před 5 měsíci
Pokračujte na taslinku. Jsou na milion procent Mydelivery, vrátili mi od nich peníze
Keep on at taslink. They are a million percent Mydelivery I have had a refund from them
0
Pokračujte na taslinku. Jsou na milion procent Mydelivery, vrátili mi od nich peníze
Keep on at taslink. They are a million percent Mydelivery I have had a refund from them
Dík! doporučujete nějaké dobré webové stránky, které jsou bezpečné?
Thanks! do you recommend any good websites which is safe?
nebo řekněme má nejlepší poskytovatele plateb. také s nejlepšími výsledky Chargeback?
or lets say has best payment providers. also with best Chargeback outcomes?
Také hledám nejlepší online kasino na hraní. něco, co bude mít rychlé výplaty nízké množství poplatků navíc. Může někdo doporučit něco pro začátečníka?
I am looking also the best online casino to play. something that will have fast payouts low amount of extra fees. Anyone can recommend something for the beginner?
dík! Ano, budu pokračovat v psaní a uvidím, co řeknou asi týden, než budu kontaktovat svou banku
thanks! Yes, I will continue to write and see what they say for a week or so before I contact my bank
tack! Yes jag kommer fortsätta att skriva och se va de säger i någon vecka till innan jag kontaktar min bank
Spousta z nich říká, že žádní hráči ve Spojeném království, ale dovolí vám se zaregistrovat a vložit to jsem měl v různých kasinech v curacoa
A lot of them say no uk players but will let you sign up and deposit i had this with various casinos in curacoa
Zkusím se na to večer podívat. Ano, přesně tak, nemám účtenku a pak ani nezačnou s reklamací. Zítra jim zavolám a promluvím si s nimi. Vím, že riskuji, že mi zavřou účet, ale je mi to jedno. Připravil jsem se, stáhl si Freja Id a podobné věci.
I'll try to look it up tonight. Yes, exactly, I don't have a receipt and then they don't even start the complaint. I'll call and talk to them tomorrow. I know I run the risk of them closing my account, but I don't care. I've prepared myself, downloaded Freja Id and things like that.
Jag ska försöka leta upp det ikväll. Ja precis jag har ju inget kvitto och då börjar dom inte ens reklamationen. Jag ska ringa och prata med dom imorgon. Jag vet att jag riskerar att dom stänger mitt konto men det skiter jag fullständigt i. Jag har förberett mig, laddat ner Freja Id och sånna saker.
Budete si však muset počkat. Cashback jsem nahlásil Swedbank asi před 10 dny. Ještě jsem nic neslyšela.
Jak byste měli vysvětlit, že jste schválili platby v id mobilní banky, a když se vás zeptají, za co jsou platby?
However, you will have to wait. I reported cashback to Swedbank about 10 days ago. Haven't heard anything yet.
How should you explain that you have approved payments in mobile bank id and when they ask what the payments are for?
Du lär dock få vänta. Jag anmälde cashback till Swedbank typ för 10 dagar sedan. Inte hört någonting än.
Hur ska du förklara att du godkänt betalningar i mobilt bank id och när dom frågar vad det är betalningar till?
Budete si však muset počkat. Cashback jsem nahlásil Swedbank asi před 10 dny. Ještě jsem nic neslyšela.
Jak byste měli vysvětlit, že jste schválili platby v id mobilní banky, a když se vás zeptají, za co jsou platby?
However, you will have to wait. I reported cashback to Swedbank about 10 days ago. Haven't heard anything yet.
How should you explain that you have approved payments in mobile bank id and when they ask what the payments are for?
Du lär dock få vänta. Jag anmälde cashback till Swedbank typ för 10 dagar sedan. Inte hört någonting än.
Hur ska du förklara att du godkänt betalningar i mobilt bank id och när dom frågar vad det är betalningar till?
Vysvětlím to tak, jak to je. Hrál jsem v kasinu, které nemá platnou licenci. Ani ve Švédsku, ani v zemi, kde jsou regulovány. V těchto kasinech jsem vložil přes 200 tisíc bez jediného výběru. Že jsem měl zrušené výběry a byl jsem tlačený k dalším a dalším vkladům a že jsem byl v zoufalé situaci a snažil jsem se vyhrát tbx. Ale bez licence, takže žádná záruka, že s hrami nebude manipulováno. Každopádně to zkusím, nic nečekám.
I'll explain it like it is. I have played at a casino that does not have a valid license. Neither in Sweden nor the country they are regulated in. I have deposited over 200k at these casinos without a single withdrawal. That I had withdrawals cancelled, and was pushed to more and more deposits and that I was in a desperate situation trying to win tbx. But iomed no license so no guarantee that the games are not tampered with. I'll try anyway I don't expect anything.
Jag ska förklara som det är. Jag har spelat på casino som inte har giltligt licens. Varken i Sverige eller landet dom är reggade i. Jag har på dessa casino satt in över 200k utan 1 enda uttag. Att jag fått uttag makulerade, och blivit pushad till fler o fler insättningar och att jag varit i desperat läge och försöka vinna tbx. Men iomed ingen licens så ingen garanti på att spelen inte är manipulerade. Jag ska försöka iallfall jag förväntar mig inget.
Budete si však muset počkat. Cashback jsem nahlásil Swedbank asi před 10 dny. Ještě jsem nic neslyšela.
Jak byste měli vysvětlit, že jste schválili platby v id mobilní banky, a když se vás zeptají, za co jsou platby?
However, you will have to wait. I reported cashback to Swedbank about 10 days ago. Haven't heard anything yet.
How should you explain that you have approved payments in mobile bank id and when they ask what the payments are for?
Du lär dock få vänta. Jag anmälde cashback till Swedbank typ för 10 dagar sedan. Inte hört någonting än.
Hur ska du förklara att du godkänt betalningar i mobilt bank id och när dom frågar vad det är betalningar till?
...že dotyčné firmy nepoznávám. Já to taky nedělám.
Neobjednal jsem si žádnou jejich službu.
...that I do not recognize the companies in question. I don't do that either.
I have not ordered any of their services.
...att jag inte känner igen bolagen i fråga. Det gör jag ju inte heller.
Jag har ju inte beställt någon utav deras tjänster.
Žádám stížnost na několik transakcí spojených s online kasinem, které provádí nezákonné aktivity. Kasino se sídlem v Kostarice, Curacau a dalších jurisdikcích bez dostatečného dohledu nemá zákonnou licenci a uzavřelo mé účty, když jsem zpochybnil jejich licenci.
Kasino obešlo kód obchodníka prostřednictvím skořápkových společností uvedených jako různé obchody v mých transakcích. Příklady zahrnují květiny, časopisy, fotografie, dodávky a kryptoměny, i když jsem v těchto obchodech nikdy nic nenakupoval. Snažil jsem se kontaktovat tyto obchody bez úspěchu a některé z nich nelze najít.
I když jsem transakce v kasinu schválil, nevěděl jsem, že jiné obchody vybírají peníze, což znamená chyby v ochraně údajů o mé kartě. Kasino také odmítá zasílat informace o těchto obchodech. Neustále nabízeli bonusy bez úmyslu vyplácet zisky, což ukazuje na podvodné obchodní praktiky.
Mastercard zakazuje manipulaci s kódem obchodníka, který kasino porušilo. Jednal jsem v dobré víře a chci nárokovat všechny platby provedené v těchto obchodech. Oceňuji vaše rychlé vyřízení této záležitosti.
I request a complaint of several transactions linked to an online casino that conducts illegal activities. The casino, based in Costa Rica, Curacao and other jurisdictions without sufficient oversight, lacks a legal license and closed my accounts when I questioned their license.
The casino has bypassed the merchant code through shell companies listed as different stores on my transactions. Examples include flowers, magazines, photos, deliveries and cryptocurrencies, although I have never purchased anything from these stores. I have tried to contact these stores with no success and some of them cannot be found.
Even though I approved the transactions at the casino, I didn't know that other stores were withdrawing the money, which means flaws in the protection of my card details. The casino also refuses to send information about these stores. They continuously offered bonuses with no intention of paying out profits, which shows fraudulent business practices.
Mastercard prohibits manipulation of the merchant code, which the casino has violated. I acted in good faith and want to claim all payments made to these stores. I appreciate your prompt handling of this matter.
Jag begär reklamation av flera transaktioner kopplade till ett onlinecasino som bedriver olaglig verksamhet. Casinot, baserat i Costa Rica, Curacao och andra jurisdiktioner utan tillräcklig tillsyn, saknar laglig licens och stängde mina konton när jag ifrågasatte deras licens.
Casinot har kringgått merchant-koden genom skalbolag som listas som olika butiker på mina transaktioner. Exempel inkluderar blommor, tidningar, foton, leveranser och kryptovalutor, trots att jag aldrig köpt något från dessa butiker. Jag har försökt kontakta dessa butiker utan framgång och vissa av dem går inte att hitta.
Trots att jag godkänt transaktionerna på casinot visste jag inte att andra butiker drog pengarna, vilket innebär brister i skyddet av mina kortuppgifter. Casinot vägrar också att skicka uppgifter om dessa butiker. De erbjöd kontinuerligt bonusar utan att ha för avsikt att betala ut vinster, vilket visar på bedrägliga affärsmetoder.
Mastercard förbjuder manipulation av merchant-koden, vilket casinot har brutit mot. Jag agerade i god tro och vill reklamera alla betalningar till dessa butiker. Jag uppskattar er snabba hantering av detta ärende.
S transferop v Kanadě nemáte žádnou šanci, protože jste si ručně odsouhlasili bankovní převod, tam, kde jste používali otevřené bankovnictví, neexistuje žádná cesta z bankovního převodu. Stěžoval jsem si na otevřené bankovnictví ve Velké Británii a Kanadě, kde jsou založeny payop, řekli mi, abych šel na spotřebitelský zákon v CA
You’ve got no chance with transferop in Canada as you’ve manually agreed the bank transfer there is no way out of a bank transfer where you’ve used open banking. I complained to the open banking in the uk and Canada where payop are based they told me to go to CA consumer act
Otevřené bankovnictví a Mastercard není totéž
Open banking and Mastercard is not the same
Měl někdo nějaké jednání s kasiny nebo zpracovateli plateb pro tato kasina?
kasino betti
chipstars
Kasino Amon
jazzové kasino
čerstvá sázka
Kromě lottie se také komukoli jinému podařilo vrátit peníze z kurzů Visiola
Jakákoli pomoc oceňována
Has anybody had any dealing with the casinos or payment processors for these casinos
betti casino
chipstars
Amon casino
jazz casino
fresh bet
Also apart from lottie has anybody else managed a refund from Visiola Courses
Any help appreciated
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.