FórumDiskuze stížnostíPo 15 dnech, kdy jsem neobdržel výplatu, je to normální?

Po 15 dnech, kdy jsem neobdržel výplatu, je to normální?

před 8 měsíci od britterlynne
|
4128 zobrazení 41 odpovědí |
|
1 23
Přidat příspěvek
před 8 měsíci

Ahoj! Mám zůstatek 2000 USD, ze kterého jsem zahájil výběr 12. srpna. Stále jsem neobdržel žádnou zprávu od slotů raging bowl. Kontaktoval jsem svou banku a nic nenaznačovalo, že existuje nevyřízený vklad nebo něco podobného. Nechci podávat stížnost, jen chci zjistit, zda je to normální a zda mám podat stížnost, Poslal jsem e-mail na pokladnu bez odpovědi. Jakákoli pomoc by byla velmi oceněna.

Automaticky přeloženo:
britterlynne
před 8 měsíci

Ahoj!

Nepřijde mi normální. Jen mě teď zajímá: Už jste někdy v minulosti úspěšně vystoupili z kasina? Nebo je to snad první pokus ? Protože nejčastější komplikace jsou vázány na nedokončený proces ověřování KYC, tak situaci trochu prošetřuji.

Tak či onak, podání stížnosti zní jako dobrý krok. Nebojte se, je to zdarma.

Řekl bych, že tento průvodce by měl pokrýt základy:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Jak vám to vůbec zní?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Prosím pomozte Nechci proces dále prodlužovat, ale chci také své peníze.

zklamaný,

bretaň

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Prosím pomozte Nechci proces dále prodlužovat, ale chci také své peníze.

zklamaný,

bretaň

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Bylo to se zuřícími býky

Několikrát jsem se ozval prostřednictvím e-mailu

Automaticky přeloženo:
britterlynne
před 8 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
britterlynne
před 8 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
britterlynne
před 8 měsíci

Dobrý den, věnujte prosím pozornost mé předchozí reakci. 🙂

Podívejte se na to zde .

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Děkuji !!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Chtějí měsíc mých bankovních výpisů, jak je to relevantní a proč mě nikdo z kasina neoslovil a nedal mi vědět, že potřebuji něco takového poskytnout

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Chtějí měsíc mých bankovních výpisů, jak je to relevantní a proč mě nikdo z kasina neoslovil a nedal mi vědět, že potřebuji něco takového poskytnout

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Je smutné, že téměř každé existující kasino vyžaduje postupy KYC, aby umožnily uživatelům výběr, postupy KYC mohou také zahrnovat doklad o požadavcích na finanční prostředky (výpis z účtu), zejména pokud je vaším způsobem výběru bankovní převod, když kasino vyžaduje ověření, neexistuje další možnost kromě spolupráce a sdílení dokumentů, o které žádají, v tuto chvíli stačí dokumenty, o které žádají, sdílet, pokud ověření trvá příliš dlouho (více než 2 týdny) měli byste podat stížnost

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před 8 měsíci

Děkuji mnohokrát ! Poslal jsem požadovaný dokument, tak doufám, že to brzy udělají

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Chtějí měsíc mých bankovních výpisů, jak je to relevantní a proč mě nikdo z kasina neoslovil a nedal mi vědět, že potřebuji něco takového poskytnout

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj!

Možná byste se měli jednoho dne podívat na tento bezplatný e-kurz navržený tak, abyste pochopili proces KYC:

https://casino.guru/academy/course/igaming-player-verification

Ověření může být ošemetná věc, ale podle mých obecných zkušeností je nejlepší spolupracovat a zajistit vše podle toho a včas.

Debaty nebo diskuse mohou celý proces prodloužit, než je nutné.

Vždy vyhledejte ve Všeobecných obchodních podmínkách slova jako „KYC" a „ověření účtu", abyste našli seznam dokumentů uvedených v pravidlech. 😉

Nenechte se zaskočit, říkám 🐱‍🏍.

Budu tu sledovat váš pokrok, pokud nakonec budete mít potíže – dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Děkuji !! Jak dlouho to obvykle trvá, než jim pošlu výpis z účtu? Doslova jsem to nikdy předtím neudělal a po tom všem to pravděpodobně nikdy neudělám, ale dokument si prohlédnu.

Automaticky přeloženo:
britterlynne
před 8 měsíci

Z osobní zkušenosti v jiných kasinech vám mohu říci, že ověření účtu může trvat jen pár dní nebo dokonce několik měsíců (to bývá anomálie), nejrychlejší ověření, kterým jsem prošel, trvalo méně než jeden den, zatímco to nejpomalejší trvalo přibližně 3 měsíce, během této doby jsou vaše výběry pozastaveny. Pokud to trvá déle než 2 týdny, měli byste podat stížnost, ale doufejme, že to nebude nutné, hodně štěstí!

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Moc vám všem děkuji na této platformě!!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Moc vám všem děkuji na této platformě!!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

SunsetGaze to řekl opět dokonale. Samozřejmě, pokud vaše ověření trvá déle než 14 dní, které dáváme kasinu na vyřešení tohoto procesu, doporučuji také podat stížnost.

Snad to nebude nutné a vše se do té doby hladce vyřeší.

Průběžně nás informujte, abychom věděli, jak se vaše situace vyvíjí. Zatím hodně štěstí. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Řeším to od 12. srpna a poslali mi právě toto


Po jejich kontrole vidíme, že směrovací číslo #### není přijatelné, protože zpracovává pouze platby FedAch. Můžeme přijímat pouze směrovací čísla zpracovávající platby FedAch i Fedwire a správné směrovací číslo můžete získat od své banky, aniž byste zmínili online hraní.


tak jak dostanu své peníze je můj vlastní bankovní účet nebude kromě peněz! To je taková bolest v zadku. Tohle už asi nikdy neudělám. Lol

Automaticky přeloženo:
britterlynne
před 8 měsíci

Ahoj.

To je opravdu bolest! jen pro ostatní, aby plně pochopili obavy:

Jaký je rozdíl mezi ACH a FedACH?

FedACH je služba automatického clearingového centra (ACH) federálních rezervních bank. Jako jeden ze dvou hlavních operátorů ACH v USA tento systém zpracovává většinu transakcí ACH založených na komerčních bankách. Zpracovává také velké množství státem vydávaných elektronických převodů, včetně plateb sociálního zabezpečení.

(Na rozdíl od Fedwire, který zpracovává transakce v reálném čase, je FedACH systém založený na dávkovém zpracování.)

Dejte nám prosím vědět, jakmile se z toho dostanete! 🙂


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Řeším to od 12. srpna a poslali mi právě toto


Po jejich kontrole vidíme, že směrovací číslo #### není přijatelné, protože zpracovává pouze platby FedAch. Můžeme přijímat pouze směrovací čísla zpracovávající platby FedAch i Fedwire a správné směrovací číslo můžete získat od své banky, aniž byste zmínili online hraní.


tak jak dostanu své peníze je můj vlastní bankovní účet nebude kromě peněz! To je taková bolest v zadku. Tohle už asi nikdy neudělám. Lol

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Abych byl upřímný, tohle je mimo kontrolu kasina, proč si nevyjednáte jinou platební metodu? Může to být elektronická peněženka

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Toto je velmi zklamáním..

Po obdržení peněz bych toto místo navždy opustil.

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky