před 5 měsíci
Ano. co jsi odpověděl? Byl jimi někdo zaplacen?
Yep. What did you answer? Has anyone been paid by them?
Japp. Vad svarade du ? Har nån fått utbetalt av dom?
0
Ano. co jsi odpověděl? Byl jimi někdo zaplacen?
Yep. What did you answer? Has anyone been paid by them?
Japp. Vad svarade du ? Har nån fått utbetalt av dom?
Není moc co odpovídat! Napsal jsem přímo podpoře na Mydates.
There is not much to answer! I have written directly to the support at Mydates.
Finns inte mycket att svara på! Jag har skrivit direkt till supporten på Mydates.
Dobrý den, jsem ve stejné pozici jako vy.
Nevím, jak s tím dál, ale doufám, že budu mít řešení nebo vrácení peněz.
Hello, I am in the same position as you.
I don't know how to proceed with this but I hope to have a solution or a refund.
Hola estoy en la misma posición que ustedes.
no se como actuar estoe pero espero tener una solucion o un reembolso.
Někdo skutečně dostal nějaké náhrady kromě Elegro za poslední týden nebo dva?
Vypadá to, že Elegro to teď taky mohlo zastavit, tak co děláte?
Anyone actually got any refunds except Elegro the last week or two?
It looks like Elegro might have stopped it now too, so what are you guys doing?
Jiná možnost reklamace karty není.. nevědí si teď rady.. Vědí, že se lidé bojí zapojit banku. Ale neděláte nic špatného tím, že zapojíte banku, pokud nebudete tvrdit, že jste nákup neuskutečnili sami atd. Máte právo si stěžovat a nechat si to bankou vyzkoušet. Chci říct, co vlastně musíš ztratit? Dokud jste v tom upřímní.
There is no other option for card complaints.. they don't know what to do now.. They know that people are afraid to involve the bank. But you are not doing anything wrong in involving the bank as long as you do not claim that you did not make the purchase yourself and etc. You have the right to complain and have it tried by the bank. I mean, what do you really have to lose? As long as you are honest about it.
Kortreklamation finns inget annat alternativ.. dom skiter i vilket nu.. Dom vet att folk är rädda för att blanda in banken. Men man gör inget fel i att blanda in banken så länge man inte påstår att man inte gjort köpen själv och o.s.v. Man har rätt att reklamera och få det prövat av banken. Jag menar vad har man o förlora egentligen? Sålänge man är ärlig om det så.
Jiná možnost reklamace karty není.. nevědí si teď rady.. Vědí, že se lidé bojí zapojit banku. Ale neděláte nic špatného tím, že zapojíte banku, pokud nebudete tvrdit, že jste nákup neuskutečnili sami atd. Máte právo si stěžovat a nechat si to bankou vyzkoušet. Chci říct, co vlastně musíš ztratit? Dokud jste v tom upřímní.
There is no other option for card complaints.. they don't know what to do now.. They know that people are afraid to involve the bank. But you are not doing anything wrong in involving the bank as long as you do not claim that you did not make the purchase yourself and etc. You have the right to complain and have it tried by the bank. I mean, what do you really have to lose? As long as you are honest about it.
Kortreklamation finns inget annat alternativ.. dom skiter i vilket nu.. Dom vet att folk är rädda för att blanda in banken. Men man gör inget fel i att blanda in banken så länge man inte påstår att man inte gjort köpen själv och o.s.v. Man har rätt att reklamera och få det prövat av banken. Jag menar vad har man o förlora egentligen? Sålänge man är ärlig om det så.
Ano, nic nedělám, skončil jsem asi 6. května, dostal jsem nějaké náhrady. Od té doby jsem přestal hrát, což je příjemné. Už minulý měsíc jsme ušetřili tolik peněz a bude to stejné. Velmi dobrý pocit.
Myslím, že některá zpětná zúčtování jsou pro ostatní momentálně jedinou možností, ale ani to nemusí fungovat.
Jen bych si přál, aby lidé přestali hrát v těchto podvodných kasinech obecně, to by byla ta největší výhra.
Yea, I am not doing anything, I was done on about 6th of May, received some refunds. Stopped gambling since then which feels nice. Already saved so much money last month and this will be the same. Feels very good.
I guess some chargebacks are the only option right now for others, but even that might not work.
I just wish people stopped gambling in general at these fraudulent casinos, that would be the biggest win.
Nepodezírá vás z praní špinavých peněz, ale snaží se vás chránit před podezřelými transakcemi. S největší pravděpodobností chtějí, abyste zavolali a potvrdili, že jste si vědomi transakcí a vše je v pořádku.
Mohou mít určité obchodníky na podezřelých seznamech, protože to nejsou skuteční obchodníci, ale falešní obchodníci, kteří zpracovávají transakce v kasinech, což ve skutečnosti není v pořádku.
Nebo to pro vás jako zákazníka prostě nejsou běžné transakce a snaží se vás chránit tím, že je zablokují.
Měli byste to vidět jako požehnání a držet se dál od všech těchto kasin.
They do not suspect you of money laundering, but they are trying to protect you against suspicious transactions. Most likely they just want you to call and confirm you are aware of the transactions and all is good.
They might have certain merchants on suspicious lists, as these are not real merchants but fake merchants to process casinos transactions, which is not really ok.
Or, it's just not normal transactions for you as a customer, and they try to protect you by blocking them.
You should see it as a blessing and stay away from all these casinos.
Mohlo by být.
Rolletto je kasino santeda, které obecně používá Elegro a pakora.eu. Byly mi vráceny peníze od společnosti stockimagemart. Možná, že mnoho lidí má nyní a u bank se to projevuje
Could be.
Rolletto is a santeda casino who generally use Elegro and pakora.eu. I have had refunds from stockimagemart. Maybe a lot of people have now and it flags up with banks
Minulý týden mi vrátili peníze od společnosti Santeda nebo Quickbit a všech jejich přidružených společností.
Nevím, které z nich, protože nikdo neodpověděl na mé e-maily, ale mohu se vám ozvat, až budu vědět.
Got a refund last week from either Santeda or Quickbit and all their affiliates.
Don't know which ones as no one has replied to my emails, but can get back to you when I know.
Fick återbetalning förra veckan från antingen Santeda eller Quickbit och alla deras dotterbolag.
Vet inte av vilka då ingen har svarat på mina mejl, men kan återkomma när jag vet.
Jaké transakce jste měli, za které vám byly vráceny peníze? Zní to slibně, protože nějaké mám v Quickbit/jejich přidružených společnostech
What transactions did you have that you were refunded for? Sounds promising as I have some at Quickbit/their affiliates
Vilka transaktioner hade du som du fått återbetalt på? Låter lovande då jag har några på Quickbit/deras dotterbolag
Odeslal GoldenBet e-mail a požádal o vrácení celé částky. Také kontaktoval QuickBit a napsal totéž, nikdy nedostal odpověď od žádného z nich, ale o 2 dny později byly všechny transakce vráceny.
Emailed GoldenBet and asked for a full refund. Also contacted QuickBit and wrote the same thing, never got a response from either of them, but 2 days later all transactions were refunded.
Mejlade till GoldenBet och bad om att få allt återbetalt. Kontaktade även QuickBit och skrev samma sak, fick aldrig något svar från någon av dem, men 2 dagar senare var alla transaktioner återbetalda.
Goriwire, Fomiline, Deposit by crypto, openblocks.eu & Bitsent
Goriwire, Fomiline, Deposit by crypto, openblocks.eu & Bitsent
Také jsem kontaktoval Goldenbet, okamžitě odmítli vrátit peníze a reagovali poměrně rychle na e-maily.
Tak doufám, že Quickbit vrátí peníze. 👌👌☀️
I have also contacted Goldenbet, they immediately refused to refund and responded quite quickly to emails.
So hope Quickbit refunds. 👌👌☀️
Jag har med kontaktat Goldenbet, dom vägrade direkt att återbetala och svarade rätt snabbt på mail.
Så hoppas att Quickbit återbetalar. 👌👌☀️
Oni lžou. Nyní jsem napsal prostřednictvím podpory Mydate a dostal jsem odpověď od stejných lidí. Tedy ti, kteří řekli, že s tím nemají nic společného
They lie. I now wrote via Mydate's support and got a reply from the same people. That is, those who said they had nothing to do with it
Dom ljuger. Jag skrev nu via Mydates support och fick svar av samma personer. Dvs dessa som sa att dom inte hade med det att göra
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.