FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 53)

před rokem od kirekin
|
549199 zobrazení 5605 odpovědí |
|
1...52 53 54...284
Anonymized603
před 6 měsíci

Zkontrolujte jejich odpovědi.


Že nemají nic společného se starým mužem, odpověděl jsem, že lžou a že je to podvod.


Znovu bych navrhoval, abyste si dávali pozor na svůj jazyk

A čtěte pozorněji

Nenabízíme hazardní hry ani žádné jiné služby či produkty. Nabízíme řešení platby voucherem obchodníkům všech různých kategorií





Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

díky, mé transakce jsou 2 roky staré a chci jim poslat e-mail, myslíte si, že jim vrátí peníze?

Automaticky přeloženo:
Anonymized603
před 6 měsíci

Teď jsem to takhle popsal?


Ale jste na výpisu z účtu, takže od vás potřebuji fakturu. Poslali vám, že jste obdrželi peníze? Nakupoval jsem u vás

Nevidíš výpis z účtu, který jsem ti poslal?




Jsou nepříjemné.

Nemyslete si, že vrátí peníze.

Také jsem řekl, že jsem hrál v kasinu a šlo to přes ně.

Možná kasino reaguje

Zvláštní, že zákaznický servis je tak hrubý






Automaticky přeloženo:
Anonymized603
před 6 měsíci

Díky, člověče, máš nějakou neshodu, kde bych o tom mohl získat více informací?

Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před 6 měsíci

Nic nedostaneš. Včera jsem psal email a dostal odpověď.

Jsou nepříjemné.

Automaticky přeloženo:
Anonymized603
před 6 měsíci

Det står att det var jag .Att dragits pengar från mitt konto .


Jag skrev så i första mejl


tímto žádám o okamžitou refundaci transakcí provedených v listopadu/prosinci 2023. Předmětné transakce pro vás provedené číslem karty končícím xxxxxxxx




Tyto transakce jsou nezákonné, protože obsahují kód obchodníka, který také obchází bloky nastavené na kartách v souvislosti s hazardními transakcemi, a neobdržel jsem od vás žádnou službu.




Podle pravidel okruhu Mastercard podléhá transakce zpětnému zúčtování. Mohl byste zkontrolovat údaje o mé kartě prostřednictvím vašeho systému a vrátit všechny transakce.




Potvrďte prosím přijetí tohoto e-mailu co nejdříve a těšíme se na rychlé vyřešení.


Je to tak?



Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
BettyBetty
před 6 měsíci

kdo ti vrátil peníze brácho?

Automaticky přeloženo:
Rugbyguy82
před 6 měsíci

Pro koho to je?

Automaticky přeloženo:
k5bpm2f8xy
před 6 měsíci

S upport@elegro.eu

Automaticky přeloženo:
ajb4
před 6 měsíci

Jaká byla částka?

Automaticky přeloženo:
Jasmon
před 6 měsíci

co ti řekli? Ani na mě nereagují.

Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před 6 měsíci

Dobré odpoledne


Poskytujeme řešení poukazů (jak je vysvětleno na našich webových stránkách), které používají online obchodníci. Jako takový byste museli navázat přímý kontakt s obchodníkem, u kterého jste nakupovali.

Automaticky přeloženo:
Anonymized603
před 6 měsíci

Jak se jmenovaly transakce pro Gumball?


Chtějí, abych jim poslal důkaz...

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Právě jsem to obdržel od Golden Bet .... má někdo nějaké návrhy, na co odpovědět? Nebo to nemá smysl? filefilefile

Automaticky přeloženo:
Rugbyguy82
před 6 měsíci

Nevadí, že říkají totéž, že nepřijímají odpovědnost

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Můj požadavek GDPR byl také sestřelen společností Worldline/PaymentIQ, takže nyní případ odložím a nechám toto téma o refundacích na pokoji. Nejlepší výsledek z toho všeho je, že nebudete mít nutkání znovu hrát. Zvlášť teď, když jsem si více uvědomil, jak to funguje, i když jsem to dělal dříve, teď je to jasnější. Když to zkombinuji se sledováním streamovaných slotů 5-6 dní v řadě obecně, a pak možná jednoho slušného dne, cítím se ještě méně nakloněný hazardu.

Zahájím proces s několika krypto burzami, abych tam také uzavřel svůj účet, jako je Checksum a Uphold, abych je nemohl v budoucnu používat. Všichni víme, že hazardní hry nedělají šťastným nikoho kromě kasin a jejich přidružených společností.


Můj švédský gamban byl dnes odblokován, ale hned jsem se zase zablokoval. Bylo to příjemné.


Každopádně hodně štěstí a opatrujte se!

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Stále jsem nedostal žádnou zpětnou vazbu od banky (Swedbank), poté jsem se také rozhodl, že chci náhradu dočasně, dokud nebude vyšetřování pokračovat.

Automaticky přeloženo:
DynamoHarry
před 6 měsíci

Pravděpodobně kontrolují tyto věci. Umím si představit, že se lidé dobře baví. Swedbank by proti tomu měla zakročit. Umožněte každému zpětné zúčtování. Pak mohu slíbit, že by ve Švédsku zastavili tato kasina a pronásledování hráčů. Ale ano, to se nikdy nestane

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

GUM BALL ZAPLATIT!


OBDRŽIL NĚKDO VRÁCENÍ PENĚZ?

V emailu bylo napsáno, že přijdou na účet do 14 dnů.. Uveďte prosím, že dorazí do 14 dnů 😂

Automaticky přeloženo:
Anonymized603
před 6 měsíci

Museli jste dlouho čekat na výplatu?

Automaticky přeloženo:
1...52 53 54...284
Jít na stránkuz 284 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky