Ahoj,
může mi někdo potvrdit, zda je legální, aby se kasino v mých bankovních výpisech zobrazovalo pod celým jménem?
nikdy se mi to nestalo a hádám, že je to nějaký podvod?
díky.
hi,
can someone confirm if its legal for the casino to show under a completely name in my bank statements?
this never happened to me and Im guessing that its a sort of scam?
thx.
Haha, nemohou vás vydat na Curacao, už nejsme v EU a vy jste byli ve Spojeném království, když jste sázeli, není to vaše chyba, že používají riskantní obchodníky a platby s chybným kódem - zaplatili jste kasinu, žádný náhodný obchodník
Haha they can’t extradite you to Curacao we are no longer in the EU and you were in the UK when you gambled it isn’t your fault they use dodgy merchants and mis code payments - you paid the casino no some random merchant
Rozhodně jste nikdy neplatili ani neobchodovali s těmito společnostmi na vašem bankovním výpisu, jsou to jen zastrašovací taktiky.
Absolutely you’ve never paid or done business with these companies on your bank statement they are just scare tactics.
Ahoj,
může mi někdo potvrdit, zda je legální, aby se kasino v mých bankovních výpisech zobrazovalo pod celým jménem?
nikdy se mi to nestalo a hádám, že je to nějaký podvod?
díky.
hi,
can someone confirm if its legal for the casino to show under a completely name in my bank statements?
this never happened to me and Im guessing that its a sort of scam?
thx.
Platby třetí stranou nejsou samy o sobě nezákonné. ALE pak se musí na vašich transakcích objevit jméno 3. strany a následného hlavního obchodu. Ale nemá, takže se počítá pouze to, co je na transakci napsáno
3rd party payments are not illegal per se. BUT then it must therefore appear on your transactions the name of the 3rd party and the subsequent main store. But it doesn't, so only what is written on the transaction counts
3 parts betalningar är inte olagligt i sig. MEN då ska det Altså stå på dina transaktioner 3partens namn och efterföljande huvudbutiken. Men det gör det inte därför räknas bara det som står på transaktionen
Přidejte prosím název kasina. Abychom věděli, jaké hrozby tito podvodníci přinášejí
Please add the name of the casino. So that we know what threats these scammers bring
Lägg gärna upp namnet på casinot. Så att vi vet vad dessa scammers kommer med för hot
Když, jako v mém případě, byla provedena zpětná platba prostřednictvím banky (Swedbank), prvním krokem banky je kontaktovat tyto bandity, jako jsou IWC, Enigma a podobně, a zjistit, zda nejprve zaplatí, než udělají něco jiného?
When, as in my case, a chargeback has been made via the bank (Swedbank), the bank's first step is to contact these bandits such as IWC, Enigma and the like and see if they first pay back before doing anything else?
När man som i mitt fall gjort en chargeback via banken (Swedbank) är bankens då 1:a steg att kontakta dessa banditer som IWC, Enigma och dylikt och se om dom först betalar tillbaka innan dom gör något annat?
Řekl jsi bance, jak to je? Takže ty své máš přinejhorším na suchu?
Have you told the bank as it is? So you have yours on the dry at worst?
Har du sagt som det är till banken? Så du har ditt på de torra i värsta fall?
Je důležité oddělit vrácení peněz a zpětné zúčtování
Vrácení peněz je proces, kdy se původní transakce zpracuje zpět držiteli karty jako vrácení peněz. Je to procedura na stojáka, například když si koupíte džíny, dostanete je domů, ale nepadnou a vrátíte je do obchodu, kde jste je koupili. Když je obchod od vás vrátí, zpracuje vrácení peněz. Jakmile obdržíme náhradu, nelze ji vrátit zpět.
Jiné je zúčtování, kdy bance sdělíte, že jste neobdrželi, co jste si koupili, nebo jste něco obdrželi nesprávně a obchodník vám odmítne vrátit peníze podle výše uvedeného.
Pokud obchodník nemůže svému zpracovateli plateb poskytnout doklad o doručení nebo podobný doklad a úspěšně zpochybnit zúčtování, zákazníkovi bude částka vrácena.
Zdá se, že zpětné zúčtování funguje jinak, pravděpodobně existují jiná pravidla, zda a jak dlouho existuje riziko, že by se zpětné zúčtování mohlo zvrátit nebo podobně.
Ale tyto dvě věci jsou různé procesy, takže by se o tom mělo mluvit z hlediska toho, co jsou,
Pokud vám některý z těchto obchodníků / zpracovatelů plateb vrátil peníze, jedná se o vrácení peněz
Pokud jste prošli svou bankou a požádali ji o zpracování zpětného zúčtování, jedná se o zpětné zúčtování
It's important to separate refund and chargeback
A refund, is a process where the original transaction gets processed back to the card holder as a Refund. It's a stand procedure for example if you buy a pair of jeans, get them home to you, but they don't fit and you return them to the shop you bought them from. When the shop gets them back from you, they will process a refund. Once a refund been received, it's not reversible.
A chargeback is different, where you tell your bank you did not receive what you bought or you received some incorrectly and the merchant refuses to refund you as per above.
If the merchant can't provide proof of delivery or similar to their payment processor and successfully dispute the chargeback, the customer will be refunded the amount.
Chargeback seem to work different, there's probably different rules if and how long there's a risk the chargeback might get reversed or similar.
But these two things are different processes, so it' should be talked about in terms of what they are,
If you had one of these merchants / payment processors refund you, it's a Refund
If you went through your bank and asked them to process a charge back, it's a charge back
Nemohou nic dělat
Co řeknou, že zpracovávali transakce, které se od začátku neměly uskutečnit?
Curacao je podvodná jurisdikce a nemohou nic dělat, a s největší pravděpodobností, pokud nebudete účtovat zpět velmi vysoké částky, bude stejně dražší dělat všechny tyto věci.
Nejlepším výsledkem pro vás je, že skončíte na nějaké černé listině Curacao, takže si nemůžete otevřít žádné účty v tamních kasinech.
There's nothing they can do
What are they gonna say, that they processed transactions that were supposed to not be able to happen from the beginning?
Curacao is a scam jurisdiction, and there's nothing they can do, and most likely unless you charging back very high amounts it will be more expensive to do all those things anyways.
Best outcome for you is that you end up on some Curacao blacklist so you can't open any accounts with the casinos there.
18. května jsem podal stížnost.
Napsal jsem jak to je.
Že jsem s těmito firmami nepřišel do styku – což jsem neudělal. Také jsem napsal, že jsem jim několikrát bez úspěchu poslal e-mail. Což jsem také udělal, IWC pravděpodobně 3-4krát. To samé s IncredibleSkins.
Celkem jde o 8 transakcí, které mám "nahlášené" na částku cca 60 000 SEK.
Jak říkám, už je to 10 dní. Tak uvidíme, co se teď stane, jestli banka kontaktuje IWC a další nebo Mastercard nebo co se bude dít. Předpokládám, že banka, stejně jako já, nedostane od těchto banditů žádnou odpověď a pak bude zajímavé sledovat, jak se zachovají.
On May 18, I filed my complaint.
I wrote as it is.
That I did not come into contact with these companies - which I have not done. I also wrote that I emailed them several times without success. Which I have also done, IWC probably 3-4 times. Same with IncredibleSkins.
In total, there are 8 transactions that I have "reported" for an amount of approximately SEK 60,000.
Like I said it's already been 10 days. So we'll see what happens now if the bank contacts IWC and others or Mastercard or what will happen. I assume that the bank, just like me, will get no answer from these bandits and then it will be interesting to see how they act.
18 maj gjorde jag min reklamation.
Jag skrev som det är.
Att jag inte kommit i kontakt med dessa företag - vilket jag inte har gjort. Jag skrev också att jag mailat dom flera gånger utan framgång. Vilket jag också har gjort, IWC säkert 3-4 gånger. Samma med IncredibleSkins.
Totalt är det 8 transaktioner som jag har "anmält" till ett belopp á cirka 60.000 kronor.
Som sagt det har redan gått 10 dagar. Så vi får lite se vad som händer nu om banken kontaktar IWC med flera eller Mastercard eller vad som kommer hända. Jag antar att banken precis som mig inte kommer få något svar utav dessa banditer och då ska det bli intressant att se hur dom agerar.
Nevím, jestli je to tak, ale zdá se mi pravděpodobnější, že čím méně transakcí naúčtujete zpět prostřednictvím své banky, tím pravděpodobnější bude úspěšné zpětné naúčtování?
A čím více rozšířené, různá jména obchodníků, jako jeden nebo maximálně dva od každého obchodníka, také podle mě zvýší šanci na úspěšné nabití.
Ale myslím si, že je to takhle, pokud máte 10 transakcí se stejným jménem obchodníka, vaše banka by se divila, proč jste provedli dalších 9, když první nebyla doručena nebo něco takového.
V tomto případě je možná lepší naúčtovat jeden zpět a říct, že nedoručujeme nebo tak něco.
Dvě transakce by mohly fungovat, stačí říct, ach, uniklo mi, že prošla první, tak jsem provedl další nebo něco takového.
Ale bude také záležet, z jakého důvodu provedete zpětné naúčtování, a také si myslím, že záleží na vaší bance.
Přinejmenším byste měli všichni kontaktovat kasina a sdělit jim, že se chystáte provést zúčtování kvůli MCC. Většina, pokud ne všichni, neprovede žádné refundace, někteří ano, ale nejlepší na tom je, že zablokují váš účet a doufejme, že také skončíte na nějaké černé listině a nebudete si moci otevřít další kasinové účty. To je ta největší výhra.
I don't know if this is the case, but it feels more likely that the fewer transactions you charge back through your bank, the more likely you are to successfully charge back?
And the more spread out, different merchant names, like one or maximum two from each merchant, will also raise the chance of getting a successful charge back I think.
But I am thinking it's like this, if you have 10 transactions to the same merchant name, your bank would wonder why you made the other 9 if the first one didn't get delivered, or something like that.
In this case maybe better just charge back one and say no delivery or something.
Two transactions could work, you just say, ah I missed that the first went through so I made another one, or something like that.
But it will also depend for what reason you make a charge back and also I guess depend on your bank.
The least you should all contact the casinos and tell them you are going to make a chargeback because of the MCC. Most if not all, will not make any refunds, some might, but the best thing is that they will block your account and hopefully also that you end up on some blacklist and can't open more casino accounts. That's the biggest win.
Ano, ale proto musíte být upřímní. Nebyli jsme informováni, že je Mcc zmanipulován, ani jsme s tím nesouhlasili. My, synové zákazníci, máme PRÁVO vědět přesně, jak jsou naše platby zpracovávány. Kon také pamatujte, že tato transakce by nemohla proběhnout, kdyby kód nebyl zmanipulován. Pamatujte, že je to obchod, kdo se dopustil trestného činu proti předpisům a jejich dohoda.
Yes, but that's why you have to be honest. We have not been informed that Mcc is manipulated nor have we consented to it. We son customers have the RIGHT to know exactly how our payments are processed.Kon also remember that this transaction could not have taken place if the code had not been tampered with.Remember that it is the store that has committed a crime against the regulations and their agreement.
Ja men därför ska man vara ärlig. Vi har inte blivit informerade om att Mcc är manipulerade och inte heller gett samtycke till det. Vi son kunder har RÄTT att veta exakt hur våra betalningar behandlas.Kon också ihåg att denna transaktion hade inte kunnat ske om inte koden var manipulerad.kom ihåg att det är butiken som har gjort ett brott emot regelverket och deras avtal.
Ano, ale proto musíte být upřímní. Nebyli jsme informováni, že je Mcc zmanipulován, ani jsme s tím nesouhlasili. My, synové zákazníci, máme PRÁVO vědět přesně, jak jsou naše platby zpracovávány. Kon také pamatujte, že tato transakce by nemohla proběhnout, kdyby kód nebyl zmanipulován. Pamatujte, že je to obchod, kdo se dopustil trestného činu proti předpisům a jejich dohoda.
Yes, but that's why you have to be honest. We have not been informed that Mcc is manipulated nor have we consented to it. We son customers have the RIGHT to know exactly how our payments are processed.Kon also remember that this transaction could not have taken place if the code had not been tampered with.Remember that it is the store that has committed a crime against the regulations and their agreement.
Ja men därför ska man vara ärlig. Vi har inte blivit informerade om att Mcc är manipulerade och inte heller gett samtycke till det. Vi son kunder har RÄTT att veta exakt hur våra betalningar behandlas.Kon också ihåg att denna transaktion hade inte kunnat ske om inte koden var manipulerad.kom ihåg att det är butiken som har gjort ett brott emot regelverket och deras avtal.
Ahoj
někdo zná zpracovatele plateb nebo kasino
budoucí média
veřejné zábavy
gameplex.info
Děkuji
Hi
anybody know the payment processor or the casino for
future Media
public entertainment
gameplex.info
thank you
Pokud by mi někdo mohl pomoci, byl bych velmi vděčný.
Naudapay
Kigali (sem odešly platby přes 4000e) kde bych našel o jakou společnost se jedná? Nebo se spojit.
Díky moc!
If someone could help me I would be very grateful.
Naudapay
Kigali (payments over 4000e have gone here) where could I find which company this is? Or to get in touch.
Thanks a lot!
Jos joku voisi auttaa minua olisin hyvin kiitollinen.
Naudapay
Kigali (tänne on mennyt maksuja yli 4000e) mistä voisin löytää mikä yritys tämä oikein on? Tai keheen ottaa yhteyttä.
Kiitos paljon!
Pokud se jméno shoduje s transakcí, tedy že šla do kasina, není nic špatného. Tak jsem to pochopil
If the name matches the transaction, i.e. that it went to the casino, there is nothing wrong. That's how I understood it
Om Namnet stämmer på transaktionen dvs att det gått till casino så är det inget fel. Så har jag förstått det som
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.