FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 72)

před 11 měsíci od kirekin
|
334250 zobrazení 3785 odpovědí |
|
1...71 72 73...250
Přidat příspěvek
před 4 měsíci

Musím přiznat, že toto je totální minové pole, zdá se, že naděje na vrácení peněz je omezená a nejjednodušší možností je obrátit se na banku

Automaticky přeloženo:
Ausha
před 4 měsíci

Cpyrms

Trnsltry

Přepis


taky s nima bojuji...

Automaticky přeloženo:
BettyBetty
před 4 měsíci

Kdo ti vrátil peníze brácho?


máte neshody nebo Snapchat

Automaticky přeloženo:
Jasmon
před 4 měsíci

Swedbank za to nemůže

Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před 4 měsíci

Psal jsem tomu stejnému. Ale to bylo v březnu, takže možná přestali lidem vracet peníze.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Har fått svar från tangosm :

Poskytujeme řešení poukazů (jak je vysvětleno na našich webových stránkách), které používají online obchodníci. Jako takový byste museli navázat přímý kontakt s obchodníkem, u kterého jste nakupovali.


Automaticky přeloženo:
k5bpm2f8xy
před 4 měsíci

Prohlášení říká Fatamp Warszawa

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Napsal jsem znovu do Tangosmu, že podvádějí a lžou, zkontrolujte, co odpověděli haha, jaké nesmysly:


Znovu bych navrhoval, abyste si dávali pozor na svůj jazyk

A čtěte pozorněji

Nenabízíme hazardní hry ani žádné jiné služby či produkty. Nabízíme řešení platby voucherem obchodníkům všech různých kategorií





Automaticky přeloženo:
Anonymized603
před 4 měsíci

Zkontrolujte jejich odpovědi.


Že nemají nic společného se starým mužem, odpověděl jsem, že lžou a že je to podvod.


Znovu bych navrhoval, abyste si dávali pozor na svůj jazyk

A čtěte pozorněji

Nenabízíme hazardní hry ani žádné jiné služby či produkty. Nabízíme řešení platby voucherem obchodníkům všech různých kategorií





Automaticky přeloženo:
Příspěvek od alfonslofgren6 byl odstraněn
Příspěvek od Anonymized603 byl odstraněn
Příspěvek od Anonymized604 byl odstraněn
před 4 měsíci

díky, mé transakce jsou 2 roky staré a chci jim poslat e-mail, myslíte si, že jim vrátí peníze?

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Anonymized603 byl odstraněn
Příspěvek od Anonymized603 byl odstraněn
Anonymized603
před 4 měsíci

Teď jsem to takhle popsal?


Ale jste na výpisu z účtu, takže od vás potřebuji fakturu. Poslali vám, že jste obdrželi peníze? Nakupoval jsem u vás

Nevidíš výpis z účtu, který jsem ti poslal?




Jsou nepříjemné.

Nemyslete si, že vrátí peníze.

Také jsem řekl, že jsem hrál v kasinu a šlo to přes ně.

Možná kasino reaguje

Zvláštní, že zákaznický servis je tak hrubý






Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Anonymized603 byl odstraněn
Anonymized603
před 4 měsíci

Díky, člověče, máš nějakou neshodu, kde bych o tom mohl získat více informací?

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Colin09 byl odstraněn
Lucid_1337
před 4 měsíci

Nic nedostaneš. Včera jsem psal email a dostal odpověď.

Jsou nepříjemné.

Automaticky přeloženo:
1...71 72 73...250
Jít na stránkuz 250 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky