FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 58)

před 11 měsíci od kirekin
|
333943 zobrazení 3781 odpovědí |
|
1...57 58 59...250
Přidat příspěvek
Nidd90
před 4 měsíci

Co znamenají? Tedy na výpisu z účtu a kdy jste jim psal. Dostali jste o tom dříve e-mail?

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Nidd90 byl odstraněn
ajb4
před 4 měsíci

Vše Nikotpf* je support@elegro.eu


Dostal jsem od dem zpět 3k euro, mají i Digitpay. 🙂

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od ajb4 byl odstraněn
ajb4
před 4 měsíci

Použil jsem šablonu, kterou jsem našel dříve v tomto vlákně.


Také OMICRON spadá pod Elegro, právě dostal peníze.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Jak dlouho trvalo elegro dostat odpověď? Poslal jsem jim e-mail 9. května stále žádná odpověď

Automaticky přeloženo:
Denzoor
před 4 měsíci

Také jsem jim poslal e-mail 9. května, odpověděli v pondělí a ve středu potvrdili vrácení peněz.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od ajb4 byl odstraněn
veritas1979
před 4 měsíci

https://discord.com/invite/MazXD9JV

Automaticky přeloženo:
Dopamine
před 4 měsíci

https://discord.com/invite/MazXD9JV


Můžete se připojit zde

Automaticky přeloženo:
ajb4
před 4 měsíci

Připojte se zde a zjistěte, zda máme podrobnosti


https://discord.com/invite/MazXD9JV




Automaticky přeloženo:
ajb4
před 4 měsíci

Ptali se vás na to? Velmi podivné.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od ajb4 byl odstraněn
před 4 měsíci

Ahoj,


TAS LINK je zpracovatel třetí strany a neinteraguje přímo s obchodníky. TAS LINK poskytuje pouze technickou stránku zpracování transakcí. Veškeré obchodní vztahy s obchodníky (včetně AML, KYC atd.) vedou akvizující banky nebo akvizující finanční společnosti. Z tohoto důvodu upozorňujeme na skutečnost, že právní a finanční odpovědnost za provádění karetních transakcí nese akvizující banky nebo akvizující finanční společnosti.


Vrácení peněz může iniciovat pouze obchodník nebo nabyvatel (banky nebo finanční společnosti). Adresujte prosím tento požadavek obchodníkovi nebo nabyvateli.


V opačném případě kontaktujte svou banku a iniciujte zúčtování transakcí, které považujete za nezákonné, jak je stanoveno v pravidlech platebního styku.


toto je moje doručení

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Anonymized607 byl odstraněn
Dopamine
před 4 měsíci

Jak se dostanete na jejich webchat? Zdá se, že je to jen robot, který mi dává stejnou odpověď znovu

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
Příspěvek od ajb4 byl odstraněn
Příspěvek od ajb4 byl odstraněn
ajb4
před 4 měsíci

1) Z jakého důvodu jste provedli bankovní platby společnosti Nikotpf?

Neprovedl jsem žádné bankovní platby společnosti Nikotpf.

2) Na základě čeho žádáte o vrácení peněz?

Protože jsem neprovedl žádné platby společnosti Nikotpf, jsou tyto transakce nezákonné/podvod.

3) Proč jsi napsal? support@elegro.eu pokud jde o Nikotpf?

Protože jsem na internetu našel informaci, že Nikotpf je součástí Elegro.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Někdo má nějaké podrobnosti o Mobilum / Monramp


také Fundof


dík

Automaticky přeloženo:
1...57 58 59...250
Jít na stránkuz 250 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky