za tuto chybu se opravdu omlouvám. Nech mě to hned opravit, prosím. Ano, máš pravdu; dostali jsme od vás snímky obrazovky a při kontrole došlo k chybě. Doufám, že se to už nebude opakovat.🙏

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj. Za tuto chybu se opravdu omlouvám. Nech mě to hned opravit, prosím. Ano, máš pravdu; dostali jsme od vás snímky obrazovky a při kontrole došlo k chybě. Doufám, že se to už nebude opakovat.🙏

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

už je vše v pořádku, díky!

Automaticky přeloženo:
MikeRus
před 6 měsíci

Jsem rád, že se to dá co nejdříve opravit. Tato chyba nás opravdu mrzí. Přeji hezký den 🙂

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci


Otevřel jsem si účet u slotmonster a byl jsem překvapen, když jsem se dozvěděl, že mohu provést vklad, protože mám na kartě hazardní blok. Co dělají, je použití offshore náhodných společností, jako jsou školní kurzy nebo společnosti prodávající vstupenky, které chybně kódují transakce. Nemají britskou licenci na hazardní hry, a protože sídlí v Kostarice, hráči nemají žádnou ochranu. Buďte opatrní s údaji o kartě! Po vložení 150 EUR jsem jim okamžitě poslal e-mail, aby uzavřeli můj účet a vyloučili mě. Myslel jsem si, že to bylo provedeno tak, jak je uvedeno v jejich podmínkách, že to bude provedeno okamžitě, byl obtěžován spoustou marketingových materiálů, které spustily moji starou závislost na hazardních hrách, a o 5 dní později jsem provedl několik vkladů opět náhodným společnostem ve Francii a skončil jsem se ztrátou 3 000 EUR. Nájem je splatný brzy a mám hotovo! Nakonec kontaktovali živý chat a podali stížnost, ve které potvrdili nalezení mého e-mailu a řekli, že rozumí a dostanu e-mail. Dny nic. Zablokovali mi vpn, což také řeklo, že stránka není dostupná v mé jurisdikci (UK), samozřejmě potřebují britskou licenci na hazardní hry a neměli by přijímat hráče ve Spojeném království. Spousta praní špinavých peněz a žádná ochrana, takže se držte dál od této stránky. Obracím se na oddělení podvodů své banky!

Automaticky přeloženo:
sjones78787878
před 6 měsíci

Ahoj. Tato situace mě opravdu mrzí. Náš datový tým stále kontroluje toto kasino, ale abych vám řekl pravdu, nevypadá to dobře. Jeho bezpečnostní index je zatím pouze 4,4, což je špatné.🤷‍♀️

Dovoluji si Vám doporučit reklamaci zde u našeho týmu, která je samozřejmě zdarma. Určitě se vám pokusí pomoci s problémem, který máte s tímto kasinem. Pokud chcete , klikněte na tento odkaz a odešlete stížnost. Určitě nám dejte vědět, pokud budete potřebovat pomoc, budeme čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj znovu, před 5 dny jsem poslal e-mail do Slotmonster s dotazem na aktuální situaci s problémem a na tento e-mail neodpověděli.


Po rozhovoru s živou podporou opět říkají to samé, "technický tým na tom pracuje a bude vás co nejdříve informovat" atd. Takže na konci tohoto týdne to byly 4 týdny bez jakéhokoli pokroku a Upřímně, teď mám pocit, že se nesnaží problém někdy vyřešit, ale místo toho to jen odloží, aby mi zabránili používat můj účet a vybírat si svá vítězství!


V mé knize je to naprosto nepřijatelné! Každé seriózní kasino by mělo být schopno vyřešit takový problém do 4 týdnů. Teď by mě zajímalo, jestli je čas, abyste vy, kluci, vstoupili a pomohli v procesu, a pokud ano, mám o tom kasino informovat?


s pozdravem

Automaticky přeloženo:
Seezoram
před 5 měsíci

Děkujeme za aktualizaci a omlouváme se, že problém stále přetrvává.

Doporučil bych vám podat stížnost zde s naším týmem a snad to vyřeší. Stačí k tomu použít tento odkaz , prosím.

Kasino není potřeba o ničem informovat; pokud je náš reklamační tým potřebuje kontaktovat, učiní tak při vyřizování vašeho případu a o všem budete informováni.

Pokud potřebujete pomoc, dejte nám prosím vědět. Budu vám držet palce, aby se váš případ co nejlépe vyřešil.🤞

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Dobře, díky, dám je do konce tohoto týdne a pak podám reklamaci!

Děkuji za vaše odpovědi

Automaticky přeloženo:
Seezoram
před 5 měsíci

Vůbec žádný problém. Jsme vždy rádi, když můžeme nějak pomoci. Nezapomeňte nás všechny informovat.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky